Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-08-2016, 07:10
fenna fenna is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 8
Default Fenna meld zich

Goedemorgen!

Na een lange tijd hier niet meer op het forum te zijn geweest ben ik weer terug!
Ik had deze inlog nog altijd staan dus dacht, ik maak er geen nieuwe naast maar begin opnieuw (mijn oude (2009) verkoop-topic heb ik verwijderd)


Ik ben Fenna (niet mijn eigen naam), 28 jaar. 1,5 jaar rijbewijs dus als beginnend bestuurder zal ik me ook voorstellen als beginnend auto-knutselaarster.

om met de deur in huis te vallen: dit is mijn 3e golfje, na tussendoor met een twingo, alto & corsa te hebben gereden val ik toch echt telkens terug bij mijn favoriete Golf 3.
De eerste was een mk3 1.8 GT '93 welke destijds veel te snel de deur uit is gegaan voor een aantal reparaties en de verkeerde bestuurder (was voor mijn rijbewijstijd)
de Tweede heb ik met veel plezier gereden in een 1.6 GL '96 Helaas begin deze zomer naar de sloop afgevoerd wegens, wat mij werd verteld, te veel roest reparatie aan de kokers.

Nu afgelopen week een andere mk3 aangeschaft met goed vertrouwen in de handelaar en te veel (niet) gelet op reparaties op het oog dus te veel over het hoofd gezien... vraag me niet hoe dat mogelijk is, maar als leek is alles mogelijk.

Hoe dan ook op dit moment (vandaag) in schorsing:
MK3 1.6 CL Atlanta Sport mystic blue.
Leuke auto, rijd fijn maar heeft dus nog beste punten op apk. en starten heeft ie toch nog elke keer wat moeite mee. Roestige bodem en kokers, remleiding delen die vervangen moeten worden, speling achter.

Dit wordt voorlopig een project van een paar maandjes om deze weer netjes op de weg te krijgen en er mijn eigen ding van te maken. Ik wil niet zomaar opgeven en hoop hier wat tips en hints, goed advies en een gezellige tijd te vinden in het forum.

groetjes! Fenna
Reply With Quote
  #2  
Old 24-08-2016, 07:15
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Welkom terug!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum