Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 17-12-2009, 10:07
maartenhol maartenhol is offline
Forum regular
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 59
Default cylinderkop en versnellingsbakken AMC/DFQ/CHE

Hallo,

Ik heb hier nog een gereviseerde cylinderkop liggen die ik geplanned had voor mijn scirocco, maar is niets van gekomen.

Het is een kop voor een dx motor (1800 injectie) en dan de oude versie (met gestelde kleppen en rood kunststof inzetjes voor de injectoren, dus niet de messing tweedelige). Ik heb laatst van iemand vernomen dat alle 1800 en 1600 koppen uitwisselbaar zijn van de oudere motoren, maar dat kan ik niet bevestigen.

Hij is gevlakt (bijna niets weggehaald, dus originele koppakking gebruiken) en afgeperst. Kleppen nageslepen, twee kleppen vervangen en de klepsteelrubbers en zo vervangen.

Prijs is 300 euro of een goed bod.


Verder nog twee AMC versnellingsbakken. Zijn gelijk aan DFQ en CHE of wat interne dingen na. Verhouding is gelijk en de maat van de prise as en aandrijfasflenzen ook. Is bedoeld voor golf 3/cabrio 2.0 gti 16v.

Kan ook als economische bak voor de golf/scirocco 2 1.8 gti 16v (2Y bak) gebruikt worden. Hij is wat langer.

1 bak is gereviseerd geweest en vlak daarna is de geleidebus in de priseas voor de koppelinguitduwstang kapot gegaan. Bus en keerring vervangen en alle nagekeken, is in prima staat.

De andere bak is retour gekomen bij VW met een kapotte achteruit. Nieuw tandwiel erin en ook alles nagekeken. Is nu weer goed voor een flink aantal kilometers.

Prijs 300 euro ps

Groet,
Maarten



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum