Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 18-05-2010, 18:03
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

't Is toch de grootste onzin dat er wordt geroepen dat je daar maar beter niet moet rijden omdat anderen zich niet kunnen gedragen!?

Omdat een paar debielen met te veel geld op zak de hele dag en nacht doorzuipt moet jij je auto maar ergens anders parkeren of een tering end omrijden... wtf?
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #22  
Old 18-05-2010, 18:08
PimVW's Avatar
PimVW PimVW is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,323
Default

Ben er niet geweest, is al n paar jaar geleden dat ik er was...
Toen was dit al n groot probleem, van die bezopen apen!

Heb toen ook nog byna staan knokken met zo n josti.

T is wel vd zotte om je eigen ding niet te kunnen doen vanwege t alcohol misbruik van anderen. Zou mezelf echt niet in kunnen houden als zo n stel aan mn auto zou zitten.

Wel héél erg jammer van zo n evenement!
__________________
Saugergroup [0][0] [0][0]
Polo 6N Harlekin
Golf 1 GTI PLUS 20V T sold
Reply With Quote
  #23  
Old 18-05-2010, 18:14
servibruls servibruls is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 781
Default

Quote:
Originally Posted by Vains
Wat een mongolen zeg

Als die gast met zijn oranje shirtje zo tegen mijn auto begon te duwen en de deur om te vouwen kon hij alvast een brancard laten komen....
Ik heb een fockin hekel aan mensen die denken dat ze wat zijn omdat hun matties erbij zijn, en al helemaal als je aan andermans eigendom komt zoals een auto.

Ben een man en vraag of hij even wilt uitstappen voor een 1 op 1 gevecht, dan piept die wel anders....


Gewoon zoals ik met ijshockey altijd deed, nergens om vragen en meteen beginnen te slaan, eentje heb je altijd wel te pakken
__________________
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk

Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P
Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD
Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD
Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD
Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD
Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's..
Reply With Quote
  #24  
Old 18-05-2010, 18:17
Martyn_86C's Avatar
Martyn_86C Martyn_86C is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 352
Default

Wat triest zeg!! Van allebei de kanten... Wtf heb je daar met je auto te zoeken? Als je je auto respecteert kom je daar niet eens!!

En ook stom van hem dat ie een sportkoppeling heeft die niet kan slippen... Daar lok je het ook mee uit...

Dat die andere zatte apen niet van die auto af kunnen blijven is een tweede! Dat is g.v.d. een ongeschreven regel!!! Je blijft met je poten van andermans auto af!!!

Ik denk dat ik voorlopig niet thuis had geslapen als ze mijn portier zo naar voren zouden gooien!! En hij voorlopig in het ziekenhuis!!!

EDIT: als je weet dat het er daar zo aan toegaat... 't is triest, maar dan zoek je het toch niet op???
__________________
Groeten, Martyn

Last edited by Martyn_86C : 18-05-2010 at 18:19.
Reply With Quote
  #25  
Old 18-05-2010, 18:21
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Als ik er eens heen ga, misschien maar effe 'n systeempje verzinnen de hele buitenkant van de auto onder hoogspanning te zetten ofzo.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #26  
Old 18-05-2010, 18:30
kiwi-gti's Avatar
kiwi-gti kiwi-gti is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,009
Default

Zolang je niet 's avonds laat midden door centrum-Reifnitz gaat rijden maar gewoon in omliggende dorpen (zoals iedereen), dan is er echt heel weinig aan de hand.

Af en toe even wachten op een dronken aap die voor je neus de weg op loopt om een foto te maken van een A4 1.6 met lambodeuren en 'audi-ledjes' ,veel alerter hoef je niet te zijn.
Soms eens 'nee-schudden' helpt ook gewoon, stappen ze opzij of geeft je ruimte om er omheen te sturen. Meestal kun je best lachen OM die gasten. Doorrijden en klaar...
__________________
Owned VAG cars and their colours:
Seat Ibiza 2.0 GTI 2001-2006
VW Golf MK3 2.8 VR6 2006
VW Jetta MK1 1.5 2006-2007
VW Corrado 2.9 VR6 2007
VW Golf MK2 1.6 2007-2008
VW Golf MK2 1.8 G60 2008-2009
Reply With Quote
  #27  
Old 18-05-2010, 18:58
koenjanssen's Avatar
koenjanssen koenjanssen is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2009
Posts: 355
Default

Overdag op die plek is er weinig aan de hand, zag wel dat hoe later het werd hoe grimmiger de situatie werd...

Lopen inderdaad een hoop zatte idioten langs.
__________________
Op naar de volgende dub inn!

www.vwteamarnhem.com

www.arnhemdubinn.nl

Jetta GL 1988 verkocht....
Reply With Quote
  #28  
Old 18-05-2010, 19:06
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 606
Default

Op die straat viel het wel mee, tenminste ik had mijn auto daar staan en zijn rond 22.00 uur vertrokken. Zolang je idd gewoon zelf een beetje mee lacht en gewoon volhoud dat je geen gummi doet kun je gewoon door. Maar ik merkte idd wel heel goed dat het 's avond echt alleen maar om het zuipen ging, daarom ook maar snel weggereden daar.
Reply With Quote
  #29  
Old 18-05-2010, 19:11
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Wij reden in de middag op donderdag richting Reifnitz.. toen waren er al van die dronken gasten die half op de weg stonden met een bordje gummi.. voor mij geen issue, even terugschakelen en 't gas vol naar beneden, die springen echt wel opzij. Dat filmpje is overigens wel een ander verhaal, maar zoals meerdere zeggen.. wat de neuq doe je daar met je auto, je hoef 't niet op te zoeken natuurlijk. Maar in zo'n situatie is het wel verrekte lastig om en fatsoenlijk mee weg te komen voor zowel jezelf als je auto.
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #30  
Old 18-05-2010, 19:14
(S)Low-Rider's Avatar
(S)Low-Rider (S)Low-Rider is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 44
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Wij reden in de middag op donderdag richting Reifnitz.. toen waren er al van die dronken gasten die half op de weg stonden met een bordje gummi.. voor mij geen issue, even terugschakelen en 't gas vol naar beneden, die springen echt wel opzij. Dat filmpje is overigens wel een ander verhaal, maar zoals meerdere zeggen.. wat de neuq doe je daar met je auto, je hoef 't niet op te zoeken natuurlijk. Maar in zo'n situatie is het wel verrekte lastig om en fatsoenlijk mee weg te komen voor zowel jezelf als je auto.


Voor de DubClubbers gaat er moren een ceedeetje mee naar de zaak met de 1/2 van de rollin' pics uit Duitsland. Martinus zal er wel voor zorgen dat ie bij jullie komt.

Gr,

Rob
__________________
Only the Titanic lies lower
Reply With Quote
  #31  
Old 18-05-2010, 19:42
VW_Mannetje VW_Mannetje is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,103
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Wij reden in de middag op donderdag richting Reifnitz.. toen waren er al van die dronken gasten die half op de weg stonden met een bordje gummi.. voor mij geen issue, even terugschakelen en 't gas vol naar beneden, die springen echt wel opzij. Dat filmpje is overigens wel een ander verhaal, maar zoals meerdere zeggen.. wat de neuq doe je daar met je auto, je hoef 't niet op te zoeken natuurlijk. Maar in zo'n situatie is het wel verrekte lastig om en fatsoenlijk mee weg te komen voor zowel jezelf als je auto.


Wij hebben donderdagavond tussen de 2 rotondes gezeten bij Keutschach. Wat je daar allemaal ziet....!!!!

Gozer met z'n dronken kop ging midden op de weg zitten met z'n pils, later zaten ze met z'n 3en...
Reply With Quote
  #32  
Old 18-05-2010, 20:16
Dirk's Avatar
Dirk Dirk is offline
Volksforum Crew - Ik laat het hierbij.....
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,163
Default

Veel te veel aandacht voor iets enorm negatiefs!

Maar omdat ik het ook niet laten kan....
- 's avonds moet je daar niet rijden met je auto, (beetje probs opzoeken en als je echt zuinig bent op je wagen doe je dat niet)
- Polizei en niet te vergeten particuliere beveiligers pakken dit soort lui direct aan als ze het zien, dit missen ze jammergenoeg maar meestal kom je hier niet
mee weg en ga je rechtstreeks de cel in met een paar tikken/slagen.

Wij rijden overdag langs de See en door de dorpen, 's avond auto parkeren buiten de hoofdstraat en zelf bier drinken en enorm lachen om alle randfiguren die rondlopen!
Ik heb echt nog nooit zoveel plezier gehad met een halve liter Märzen in mijn hand en tegelijk geëpileerde aapjes kijken!


Het is maar net hoe je er mee omgaat!
Reply With Quote
  #33  
Old 18-05-2010, 20:37
Aruniq Aruniq is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 165
Default

Misschien een stomme gedachte, maar ik neem aan dat de bestuurder niet gedronken heeft.
Hoe de fak krijg je het voor elkaar om klappen te vangen als je nuchter bent, van iemand die ladderzat is.
Waarom grijpt ie niet gewoon dat bonenstaak armpje en breekt het.
Als je aanvalt/verdedigd, doe het dan ook gewoon goed.
Een "knokpartijtje" was vroeger leuk op de basisschool.
Als je met zulke leeftijd zo uitbundig gaat lopen knokken ben je gewoon triest.
Gewoon met 1 simpele maar doeltreffende actie laten zien/ merken dat ze maar een andere gek zoeken om te knokken.

OT: ik ben vorige week geweest, en het was de 1e keer. Echt geweldig, en ook met niks te vergelijken met wat ik hier in Belgie en NL heb gezien.
Mooie auto's, en het weer was goed.
Volgend jaar probeer ik met mijn eigen auto erbij te zijn, en gaan we langer dan nu. Als ik ergens deze week de zin vind, zal ik foto's plaatsen!

grtz
Reply With Quote
  #34  
Old 18-05-2010, 20:44
a.busser's Avatar
a.busser a.busser is offline
Volksforum Triple Action Donor - Paid my piece!
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,199
Default

Quote:
Originally Posted by Dirk
Veel te veel aandacht voor iets enorm negatiefs!

Maar omdat ik het ook niet laten kan....
- 's avonds moet je daar niet rijden met je auto, (beetje probs opzoeken en als je echt zuinig bent op je wagen doe je dat niet)
- Polizei en niet te vergeten particuliere beveiligers pakken dit soort lui direct aan als ze het zien, dit missen ze jammergenoeg maar meestal kom je hier niet
mee weg en ga je rechtstreeks de cel in met een paar tikken/slagen.

Wij rijden overdag langs de See en door de dorpen, 's avond auto parkeren buiten de hoofdstraat en zelf bier drinken en enorm lachen om alle randfiguren die rondlopen!
Ik heb echt nog nooit zoveel plezier gehad met een halve liter Märzen in mijn hand en tegelijk geëpileerde aapjes kijken!


Het is maar net hoe je er mee omgaat!


Hulde!
precies wat ik ook dacht!
Als je erbij denkt hoeveel man er die dagen op de been is, hoeveel nationaliteiten, hoeveel verschillende mensen, en hoeveel er daarvan gedronken hebben, dan kan je niet anders dan zeggen dat het "geweld" enorm mee valt.
Tuurlijk gebeuren er ongeregeldheden, tuurlijk zijn er die week opstootjes, maar ik denk dat je bij een beetje voetbal wedstrijd meer kans loopt een vechtpartij te zien dan daar.
__________________
Instagram/AndreBusser
Reply With Quote
  #35  
Old 18-05-2010, 21:40
Roy 1.6's Avatar
Roy 1.6 Roy 1.6 is offline
Volksforum Aandeelhouder Beun de Beunhaas!
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,102
Default

Quote:
Originally Posted by richard-polo


Net goed, lekker verantwoordelijk met je audi.
Zie hem dan ook zitten wat een sukkel, mooi dat hij tikken krijgt.

Je kan ook gewoon rustig wegrijden stapvoets in plaats van mensen er onder te rijden....
__________________
"73 Käfer
Reply With Quote
  #36  
Old 18-05-2010, 21:43
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Mooiste vind ik dat z'n maat strontbezopen uitstapt, het opneemt voor z'n mattie aan het stuur, klappen krijgt van drie man, en dat mister Audi opeens pleite gaat.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #37  
Old 19-05-2010, 00:26
Kazzo Kazzo is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,036
Default

Ze hebben het over de eerste klap is een daalder waard, nou en of die hem krijgt
Reply With Quote
  #38  
Old 19-05-2010, 06:56
frankvr6 frankvr6 is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,054
Default

op het laatst die gozer in het witte shirt denkt ik doe ook ff mee wil er na toe en word gelijk ff neer gehoekt door die bolle met dat petje zo van niet mee bemoeien wauzen
Reply With Quote
  #39  
Old 19-05-2010, 07:11
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Mooiste vind ik dat z'n maat strontbezopen uitstapt, het opneemt voor z'n mattie aan het stuur, klappen krijgt van drie man, en dat mister Audi opeens pleite gaat.



Wat me opvalt is dat jij praat zat hebt maar ben je zelf wel eens zo in mekaar gemept?
dan piep je wel anders
mij mepte ze toen met 3 kampers in mekaar, omdat 1 kereltje niet kon winnen in de stad{centrum van eindhoven} van mij en dus ging die zijn vriendjes bijhalen... ik heb er ene paar onweken maar heb er ook een paar flink goed gekregen maar het belangrijkste was,,,,, dat ze van m,n vw polo afbleven...
volgende keer gaan we samen wat drinken en dan hoek ik jouw en jij mag onwijken kijken of jouw dat lukt.. dan bel ik zelfs nog even van te voren
Reply With Quote
  #40  
Old 19-05-2010, 12:54
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by richard-polo
Wat me opvalt is dat jij praat zat hebt maar ben je zelf wel eens zo in mekaar gemept?
dan piep je wel anders
mij mepte ze toen met 3 kampers in mekaar, omdat 1 kereltje niet kon winnen in de stad{centrum van eindhoven} van mij en dus ging die zijn vriendjes bijhalen... ik heb er ene paar onweken maar heb er ook een paar flink goed gekregen maar het belangrijkste was,,,,, dat ze van m,n vw polo afbleven...
volgende keer gaan we samen wat drinken en dan hoek ik jouw en jij mag onwijken kijken of jouw dat lukt.. dan bel ik zelfs nog even van te voren


Laten we zeggen dat ik een kop heb die ruzie uitlokt in de kroeg, dus ik heb m'n pakkie wel gehad. Gelukkig ben ik ook gezegend met een dikke schedel, dus is dat normaal niet zo'n probleem.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum