Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Luchtgekoeld > Type 3 (fastback, notchback, squareback)
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 07-08-2005, 21:35
kammetje's Avatar
kammetje kammetje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 297
Send a message via MSN to kammetje
Default binnenkoker

Beste mensen,

Heeft er iemand misschien fot/fbeelding van hoe een goede binnenkoker eruit hoort te zien? En dan ebdoel dat gedeelte waar dat je verwarmingsbuis uitkomt bij je verwarmingsroostertje onder bij de voeten :biggrin:

hahahah wat een vraag maar ga de binnenkoker namelijk zelf maken...of wordt dat nu te moeilijk, dat wil ik ff weten dus.

2 x 130 euro is namelijk veel geld voor alleen de onderste rand van de binnenkoker. Uiteraard wordt ook het gedeelte van de bodemplaat vernieuwd.

thanx jeroen...oh ja hoop nog steeds voor 4 sep klaar te zijn. 1 maand te gaan
Reply With Quote
  #2  
Old 08-08-2005, 12:12
Mychatype3's Avatar
Mychatype3 Mychatype3 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2004
Posts: 303
Default

Quote:
Originally Posted by kammetje
Beste mensen,

Heeft er iemand misschien fot/fbeelding van hoe een goede binnenkoker eruit hoort te zien? En dan ebdoel dat gedeelte waar dat je verwarmingsbuis uitkomt bij je verwarmingsroostertje onder bij de voeten :biggrin:

hahahah wat een vraag maar ga de binnenkoker namelijk zelf maken...of wordt dat nu te moeilijk, dat wil ik ff weten dus.

2 x 130 euro is namelijk veel geld voor alleen de onderste rand van de binnenkoker. Uiteraard wordt ook het gedeelte van de bodemplaat vernieuwd.

thanx jeroen...oh ja hoop nog steeds voor 4 sep klaar te zijn. 1 maand te gaan


JEROEN,

Bij de boxer hebben we een imi binnenkoker liggen en ik heb nog uitgezaagde originele kokers liggen, als je wilt kun je komen meten en foto's maken?
Groet mycha
__________________
1970 T2a Westy
1968 TypeIII Fasty
Reply With Quote
  #3  
Old 08-08-2005, 16:40
kammetje's Avatar
kammetje kammetje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 297
Send a message via MSN to kammetje
Default

klopt dat ze die bij de boxer hebben liggen had er Ron al over gebeld, kopen was me te dur helaas...ik wil wel foto's komen maken en kijken, wanneer schikt het je deze week.

jeroen
Reply With Quote
  #4  
Old 09-08-2005, 11:42
Mychatype3's Avatar
Mychatype3 Mychatype3 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2004
Posts: 303
Default

Quote:
Originally Posted by kammetje
klopt dat ze die bij de boxer hebben liggen had er Ron al over gebeld, kopen was me te dur helaas...ik wil wel foto's komen maken en kijken, wanneer schikt het je deze week.

jeroen



Jeroen,

Het is erg druk om alles klaar te krijgen voor DDD3 en Spa, dus alleen door de week overdag en s 'avonds kan het. Groet mycha
__________________
1970 T2a Westy
1968 TypeIII Fasty
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum