Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 29-06-2004, 20:38
RK RK is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 46
Default

Quote:
Originally Posted by Brock B5
dat is nu de gti club


?????????????
__________________
www.gticlub-holland.nl
Reply With Quote
  #22  
Old 29-06-2004, 20:39
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Het feit dat Speed op het VW terein mocht staan zegt niks over het feit dat je buiten het terein er niet bij zou horen... In hoeverre dat zo is laat ik in het midden... We hadden met Speed een mooie plaats vond ik... stonden mooie auto's op "het" VW terein... en daarbuiten ook... tupperware is ook een smaak...

prima vermaakt, en bere gezellig...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #23  
Old 29-06-2004, 20:41
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

en het feit dat je je als club "afscheid" is logisch... anders was je geen club...

geen gezeik... prima verlopen...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #24  
Old 29-06-2004, 20:44
RK RK is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 46
Default

Quote:
Originally Posted by Tommy
Het feit dat Speed op het VW terein mocht staan zegt niks over het feit dat je buiten het terein er niet bij zou horen... In hoeverre dat zo is laat ik in het midden... We hadden met Speed een mooie plaats vond ik... stonden mooie auto's op "het" VW terein... en daarbuiten ook... tupperware is ook een smaak...

prima vermaakt, en bere gezellig...


Daar heb je gelijk in, ik zou niet weten waarom VW Speed er wel of niet bij zou horen. Integendeel. Dat er geen foto´s over en weer zijn gemaakt wordt meteen gezien als iets negatiefs en dat is nou juist waar ik mij kwaad over maak. Zoeken noem ik dat!
__________________
www.gticlub-holland.nl
Reply With Quote
  #25  
Old 29-06-2004, 21:01
Tento's Avatar
Tento Tento is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 218
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by RK
...lekker simpel zeg! Overigens heb ik vooraf nog met Chris (VW Speed) kontakt gehad en het gehad over waarom VW Speed niet op het VW terrein kwam staan. Dus zeg nou niet als je niet VW terrein staat hoor je er niet bij. Trouwens op de site van VW Speed vind je ook geen foto´s van onze stand en hoor je mij daarover? Wel vind ik het vreemd dat je als VW fanaten tussen al dat tupperware gaat staan, maar dat is mijn mening. Ook op ons ´veldje´was het beregezellig en ongedwongen.


Hey, dat van Leentjuh moet je ff met een knipoog lezen..... hahaha, is geen zoeken, gelukkig niet.......zou wat wezen hé....

En over het hoe en waarom heb je ook een mailtje terug gehad..... dat het door de leden besloten was om op het algemene gedeelte te gaan staan.......... en wel o.a. om de volgende "reden": we zijn het hele jaar op VW-treffens en hadden nu de kans om ongedwongen tussen de andere merken te staan en te bieren .... hoop dat het ietsje duidelijker is geworden... NHF
__________________
VariTento
Reply With Quote
  #26  
Old 29-06-2004, 21:03
MMgolfnut1's Avatar
MMgolfnut1 MMgolfnut1 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,694
Default

En het was een knallend succes!! MUHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Reply With Quote
  #27  
Old 29-06-2004, 21:11
RK RK is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 46
Default

Quote:
Originally Posted by Tento
Hey, dat van Leentjuh moet je ff met een knipoog lezen..... hahaha, is geen zoeken, gelukkig niet.......zou wat wezen hé....

En over het hoe en waarom heb je ook een mailtje terug gehad..... dat het door de leden besloten was om op het algemene gedeelte te gaan staan.......... en wel o.a. om de volgende "reden": we zijn het hele jaar op VW-treffens en hadden nu de kans om ongedwongen tussen de andere merken te staan en te bieren .... hoop dat het ietsje duidelijker is geworden... NHF


ik heb inderdaad netjes antwoord van Chris gehad, nix mis mee.
__________________
www.gticlub-holland.nl
Reply With Quote
  #28  
Old 29-06-2004, 21:15
Tento's Avatar
Tento Tento is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 218
Default

Quote:
Originally Posted by RK
ik heb inderdaad netjes antwoord van Chris gehad, nix mis mee.


Maar euh, laat je niet opf#kken door de spieters..... :biggrin: :biggrin: :biggrin: , toen ik rondje mee reed in de F16 van Chris om te filmen hebben we nog geprobeerd je te traceren om ff een babbeltje te maken, weet ook ik wie ik voor me heb maar is nie gelukt :frown:
__________________
VariTento
Reply With Quote
  #29  
Old 29-06-2004, 21:21
RK RK is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 46
Default

Quote:
Originally Posted by Tento
Maar euh, laat je niet opf#kken door de spieters..... :biggrin: :biggrin: :biggrin: , toen ik rondje mee reed in de F16 van Chris om te filmen hebben we nog geprobeerd je te traceren om ff een babbeltje te maken, weet ook ik wie ik voor me heb maar is nie gelukt :frown:


ooit zal het je lukken
__________________
www.gticlub-holland.nl
Reply With Quote
  #30  
Old 29-06-2004, 21:23
Tento's Avatar
Tento Tento is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 218
Default

Quote:
Originally Posted by RK
ooit zal het je lukken


heheheh, en dan gelijk een foto voor www.laklikker.nl
__________________
VariTento
Reply With Quote
  #31  
Old 29-06-2004, 21:36
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 844
Send a message via MSN to Heleen
Default

Vergeef mij, het zal liggen aan het feit dat ik een superslechte bui heb, maar even het volgende: het is te lezen zoals het er staat. Mensen hoeven geen dingen voor mij goed te praten. Ik zoeken? Ja idd, ik ga nogal eens de discussie aan. Soms heb ik gelijk, soms heb ik ongelijk. Geen reden om gelijk boos te worden dacht ik, maar misschien ligt dat aan mij Het is gewoon een feit dat jullie feestje niet is gegaan zoals jullie misschien hadden gewild... dat is iedereen duidelijk, maar dat hoef je niet op mij af te reageren als ik ergens aangeef dat ik het raar vind dat wij met zoveel auto's niet één keer op jullie foto's voorkomen. Andersom staan er zeker wel auto's van het GTI terrein op onze foto's, dus wat dat betreft sta ik nog in mijn recht ook Maar het was helemaal niet mijn bedoeling om zo pietepeuterig te gaan doen, ik vond het alleen maar raar en dat mag dan toch gezegd worden?
__________________
I HAVE GONE TO FIND MYSELF
If I come back before I return,
keep me here.

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote
  #32  
Old 29-06-2004, 21:54
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,024
Default

Ik heb de GCH helemaal niet zien staan .......... en ben het hele terrein wel 3 x rond geschouwd ..
Reply With Quote
  #33  
Old 29-06-2004, 21:59
Johan  Fire and Ice's Avatar
Johan Fire and Ice Johan  Fire and Ice is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 441
Send a message via MSN to Johan  Fire and Ice
Default

stonden er wel
met kraampje in de grote tent met alle generatie's golf erin
Reply With Quote
  #34  
Old 29-06-2004, 22:03
niels_g60-power's Avatar
niels_g60-power niels_g60-power is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,131
Default

Heb ze ook gezien, als je bij GCH het terrein op liep keek je er tegen aan.
__________________
Gokken is Slecht! Wedden?!!
Reply With Quote
  #35  
Old 29-06-2004, 22:04
Johan  Fire and Ice's Avatar
Johan Fire and Ice Johan  Fire and Ice is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 441
Send a message via MSN to Johan  Fire and Ice
Default

idd daar ja
Reply With Quote
  #36  
Old 29-06-2004, 22:16
Sponze®'s Avatar
Sponze® Sponze® is offline
Married to PC
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,993
Default

....
Reply With Quote
  #37  
Old 30-06-2004, 11:47
pirelli's Avatar
pirelli pirelli is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,334
Send a message via AIM to pirelli
Default

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Had hem voor de stand geparkeerd...1e de beste parkeerplek om met Alvin naar de parkeerplaats te wandelen.


:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: ja dat was lache
Reply With Quote
  #38  
Old 30-06-2004, 11:50
pirelli's Avatar
pirelli pirelli is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,334
Send a message via AIM to pirelli
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
jezus, das echt de leegste camping ooit


jta tis niet meer zo hoe het vroegah was.
Reply With Quote
  #39  
Old 30-06-2004, 12:11
bobby-digital's Avatar
bobby-digital bobby-digital is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,336
Send a message via MSN to bobby-digital
Default

heb niet veel gemist begrijp ik Alvin????
Reply With Quote
  #40  
Old 30-06-2004, 18:47
RK RK is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 46
Default

Quote:
Originally Posted by Heleen
Vergeef mij, het zal liggen aan het feit dat ik een superslechte bui heb, maar even het volgende: het is te lezen zoals het er staat. Mensen hoeven geen dingen voor mij goed te praten. Ik zoeken? Ja idd, ik ga nogal eens de discussie aan. Soms heb ik gelijk, soms heb ik ongelijk. Geen reden om gelijk boos te worden dacht ik, maar misschien ligt dat aan mij Het is gewoon een feit dat jullie feestje niet is gegaan zoals jullie misschien hadden gewild... dat is iedereen duidelijk, maar dat hoef je niet op mij af te reageren als ik ergens aangeef dat ik het raar vind dat wij met zoveel auto's niet één keer op jullie foto's voorkomen. Andersom staan er zeker wel auto's van het GTI terrein op onze foto's, dus wat dat betreft sta ik nog in mijn recht ook Maar het was helemaal niet mijn bedoeling om zo pietepeuterig te gaan doen, ik vond het alleen maar raar en dat mag dan toch gezegd worden?


Het zij u vergeven :-)

Maar wij hebben het prima naar ons zin gehad, dus ons ´feestje´ is zeker geslaagd. Maar nog leuker geweest als alle VW clubs bij elkaar hadden gestaan en dat is nou weer mijn mening. Maar ja je kunt niet alles willen...
__________________
www.gticlub-holland.nl
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum