Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 13-03-2012, 00:35
Bumper83's Avatar
Bumper83 Bumper83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 643
Default

joww balen Ramon dat de roestduivel bij jou ook heeft toegeslagen

Binnenkort gaan er bij mij ook nieuwe wielkastranden achter ingelast worden want deze zijn in verregaande staat van ontbinding Alleen ben wel van plan om het spul superstrak te laten lassen, karretje moet nog jaaaaaaren mee Maja het is dan ook ons 3e karretje dus zit geen haast bij. Als het je daily is zoals bij jou dan zal je idd snel moeten handelen en is dit (op korte termijn) de meest effectieve manier. Ik zou hem naderhand als ik jou was stapje voor stapje proberen op te knappen, zonde om deze naar de sloop te moeten brengen! (je mag hem altijd bij mij brengen, kan de onderdelen goed gebruiken haha )

ps. heb jij toevallig nog een gaaf interieurpaneel linksachter liggen?
__________________
Wagenpark:

Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction)
Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD)
Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD)

Last edited by Bumper83 : 13-03-2012 at 00:37.
Reply With Quote
  #22  
Old 13-03-2012, 19:27
RamonR RamonR is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 587
Send a message via MSN to RamonR
Default

Quote:
Originally Posted by Audi1981
En dan doet ie het nog netjes voor een YA126


hahaha
Reply With Quote
  #23  
Old 13-03-2012, 19:27
RamonR RamonR is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 587
Send a message via MSN to RamonR
Default

Quote:
Originally Posted by Zollie
Pff das zuinig, keertje ruilen met de YB616?



Nou daar zou ik best wel eens een stukkie in willen doen hoor, zomaar eens om te voellen hoe het is
Reply With Quote
  #24  
Old 13-03-2012, 19:30
RamonR RamonR is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 587
Send a message via MSN to RamonR
Default

Quote:
Originally Posted by Bumper83
joww balen Ramon dat de roestduivel bij jou ook heeft toegeslagen

Binnenkort gaan er bij mij ook nieuwe wielkastranden achter ingelast worden want deze zijn in verregaande staat van ontbinding Alleen ben wel van plan om het spul superstrak te laten lassen, karretje moet nog jaaaaaaren mee Maja het is dan ook ons 3e karretje dus zit geen haast bij. Als het je daily is zoals bij jou dan zal je idd snel moeten handelen en is dit (op korte termijn) de meest effectieve manier. Ik zou hem naderhand als ik jou was stapje voor stapje proberen op te knappen, zonde om deze naar de sloop te moeten brengen! (je mag hem altijd bij mij brengen, kan de onderdelen goed gebruiken haha )

ps. heb jij toevallig nog een gaaf interieurpaneel linksachter liggen?



Hey Robert

Deurpaneel heb ik liggen !
Wel zelfde kleur stelling al in mijn wagen, maar dat heb jij ook dacht ik he ?

Ja dat is waar hoor, ik ben druk aan het denken of ik er een 2e auto bij moet nemen en dan deze gti idd stap voor stap opknappen en wegzetten (naast de DAF in de stalling ofzo).

Geef maar ff een belletje voor het deurpaneel

Greetz, Ramon
Reply With Quote
  #25  
Old 14-03-2012, 00:47
Bumper83's Avatar
Bumper83 Bumper83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 643
Default

ik zou als ik jou was serieus overwegen om een 2e auto erbij te nemen en deze als daily te gebruiken en dan inderdaad de Golf netjes in de stalling zetten zodat je hem op het gemakje kan opknappen... immers zoveel originele gti 8 kleppertjes oud model zie je niet meer rijden...

ik heb de donkergrijze deurpanelen met de zwarte en de wit gestreepte banen erop met een chromen biesje. Zal even kijken wanneer ik tijd heb ivm t werk, je hoort nog van me!

gaat om deze striping:



maar volgens mij hebben wij hetzelfde interieur
__________________
Wagenpark:

Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction)
Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD)
Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD)

Last edited by Bumper83 : 14-03-2012 at 00:55.
Reply With Quote
  #26  
Old 14-03-2012, 05:35
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

Quote:
Originally Posted by Bumper83
ik zou als ik jou was serieus overwegen om een 2e auto erbij te nemen en deze als daily te gebruiken en dan inderdaad de Golf netjes in de stalling zetten zodat je hem op het gemakje kan opknappen... immers zoveel originele gti 8 kleppertjes oud model zie je niet meer rijden...


gewoon mee blijven rijden. t is maar een auto en die dient om te rijden, niet om in een garage te staan blinken. binnen X aantal jaar is de benzine te duur om er nog mee te rijden, of vinden ze één of andere wet uit die het verbied er nog mee te rijden. nu van genieten terwijl het nog kan.

ik gebruik men dodge van 77 als daily werkpaard, en de golf wordt dagelijks gebruikt voor het werk. zolang de motor het volhoud, blijft die auto op de baan bij mij. heb nu bijna 400 000km, als die golf tot 800 000kan, dan blijft die de komende 15-20jaar nog op de baan
men werkpaardjes
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote
  #27  
Old 14-03-2012, 15:41
Bumper83's Avatar
Bumper83 Bumper83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 643
Default

gelukkig denkt niet iedereen daar hetzelfde over en zijn er mensen die ook plezier beleven aan het opknappen van een auto zodat je later nog iets unieks hebt ipv dat je hem helemaal op hebt gereden en rijp voor de sloop is...

maar goed ieder z'n mening
__________________
Wagenpark:

Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction)
Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD)
Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD)
Reply With Quote
  #28  
Old 14-03-2012, 20:12
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

alles is te restaureren. koetswerk kan je lassen, motor kan je reviseren. ik kan binnen 20jaar men golf ook nog hebben en nog dagelijks op de baan als dat nodig is.

ik heb vele oldtimers en ken vele oldtimerliefhebbers. en ook kerels die een pareltje in de garage hebben en 1keer op 3jaar buiten halen om eens rond de kerk te gaan op een schone dag. maar es meebrengen op een treffen, ho maar .

kan je ze evengoed in een museum zetten. bij mij mag het gieten, sneeuwen, stormen... als ik naar een treffen ga, gaat de auto mee. daarvoor is die ook gebouwd. dus als de TS zijn auto op de baan wil houden en dagelijks mee genieten, dan steun ik die volledig . zo zie je ze nog es op de baan rijden. hoeveel autos ken je niet dat je vroeger dagelijks zag en nu niet meer??
mini coopers, golf 1, kevers, Renault R4, volvo amazon ...

een auto rijp voor de sloop ken ik niet .
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote
  #29  
Old 14-03-2012, 22:35
keesf keesf is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 288
Default

Fantastisch gelast! En ja dat meen ik.

En waarom? Nou je hebt de moeite genomen om t zelf te proberen, veel mensen die doen dat geeneens, die doen de auto weg, of besteden t uit aan een prof, en gaan dan op de meeting lopen praten alsof ze t zelf hebben gedaan..
Neem de reacties van de vorige posters mee, steek er wat van op, en dan de volgende keer kan je t nog netter doen
Reply With Quote
  #30  
Old 14-03-2012, 23:12
jarnogti jarnogti is offline
VW Addict
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 623
Default

ja idd je doet het maar ,ben zelf plaatwerker en zou het idd ff anders doen maar ja ieder zijn vak
Reply With Quote
  #31  
Old 15-03-2012, 21:08
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,723
Default

Die strijkkit doet et um wel ,stuk netter
__________________
BMW E30 325i
Golf 7 highline business R
Reply With Quote
  #32  
Old 16-03-2012, 18:54
RamonR RamonR is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 587
Send a message via MSN to RamonR
Default

Quote:
Originally Posted by Bumper83
ik zou als ik jou was serieus overwegen om een 2e auto erbij te nemen en deze als daily te gebruiken en dan inderdaad de Golf netjes in de stalling zetten zodat je hem op het gemakje kan opknappen... immers zoveel originele gti 8 kleppertjes oud model zie je niet meer rijden...

ik heb de donkergrijze deurpanelen met de zwarte en de wit gestreepte banen erop met een chromen biesje. Zal even kijken wanneer ik tijd heb ivm t werk, je hoort nog van me!

gaat om deze striping:



maar volgens mij hebben wij hetzelfde interieur



Oke dan, ja dat heb ik liggen voor je!!
Ik hoor het wel

Maargoed alles is weer gefixt hoor!
Maandag gaat hij voor de apk
En trouwens ik vind dat las werk en die kit nog altijd beter dan die gepimpte shit.

Gr, Ramon

Last edited by RamonR : 16-03-2012 at 19:00.
Reply With Quote
  #33  
Old 16-03-2012, 18:59
RamonR RamonR is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 587
Send a message via MSN to RamonR
Default

Quote:
Originally Posted by Mk1driver
Die strijkkit doet et um wel ,stuk netter



Ja toch Je ziet er niks van en het is dicht he en daar gaat het om met de keuring!
Ik heb geen weken de tijd om hem helemaal te gaan doen en trouwens geld ook niet ervoor
Alles op zn tijd he.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum