Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 04-07-2010, 20:16
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by Boss
Lang niet allemaal hoor.
En inderdaad als je rustig rijd is er niet zo veel aan de hand maar toch gaat het mis.
Maar commentaar/tips/suggesties worden niet gewaardeerd hier.



Hoezo niet, heeft 1 iemand van de organisatie dan gezegt dat het niet gewaardeerd word?

Kon er zelf door familie bezigheden niet bij zijn, maar let wel dat volksforum een stichting is en aan zo'n dag word niets verdiend.

Commentaar word altijd geaccepteerd, de een breng het wat genuanceerder dan een ander. Denk maar zo, het ligt aan de opvoeding , zei mijn vader altijd.
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #42  
Old 04-07-2010, 20:19
soersie soersie is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 256
Default

golf 2 een onderplaat?

heb er nu toch al veel gehad en nog nooit gezien hoor

en een lupo eveneens!!

de meeting zelf was redelijk chill en gelukkig dat de 6 op 20" staat en dus redelijk hoog dus geen probs gehad met het terrein , verder was het eigelijk ronduit schandalig wat voor vieze vuile WC's dat waren! goed voor op 1 of andere marginale fuif maar ik heb het toch liever netjes! stonden wel een paar vette bakken tussen maar als de belgen thuisbleven was er al 60% minder volk
Reply With Quote
  #43  
Old 04-07-2010, 20:23
hajee's Avatar
hajee hajee is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,884
Send a message via MSN to hajee
Default

Quote:
Originally Posted by Stijntje
Ben vandaag geweest,
ik vond het echt de meest vieze meeting die ik ooit heb gezien.
-de op en afrit was waardeloos voor lagen automobielen
-de wc was een godvers eind lopen
-entree was hartstikke duur en waardeloos voor het geld krijg je nog niet eens een aandenken...
-voor een klein bekertje drinken moest ik 1,70 betalen


een aandenken kreeg je bij een beker frisdrank,want als ie leeg was, mocht je de beker meenemen..
en dát mag ook wel voor die €1,70..
Reply With Quote
  #44  
Old 04-07-2010, 20:26
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by soersie
golf 2 een onderplaat?

heb er nu toch al veel gehad en nog nooit gezien hoor


http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50310
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #45  
Old 04-07-2010, 20:27
jellehier jellehier is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,165
Default

eerst was ik nog ongelukkig dat ik niet hier naar toe ben geweest,

Maar als ik dit zo lees was ik met mn polotje het terein niet eens opgekomen omdat het geen 4x4 is


eerlijk gezegd jammer dat ik niet kon,

en nog erger dat er hier zo gezeken kan worden over de kleine dingetjes, wat is er bijvoorbeeld gek aan €1,70 voor drinken? wat betaal je in de gemiddelde uitgaans gelegenheid voor een potje bier of een glasje cola?


vaak is het ook niet anders het organiseren van een beetje meeting gaat een behoorlijke hoeveelheid geld in zitten, en dat moet toch ook betaald worden.


verder jammer als dat paadje zo moeilijk was, maar een kunstoffen onderplaat red je carter pan echt niet hoor, als je er hard genoeg op rijd om je carter kapot te rijden dan lukt dat ook wel met dat stuk kunstof eronder. beschermplaat is dus boelpoep..


hopenlijk kan ik er volgend jaar wel bij zijn en zal het weer net zo goed of beter zijn dankzij of ondanks de kritieken dit jaar.


ps: wel opvallend dat het altijd de zelfde zeikerds zijn
Reply With Quote
  #46  
Old 04-07-2010, 20:40
Martyn's Avatar
Martyn Martyn is offline
Married to PC
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,868
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
Hoezo niet, heeft 1 iemand van de organisatie dan gezegt dat het niet gewaardeerd word?

Kon er zelf door familie bezigheden niet bij zijn, maar let wel dat volksforum een stichting is en aan zo'n dag word niets verdiend.

Commentaar word altijd geaccepteerd, de een breng het wat genuanceerder dan een ander. Denk maar zo, het ligt aan de opvoeding , zei mijn vader altijd.


Richard,

Dat niet waarderen was niet richting de organisatie maar over het feit dat jan en alleman over je heen valt als je wat meld over een pad.
Ik had al gemeld richting de crew dat ik het als tip/suggestie melden.

Met mijn opvoeding is overigens niks mis
__________________
Martijn

flickr
Reply With Quote
  #47  
Old 04-07-2010, 20:47
subdivision's Avatar
subdivision subdivision is offline
VW Guru
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 880
Default

Quote:
Originally Posted by jellehier
eerst was ik nog ongelukkig dat ik niet hier naar toe ben geweest,

Maar als ik dit zo lees was ik met mn polotje het terein niet eens opgekomen omdat het geen 4x4 is


eerlijk gezegd jammer dat ik niet kon,

en nog erger dat er hier zo gezeken kan worden over de kleine dingetjes, wat is er bijvoorbeeld gek aan €1,70 voor drinken? wat betaal je in de gemiddelde uitgaans gelegenheid voor een potje bier of een glasje cola?


vaak is het ook niet anders het organiseren van een beetje meeting gaat een behoorlijke hoeveelheid geld in zitten, en dat moet toch ook betaald worden.


verder jammer als dat paadje zo moeilijk was, maar een kunstoffen onderplaat red je carter pan echt niet hoor, als je er hard genoeg op rijd om je carter kapot te rijden dan lukt dat ook wel met dat stuk kunstof eronder. beschermplaat is dus boelpoep..


hopenlijk kan ik er volgend jaar wel bij zijn en zal het weer net zo goed of beter zijn dankzij of ondanks de kritieken dit jaar.


ps: wel opvallend dat het altijd de zelfde zeikerds zijn



+1
Reply With Quote
  #48  
Old 04-07-2010, 23:17
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Het enige dat ik eventueel anders had gedaan was het organiseren van 't parkeren. Maar aan de andere kant was de sfeer wel lekker juist door dat ongedwongen parkeren. Als alles zo geordend in rijtjes had gestaan, had het waarschijnlijk alleen om de auto's gedraaid. Nu liep iedereen mooi kris-kras over het terein, en kwam elkaar tegen.

Wederom, ieder voordeel heb z'n nadeel.

Edit: en wat die toegangsweg aangaat... de meeste forummers komen NIET uit Limburg, en hebben dus een gods kolere end moeten rijden. Ik kom zelf uit Limburg, en voor mij was het al dikke 80km rijden, dus veel anderen zullen tussen de 100 en 250 km gemaakt hebben. Als er dan een stukje zandweg van 50m op dat hele traject zit, moet dat toch niet zo'n probleem zijn lijkt me. Ik weet dat ik vandaag met een redelijk hoge auto gekomen ben, maar zelfs met de witte Golf was ik over die weg gekomen, geen probleem.

Laag rijden moet geleerd zijn zullen we maar zeggen.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale

Last edited by breadfan83 : 04-07-2010 at 23:22.
Reply With Quote
  #49  
Old 05-07-2010, 08:10
Rob g60 Rob g60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,496
Default

Het was idd weer de moeite alleen het gras moet de volgende keer toch echt goed gestofzuigt worden want er lag veel te veel zand op

Wat ik dan weer niet begrijp is dat een bijna iedereen zeurt over vieze wc's maar niemand ze vuil maakt. Dit gebeurt namelijk automatisch.

Verder weer een fantastisch weekend gehad met super weer een goede sfeer

Op naar volgend jaar met een aantal puntjes anders maarja welke meeting is 100% in orde
__________________
T1 1959
t2a westfalia 1969
kever cabrio 1970
low t5
golf mk2 1989

Last edited by Marco : 05-07-2010 at 12:52.
Reply With Quote
  #50  
Old 05-07-2010, 08:45
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,815
Default

Quote:
Originally Posted by Rob g60
Wat ik dan weer niet begrijp is dat een bijna iedereen zeurt over vieze wc's maar niemand ze vuil maakt. Dit gebeurt namelijk automatisch.


Inderdaad Rob iedereen zeikt over de wc's en klopt wie wil geen schone toilet.
Maar ik wil 1 iemand horen die ooit op een weekend meet is geweest waar een schone wc was.
NERGENS
Want op de meeste weekend meets zijn de meeste mensen varkens
Edition38 iedereen vindt dat de BESTE weeked meet ooit nou bekijk daar de wc's eens na het eerste half uur en blijft het gehele weekend zo.
Je krijgt het gewoon niet voor elkaar zonder de weekend bezoeker zelf die wat mee doet om het schoon te houden
Vuilnis zakken ligt ook aan de bezoeker zelf veel meets geweest in de jaren worden altijd zakken bij de entree gehgeven en worfden nooit gebruikt blijft altijd een zooi achter.
Ligt dus ook weer aan de BEZOEKER zelf.
Ja kan niet bij alles vewachten dat de orga het moet doen.
DE entree weg ja was kut maaaaar wel te doen heb laaaage meegemaakt incl Ruurd geen moeite mee.
En de meeste Mk4 rijders hebben Airride gebruik het dan
__________________
Built NOT Fucking Bought
Reply With Quote
  #51  
Old 05-07-2010, 08:48
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,815
Default

En Tento ja klopt jij bent ook vaak in Luckau geweest nou dan moet jij ook wel gewend zijn dat de wc's op weekend meet ranzig zijn
Want Luckau was nooit schoon.
__________________
Built NOT Fucking Bought
Reply With Quote
  #52  
Old 05-07-2010, 08:57
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

kan me nog een dixie herinneren op chimay ( King of europe) waarbij de keutels een piramide boven de bril haden gevormd.. zo vol zat die..

dat was de topper
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #53  
Old 05-07-2010, 09:01
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
kan me nog een dixie herinneren op chimay ( King of europe) waarbij de keutels een piramide boven de bril haden gevormd.. zo vol zat die..

dat was de topper
Dan vraag ik me toch echt af welke smeerlap die laatste paar drollen heeft gelegd
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote
  #54  
Old 05-07-2010, 09:06
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

wij ook, en ook degene die de belgische vlag erin had gezet
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #55  
Old 05-07-2010, 09:24
Tjeerd's Avatar
Tjeerd Tjeerd is offline
Triple Action Donor - travel pussy
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,168
Default


Ik hebhet prima naar mijn zin gehad, zondag. Ook complimentje voor de snelheid van de catering-wagen, was gelijk aan de beurt.

Ik kom met de jetta geen drempel over maar heb met het toegangspad geen enkele moeite gehad. Gewoon een beetje aan de zijkant rijden dan was er niets aan de hand.

Leuk iedereen weer gesproken te hebben.
__________________
Quote:
Originally Posted by Jeremy Clarkson
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you.
Reply With Quote
  #56  
Old 05-07-2010, 09:45
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,082
Default

Mijn verbeterpuntje is volgens mij niet meegekomen uit het andere topic dus ik zet hem hier toch ook maar even neer.

Ik had het namelijk leuk gevonden als er nog meer standjes waren en dan het liefste standjes met onderdelen en andere snuisterijen. Zowel nieuw als tweedehands onderdelen. Ik vind het leuk om op meetings onderdelen in de handen te kunnen nemen die je normaal alleen in webshops ziet en dus niet goed kunt beoordelen. En je hoeft dan geen verzendkosten te betalen. Zo'n onderdelenhoek zoals in Budel zou natuurlijk fantastisch zijn!

Voor de rest een prima meet
__________________
Golf 1 1977 in the making
Reply With Quote
  #57  
Old 05-07-2010, 09:46
berrie-120 berrie-120 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2008
Posts: 40
Default

Voor een 2daags meeting vond ik de zaterdagmiddag byzonder duur en tegen vallen als dagbezoeker, die toch verzocht worden op tijd weer te vertrekken.
Enkele reis was voor mij 2,5 uur en dan is het toch jammer.

Standjes vond ik ook erg weinig, en niet de moeite waard.

Gezien de vele meeting foto's was er pas werkelijk wat te doen op zondag.


Foto bij de ingang genomen.

__________________
ons spijlbusje
Reply With Quote
  #58  
Old 05-07-2010, 09:46
ThomasIV's Avatar
ThomasIV ThomasIV is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 430
Default

Ik vond het een leuke meet, ben het hele weekend geweest en was ondanks de warmte erg gezellig!!!

Natuurlijk puntjes van kritiek, zoals de weg er naar toe was voor de schroefset rijders onder ons best lastig, maar volgens mij is iedereen er gewoon gekomen

Enige grote nadeel vond ik als weekend bezoeker dat er geen douches waren, tent opgezet in de volle zon, en dan niet even kunnen douchen dat vind ik wel een belangrijk punt.

Voor de rest leuke meet, veel bekende en nieuwe mensen gesproken, genoeg ruimte en veel moois gezien!!!
Reply With Quote
  #59  
Old 05-07-2010, 10:24
audivwfreak's Avatar
audivwfreak audivwfreak is offline
Postwhore
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,320
Default

wegens persoonlijke omstandigheden kon ik helaas niet aanwezig zijn, vond het erg jammer want heb er reuze naar uitgekeken om weer eens een weekeind meeting mee temaken.

zoals ik de reactie's lees is het enkele mensen tegen gevallen dat is erg jammer om telezen.

want ik weet dat het veel tijd en enegie kost om zo'n evenement op tezetten en dan is dit ook nog een weekend meeting en daar gaat nog veel meet tijd en geld in zitten.

en aangezien het door liefhebbers en NIET door een commercieel bedrijf is geregeld zijn er natuurlijk altijd punten die verbeterd kunnen worden.

ga zelfs een in de schoenen staan van de organisatie of probeer zelf eens zo'n een meeting te organiseren dan houd men de meeste Commentaar wel voor zich!!

DUB05 en Volksforum zullen beide hun uiterste best hebben gedaan om alles in goede banen te leiden daar ga ik vanuit, ik zou dan ook zeggen ga door en neem eventueel de puntjes die verbeterd kan worden mee voor een misschien volgende treffen???

m.vr.gr Edwin

www.vagfryslan.com
Reply With Quote
  #60  
Old 05-07-2010, 10:30
Dennys Dennys is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 170
Default

Ik ben alleen de zondag geweest, dus kan niks zeggen over de zaterdag, of over een weekendbezoek incl. kamperen...

er is natuurlijk altijd wel iets, maar mij zul je er niet over horen!
Ik ben al blij zat dat het weer meezat, volle zon, heerlijk temperatuurtje!

Voorderest heb ik gewoon een heerlijke dag gehad!
__________________
VW Golf mk1 GTS '83
Ex-rides:
- VW Golf mk4 V5, 180PK, 235NM 2002
- VW Golf mk3 1.8 8v "VW Motorsport" edition 1996

DubFanatics
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum