Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Computers en electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 15-06-2005, 20:56
Golfzilla's Avatar
Golfzilla Golfzilla is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,776
Default Golf V Gti - Siemens S65

wie heeft de nieuwe Siemens al gezien.........echt vetjes alleen beetje prijzig (dik 350,- euro) maar wel cool met GTI accenten

de phone
__________________
VW Derby LS '77 RIP
VW Derby GLS '78
Reply With Quote
  #2  
Old 15-06-2005, 21:32
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

jaja, had hem al gezien bij de introductie van de golf gti... schoonvader is een hoge meneer bij siemens...
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #3  
Old 16-06-2005, 07:49
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

ow dus jij regelt voor ons een stel van die handys?
Reply With Quote
  #4  
Old 16-06-2005, 08:48
Golfzilla's Avatar
Golfzilla Golfzilla is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,776
Default

ja wil er echt wel 1 maar niet voor de prijs die ze daar hanteren
__________________
VW Derby LS '77 RIP
VW Derby GLS '78
Reply With Quote
  #5  
Old 16-06-2005, 08:54
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Schnell Schnell erbij zijn: Siemens heeft deze week laten weten te stoppen met de mobiele telefoon tak..
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
Reply With Quote
  #6  
Old 16-06-2005, 08:57
Golfzilla's Avatar
Golfzilla Golfzilla is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,776
Default

ik meen dat siemens telefonie over word genomen door een andere grote maatschappij (naam weet ik ff niet meer) maar van die gti-siementjes zijn er maar 3000 gemaakt, dus zowiezo schnell erbij zijn
__________________
VW Derby LS '77 RIP
VW Derby GLS '78
Reply With Quote
  #7  
Old 16-06-2005, 08:58
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by Golfzilla
ik meen dat siemens telefonie over word genomen door een andere grote maatschappij (naam weet ik ff niet meer) maar van die gti-siementjes zijn er maar 3000 gemaakt, dus zowiezo schnell erbij zijn

BenQ heten ze :biggrin:
Reply With Quote
  #8  
Old 16-06-2005, 12:46
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

siemens overgenomen door BenQ? is dat zo'n groot bedrijf dan?

dacht dat die eigenlijk alleen van die lullige pc accesoires maakten en dat siemens toch wel een heeel groot bedrijf was..:S
Reply With Quote
  #9  
Old 16-06-2005, 13:12
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by MellyVille
siemens overgenomen door BenQ? is dat zo'n groot bedrijf dan?

dacht dat die eigenlijk alleen van die lullige pc accesoires maakten en dat siemens toch wel een heeel groot bedrijf was..:S

geloof dat benQ ook hetzelfde is als Acer/Asus tenminste die horen bij elkaar, verhaaltje klopt wel mooi zo

Acer/Asus maakt rommel, benQ ook, en dus wordt Siemens mobile ook rommel :biggrin:

kan het helaas niet meer terugvinden waar ik dit gelezen had :frown:
Reply With Quote
  #10  
Old 16-06-2005, 13:27
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

siemens stoot alleen zijn telefoontact af en die is idd maar klein dus het is niet dat benq ff siemens overneemt...maar dus alleen de mobieltjes afdeling. Benq is geen slecht merk en acer en asus zijn ook 2 zeer gerenomeerde merken tis maar wat je rommel noemt.
Reply With Quote
  #11  
Old 16-06-2005, 13:29
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

leuk telefoontje... past er ook een roofrack op?
Reply With Quote
  #12  
Old 16-06-2005, 13:51
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

BenQ: klopt ja, die nemen de Mobiele telefoon tak over ja..

Off-topic: Asus rommel? Niet mijn ervaring. Ik schaal Asus in op nummer 1 qua moederborden; Zo'n 25 PC's onder m'n hoede, waarvan het overgrote deel probleemloos. Het zelfde overgrote deel is (toevallig?) grotendeels met Asus bord uitgerust. Maar ach: d'r zijn ook mensen die zweren bij Compaq.. (staat zwaar onderaan de ladder).
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
Reply With Quote
  #13  
Old 16-06-2005, 13:57
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
siemens stoot alleen zijn telefoontact af en die is idd maar klein dus het is niet dat benq ff siemens overneemt...maar dus alleen de mobieltjes afdeling. Benq is geen slecht merk en acer en asus zijn ook 2 zeer gerenomeerde merken tis maar wat je rommel noemt.

tja als je 5 moederborden hebt en die branden alle 5 door op de atx moederbord stekker noem ik dat rommel :biggrin: en nee het lag niet aan de voedingen :p

Misschien ligt dat aan mijn geluk in het leven lol :biggrin: zelfde dat mijn wagen 4x gespoten moet worden voordat het nu hopelijk goed gaat :p

en laten we over de asus en acer laptops die we hier op het werk gebruiken maar helemaal niet praten en nee dat is niet de low budget serie

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
siemens stoot alleen zijn telefoontact af en die is idd maar klein dus het is niet dat benq ff siemens overneemt...maar dus alleen de mobieltjes afdeling.

lieverd ik had het ook alleen over de siemens mobile afdeling (beter lezen )

heb verder zelf ook altijd siemens mobiles gehad dan voornamelijk de M series en daar altijd enigzins tevreden over geweest

Last edited by kevintdi : 16-06-2005 at 14:01.
Reply With Quote
  #14  
Old 16-06-2005, 22:41
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by sjampoo
BenQ: klopt ja, die nemen de Mobiele telefoon tak over ja..

Off-topic: Asus rommel? Niet mijn ervaring. Ik schaal Asus in op nummer 1 qua moederborden; Zo'n 25 PC's onder m'n hoede, waarvan het overgrote deel probleemloos. Het zelfde overgrote deel is (toevallig?) grotendeels met Asus bord uitgerust. Maar ach: d'r zijn ook mensen die zweren bij Compaq.. (staat zwaar onderaan de ladder).


Asus moederbordjes worden op kantoor en thuis 9/10 keer amper op volle kracht gebruikt alleen high-end users zullen het maximale (kunnen) halen uit zo`n moederbord. dus had je MSI of chaintech of abit gehad dan hadden die je ongetwijfeld ook niet in de steek gelaten

Compaq en asus kun je niet met elkaar vergelijken aangezien compaq zelf geen moederborden maakt. Maar idd Asus staat goed bovenaan met zijn moederbordjes met intelchipsets.

De vergelijking acer en compaq zou wel beter gaan aangezien die beide laptops bouwen :p

@Kevintdi: wat je zei over 5 moederbordjes doorbranden dat kan je vertrouwen in een fabrikant idd goed omlaaghalen .
Reply With Quote
  #15  
Old 19-06-2005, 12:34
berendd's Avatar
berendd berendd is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,458
Default

hoe dan ook...

het is jammer dat siemens zelf stopt met mobieltjes, de m65 die ik nu heb is de beste telefoon die ik ooit gehad heb.
dan de volgende keer maar weer een nokia...
__________________
sportklassiek klassieker forum
Reply With Quote
  #16  
Old 20-06-2005, 16:15
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,428
Default

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
Asus moederbordjes worden op kantoor en thuis 9/10 keer amper op volle kracht gebruikt alleen high-end users zullen het maximale (kunnen) halen uit zo`n moederbord. dus had je MSI of chaintech of abit gehad dan hadden die je ongetwijfeld ook niet in de steek gelaten

Compaq en asus kun je niet met elkaar vergelijken aangezien compaq zelf geen moederborden maakt. Maar idd Asus staat goed bovenaan met zijn moederbordjes met intelchipsets.

De vergelijking acer en compaq zou wel beter gaan aangezien die beide laptops bouwen :p

@Kevintdi: wat je zei over 5 moederbordjes doorbranden dat kan je vertrouwen in een fabrikant idd goed omlaaghalen .

Ben het ondertussen wel gewend, mijn auto moet ook 4 keer naar de spuiterij voordat het goed is
Reply With Quote
  #17  
Old 25-06-2005, 03:04
Adriaan's Avatar
Adriaan Adriaan is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 147
Send a message via MSN to Adriaan
Default

Goed, normaal niet mijn ding om over te reageren omdat ik net als henk (forumfreak) het hele ICT gebeuren bijna afgerond heb en zat ben, maar nu moet ik even.

BenQ is een dochtermerk van ACER. BenQ zet zich in de markt als zijnde de design laptop met prestaties voor een redelijke prijs. Dit zijn dus gewoon Acer onderdelen met een BenQ stijl behuizing (zeg maar gerust geript van Apple).

Asus is een merk dat op zichzelf staat en niets te maken heeft met Acer etc. Asus is'al jaren de Koploper in de sector videokaarten en Moederborden voor PC'S. Asus is sinds 3 jaar begonnen op de Notebook markt en scheidt zich af door prijs/kwaliteit verhouding.

Dat was het.
__________________
Representing de Golf 4 / Bora en TDI motoren!

Old style meets new style! :p
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum