Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 06-02-2008, 00:38
integra integra is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 14
Default integra

hey hallo ik ben freddie en kom uit twijzelerheide dacht laat ik me ook even voorstellen. ik heb een golf 3 vr6 highline uit 1994 en een golf 2 eco turbo diesel uit 1991. moet nog even uitzoeken hoe ik die fotos hier op krijg dan kunnen jullie deze auto's ook even zien wel zo leuk.
ben druk bezig met het nog mooier maken van de vr6 en druk mee bezig om de diesel wat meer power te geven ook kan ik aluminium, rvs, staal, gietijzer, enz enz lassen en bewerken op alle manieren zoals draaien freesen enz enz dat is ook mijn hobby. heb zelf alle spullen daarvoor. dus als je wat stuk hebt wat dan ook maar of een aanpassing nodig hebt of een speciaal spruistuk, aluminium turbo buizen, rvs uitlaat enz enz nodig hebt of moet vermaakt worden of gemaakt maak het met alle plezier.

Last edited by integra : 06-02-2008 at 00:45.
Reply With Quote
  #2  
Old 06-02-2008, 08:31
Zeend's Avatar
Zeend Zeend is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,387
Default

Integra, lang niet gezien...




Jens

Last edited by Stijn : 06-02-2008 at 09:07.
Reply With Quote
  #3  
Old 06-02-2008, 10:48
JurgenEdition's Avatar
JurgenEdition JurgenEdition is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 291
Default

Welkom, ben benieuwd naar de pics......
__________________
Edition One
Reply With Quote
  #4  
Old 06-02-2008, 12:48
integra integra is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 14
Default

weet iemand ook hoe je die pics.... erop krijgt???
Reply With Quote
  #5  
Old 06-02-2008, 13:34
Vliet's Avatar
Vliet Vliet is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 551
Default

__________________
Rust = Roest
Reply With Quote
  #6  
Old 06-02-2008, 18:25
integra integra is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 14
Default





hier dan foto's van mijn vr6 golf. de td diesel komen nog foto's van

Last edited by integra : 06-02-2008 at 18:35.
Reply With Quote
  #7  
Old 06-02-2008, 18:43
JurgenEdition's Avatar
JurgenEdition JurgenEdition is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 291
Default

Super strakke bak heb je
__________________
Edition One
Reply With Quote
  #8  
Old 06-02-2008, 18:47
Caddylicious's Avatar
Caddylicious Caddylicious is offline
Forum regular
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 57
Default

Hoi Integra...
Mooi hoor dat golfje van je...
En zeker handig als je alles zelf kan aanpassen en maken...
wou dat ik zo handig was
__________________
----------
ik ben niet geschift...
dat heet "gezond gek" zijn!!!
Reply With Quote
  #9  
Old 06-02-2008, 19:27
corrado-usa corrado-usa is offline
6k and counting...
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 6,561
Default

welkom.
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 06-02-2008, 23:42
integra integra is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 14
Default

leuke site hier en bedankt voor de leuke reacties
Reply With Quote
  #11  
Old 07-02-2008, 09:39
Vliet's Avatar
Vliet Vliet is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 551
Default

Nette golf ziet dr goed uit!
__________________
Rust = Roest
Reply With Quote
  #12  
Old 08-02-2008, 09:30
integra integra is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 14
Default

bedankt vliet geheel orgineel op de gril en het schroefset na dan en de achterlichten
Reply With Quote
  #13  
Old 08-02-2008, 10:01
JP-VW's Avatar
JP-VW JP-VW is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 501
Default

gisteravond even bekeken. ziet er goed uit. vind hem mooier dan je vorige CRX
Reply With Quote
  #14  
Old 08-02-2008, 15:32
Benji's Avatar
Benji Benji is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,327
Send a message via MSN to Benji
Default

Nette auto inderdaad, op de achterlichten na. Maar heeft een Highline origineel geen klinken in kleur?
__________________
T4 1.9TD(i)
Arosa 1.4MPI
Reply With Quote
  #15  
Old 08-02-2008, 16:51
wob/fireandice's Avatar
wob/fireandice wob/fireandice is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 286
Default

mooie auto
Reply With Quote
  #16  
Old 08-02-2008, 22:15
integra integra is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 14
Default

nope hebben geen gekleurde klinken heb even na vraag gedaan. de achterlichten vind ik nou juist mooi zo daarom heb ik dat gedaan heb de orginele nog wel. hij is mooier als de crx ja maar de crx was twee keer zo snel
Reply With Quote
  #17  
Old 08-02-2008, 22:23
Benji's Avatar
Benji Benji is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,327
Send a message via MSN to Benji
Default

Je hebt gelijk, dit heb ik gevonden:

Misschien ken je hem wel, of heb je er zelf één. De Highline uitvoering van de Golf III VR6. Deze uitvoering is zeer geliefd bij de VR6 liefhebber. Er zijn er in totaal 500 uit de fabriek gerold (bron: VW Scene) tussen 1994 en 1997. De Nederlandse importeur kent deze uitvoering niet meer. Als je Pon vraagt wat een VR6 highline inhoud, haalt hij zijn schouders op. Ook als je vraagt hoeveel er in Nederland verkocht zijn kan dit niet gemeld worden.

Feit is dat een originele Nederlandse VR6 Highline zeer zeldzaam is. Het merendeel heeft een verleden bij een van onze oosterburen waar deze ook gefabriceerd is. Reeds is bewezen dat dit niet nadelig hoeft te zijn mits je het verleden van de auto kunt achterhalen. Natuurlijk tijden er ook slechte versies rond die uit Duitsland komen. Maar dit ligt meestal meer aan de handelaar waar je hem in dat geval hebt aangeschaft dan aan het feit dat deze uit Duitsland komt. Maar goed, dat is een ander verhaal, misschien in een volgende uitgave. De Highline…..wat is er dan zo bijzonder? Nou, je kunt het kort omschrijven als de meest luxe uitvoering van de Golf III VR6 die ooit gefabriceerd is door huize VW. Dit vind je terug in een talrijk van kleine veranderingen ten opzichte van het gangbare model. Zo is het interieur van Leder, in twee kleuren leverbaar: Brombeer (paars) en Zwart. Ook de lakkleur is er maar in twee versies namelijk purple violet en zwart metalic. Zo zie je wel eens in de krant staan “Te koop: een blauwe Golf VR6 Highline”, deze is dus niet origineel. Verder beschikt een Highline standaard over Airco of Climate control, Airbags, verwarmde voorstoelen, Instaplijsten met ingegroefde VR6 logo en instapverlichting.Een stoffen dakhemel en velourse bekleding op de bodem om alles een luxer tintje te geven. De kunstof interieur delen hebben een lederlook. Er is een middenconsole, radiovoorbereiding voor 8 luidsprekers en er zijn BBS-lichtmetalen velgen 6,5J x 15 inch. type "Solitude" 6 spaaks met VR6 in één van de spaken gedrukt onder de bolide gemonteerd. Ook zijn standaars de getinte zijknipper-lichten, ABS, EDS, een fabrieksalarm met code sleutel, centrale vergrendeling, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels en verwarmbaar. Opvallend zijn de stootlijsten, achterspoiler, handgreep in de achterklep en bumperranden die in kleur van de auto zijn mee gespoten. Verder zijn de wielkasten zonder kunstof beschermkappen uitgevoerd. Bij het instappen word je verast door instaplijsten met het opschrift "VR6". Tevens kun je kiezen voor hoofdsteunen achter, cruise control en een schuifkanteldak. Je moest er toen € 35000 voor neerleggen, zonder de eventuele opties.
__________________
T4 1.9TD(i)
Arosa 1.4MPI
Reply With Quote
  #18  
Old 11-02-2008, 01:31
integra integra is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 14
Default

Benji wel mooi dat je het opgezocht hebt. veel wist ik al maar niet alles wat je noemt.
alles wat je vermeld aan luxe heeft mijn vr6 highline ook. paars leder interieur handrem met leder bekleed. Airco en schuifkanteldak, Airbags, verwarmde voorstoelen, Instaplijsten met ingegroefde VR6 logo en instapverlichting. Een stoffen dakhemel en velourse bekleding op de bodem. in biede zonne klepjes links en rechts lampjes naast de spiegeltjes erin als je ze open doet, verwarmde ruitewisser vloeistof, getinte zijknipper-lichten, ABS, EDS, een fabrieksalarm met code sleutel, centrale vergrendeling, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels en verwarmbaar, fabrieksalarm met code sleutel, airbags, gewoon te veel om op te noemen. kortom heb een zeer speciale vr6 highline die echt alles orgineel heeft zonder dat ik het erop heb gezet of een ander. heb de hele geschiedenis erbij en alle eigenaren. hij is van 94 en is gefabriceerd door huize VW de echte dus waar de eerste eigenaar hem gekocht heeft. klopt ook er zijn rond de 500 gemaakt geloof 400 maar weet ik niet zeker. toen in die tijd gaf de eerste eigenaar een vlinke prijs er voor veel meer dan die € 35000 euro heb de rekening er ook bij alles heb ik erbij. dit is dus een zeer speciale auto met alles erop en eraan en erbij wat bijna geen 1 vr6 heeft orgineel
Reply With Quote
  #19  
Old 11-02-2008, 04:49
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,823
Default

Leuke auto.

maar volgens mij en Dobbel-Wobber is de Highline geen gelimiteerde oplage.

Highline
__________________
www.ultralow.nl
www.bdclean.nl
Reply With Quote
  #20  
Old 11-02-2008, 17:57
Benji's Avatar
Benji Benji is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,327
Send a message via MSN to Benji
Default

Een originele is altijd mooi! De 2e Highline op de Heide!
__________________
T4 1.9TD(i)
Arosa 1.4MPI
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum