Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Autosport
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-09-2006, 08:18
variejantje's Avatar
variejantje variejantje is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 433
Default Geen JOS VERSTAPPEN tijdens A1

Ik las net dit:

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_sport...icle_3_6063.xml

Jammer zeg, zeker als je hoort hoeveel mensen mede om verstappen een kaartje hebben gekocht, nou ja Jeroen zet hem op he.
Reply With Quote
  #2  
Old 27-09-2006, 08:20
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

"Verstappen wil niet rijden vanwege een ruzie over zijn salaris"

Niet de eerste keer dat hij eerst aan zichzelf denkt, ipv aan z'n fans.
__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote
  #3  
Old 27-09-2006, 08:23
Tapestaartje's Avatar
Tapestaartje Tapestaartje is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 590
Default

Quote:
Originally Posted by Area51
Niet de eerste keer dat hij eerst aan zichzelf denkt, ipv aan z'n fans.



Helemaal mee eens!
Dat ie nog maar eens laat zien dat ie echt kan racen!!! Als het hem nu nog om geld moet gaan, heeft ie in zijn F1-tijd toch iets niet goed gedaan lijkt me...

__________________
Golf GTS '83 SOLD
Reply With Quote
  #4  
Old 27-09-2006, 08:44
John John is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 564
Send a message via MSN to John
Default

Vroeger mocht ik hem wel maar de laatste jaren vind ik het 1 grote zeurpiet.
Op de Bavaria city racing even de boel warm maken voor deze race en dan puntje bij paaltje komt je fans in de steek laten.
Beetje jammer.
__________________
Dutch.Dub member
Reply With Quote
  #5  
Old 27-09-2006, 08:59
Langedaik Langedaik is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 273
Default

Hij raced niet met ze hart hij raced voor ze portomonee...

Heel jammer....

Ik hoop dat we toch 1ste worden en dat Jos wegrot zonder verdere carriere..
Reply With Quote
  #6  
Old 27-09-2006, 09:32
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Default

Tja.....racen doe je niet voor je fans, Racen doe je voor de passie voor het racen.

Het is alleen jammer dat dit nu net voor de A1 Grandprix in zijn eigen land moet escaleren. Ondanks de bankgaranties was het toch een reden om de poot dwars te zetten.

Ik huldig wat dat aangaat de houding van Jan Lammers, die kent het klappen van de zweep in de autosport beter dan wie ook, en ik hoop van ganzer harte dat ie zijn poot ook stijf houdt en niet Jos V weer met hangende pootjes in de auto laat stappen. Er is genoeg jong talent in Nederland. Nederland zit niet meer te wachten op de zoveelste stunt van Jos V...Dat is een afgesloten hoofdstuk over en uit

Laten we als race fans gewoon lekker ONZE rijder steunen, ongeacht wie dat is......

Misschien wat voor Robert Doorenbos ??
Reply With Quote
  #7  
Old 27-09-2006, 10:25
ploon's Avatar
ploon ploon is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,633
Default

jos had huub al jaren terug aan de kant moeten zetten (die heeft al meer deals voor hem verziekt). mooi van lammers dat hij er niet in trapt. nu maar hopen dat bleekemolen het thuisvoordeel kan benutten en de overwinning kan pakken. dan is joske zo vergeten
__________________
Pim van Loon
1960 single cab (pickup) - www.ploon.nl
VW show dates & pics - www.vwshows.com
Reply With Quote
  #8  
Old 27-09-2006, 10:28
ArjenE's Avatar
ArjenE ArjenE is offline
No personal life
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,393
Send a message via MSN to ArjenE
Default

boeiend... tegen de muur aan zetten en afschieten die zooi
__________________
Quote:
Originally Posted by Nas
16 inch vond ik nou eigenlijk net iets te groot... Al staat het bij ArjenE heel netjes
Reply With Quote
  #9  
Old 27-09-2006, 10:36
klaas's Avatar
klaas klaas is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 400
Default

tja het is niet netjes van hem, maar vergeet niet dat jos het niet slecht heeft gedaan voor Nederland, beetje respect verdient hij dan ook wel, beetje banaal om hem dan zo af te schieten
Maar zijn tijd is geweest, op naar de nieuwe talenten
__________________
voor dat je het weet is de zomer alweer om :

www.ijsbus.nl
Reply With Quote
  #10  
Old 27-09-2006, 10:56
Brazen's Avatar
Brazen Brazen is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,132
Send a message via MSN to Brazen
Default

Grindbak piloot!

'Ik heb nooit een faire kans gehad in Formule 1'
Nu.nl

Uitgegeven: 25 september 2006 16:09
Laatst gewijzigd: 25 september 2006 16:10

MAASBRACHT - Wanneer hij over de prille kartcarrière van zijn zoontje Max praat, straalt de vader vol trots. Zodra de A1 Grand Prix het gespreksonderwerp is, praat hij vol passie. Pas op het moment dat de Formule 1 ter sprake komt, verdwijnt de lach op het gezicht van Jos Verstappen.

De 34-jarige Limburger, die komende zondag op Zandvoort deelneemt aan de eerste A1GP-race van het seizoen, heeft niks meer met de raceklasse die hem zo beroemd maakte. De auto's bij Simtek, Tyrell en Stewart noemt hij onomwonden 'brandhout' en de teameigenaren krijgen het etiket 'bandieten'.


A1GP

Zondag begint voor Verstappen het A1GP-seizoen met een race op Zandvoort. Dat de Limburger nog immer populair is, bleek wel uit de voortvarende kaartverkoop. Ruim 71.000 kaarten vlogen in korte tijd over de toonbank. "Ik sta ervan te kijken dat ik nog steeds zo geliefd ben", zegt Verstappen. "Nu Nederland twee formule 1-coureurs heeft, zou je denken dat mijn populariteit wat minder zou worden. Maar dat is dus niet zo."

De voormalig F1-piloot hoopt mee te strijden voor het kampioenschap. Nadat hij vorig jaar werd tegengewerkt door enkele kinderziektes in het team, verwacht hij nu constanter te kunnen presteren. Verstappen - die mikt op een plek in de top drie - ziet vooral Duitsland, Nieuw-Zeeland en titelverdediger Frankrijk als zijn voornaamste concurrenten.

Zandvoort

Dat de openingsrace op het duinencircuit van Zandvoort wordt verreden, bezorgt hem geen extra motivatie. "Voor een coureur maakt het niet uit waar je rijdt", zegt Verstappen. "Natuurlijk wil ik winnen, maar zoiets kan je niet forceren. Jos Verstappen rijdt altijd op de limiet, geeft altijd 100 procent. Meer kan ik niet doen."

En voor wie nog twijfelt; terugverlangen naar de Formule 1 doet hij niet. "Nee, dat wereldje mis ik niet. Het is een heel onzekere wereld, waar je nooit weet waar je aan toe bent. De laatste zeven jaar was ik alleen bezig met overleven, de eindjes aan elkaar knopen. Nu geniet ik van de A1 Grand Prix. Dat vind ik veel leuker."
__________________
Brazen

;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden
Reply With Quote
  #11  
Old 27-09-2006, 14:04
Big_Mac_Mark's Avatar
Big_Mac_Mark Big_Mac_Mark is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,301
Default

Quote:
Originally Posted by Grindbak Jos V
"Ik sta ervan te kijken dat ik nog steeds zo geliefd ben", zegt Verstappen. "Nu Nederland twee formule 1-coureurs heeft, zou je denken dat mijn populariteit wat minder zou worden. Maar dat is dus niet zo."


Ja, hoor Jos...we komen allemaal voor jou!

Heb het altijd al een arrogante hufter gevonden, en dat wordt nu maar wer eens benadrukt
__________________
- Golf MK4 2.0, 1999

- Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998

ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER
Reply With Quote
  #12  
Old 27-09-2006, 15:40
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,017
Default

Ja arrogant is ie zeker onze grind monster
__________________
Golf4 1.8
Golf GTI Pirelli bj 83
Reply With Quote
  #13  
Old 27-09-2006, 16:08
maniacmark's Avatar
maniacmark maniacmark is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,541
Default

candle in het grind!!!!!
Reply With Quote
  #14  
Old 27-09-2006, 17:05
a.busser's Avatar
a.busser a.busser is offline
Volksforum Triple Action Donor - Paid my piece!
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,199
Default

Als mijn werkgever me niet betaald, werk ik ook niet.... Lijkt me simpel.
__________________
Instagram/AndreBusser
Reply With Quote
  #15  
Old 27-09-2006, 19:27
Ron21's Avatar
Ron21 Ron21 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 521
Default

Denk dat die Huub Rothen..(en nog wat) De boel weer op de spits heeft gedreven net zoals die sponsordeal met Trust. Denk dat Jos best wil rijden maar dat Huub weer zekerheid wilde en die heeft hij nu. Hulde voor Jan Lammers die een eind aan het gezeik heeft gemaakt.

En nu hopen dat ik zondag het oranje toch een beetje voor in het veld kan vinden
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo
Reply With Quote
  #16  
Old 27-09-2006, 19:30
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

Quote:
Originally Posted by Ron21
Denk dat die Huub Rothen..(en nog wat)


gatter.....
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
  #17  
Old 27-09-2006, 19:40
ingrob's Avatar
ingrob ingrob is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 817
Default

Quote:
Originally Posted by a.busser
Als mijn werkgever me niet betaald, werk ik ook niet.... Lijkt me simpel.




na al deze negatieve verhaaltjes over J.V. vind ik dat hij gelijk heeft zoals het nu word beschreven.
zijn salaris van 2005 heeft hij net pas gekregen en jij gaat ook niet maanden op je salaris wachten...........of wel soms.

enige jammere vind ik wel dat hij zich nu weer niet in de spotlights kan rijden naar andere raceklasses/teambazen toe.

hij had toch niet jaren a1 blijven rijden maar ik vind dit echt jammer
Reply With Quote
  #18  
Old 28-09-2006, 09:59
Brazen's Avatar
Brazen Brazen is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,132
Send a message via MSN to Brazen
Default

Quote:
Originally Posted by ingrob

zijn salaris van 2005 heeft hij net pas gekregen en jij gaat ook niet maanden op je salaris wachten...........of wel soms.


Och, wat Luuk zei: Als mijn werkgever mij bijna $1.000.000,00 per jaar betaalde aan salaris, dan zou ik daar best drie maanden op (edited by me kunnen wachten.

En zo veel stoeltjes zijn er niet te vergeven in de A1 voor NL-ers....ik zou er twee keer over nadenken...anders heb je helemaal NIETS.....
__________________
Brazen

;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden
Reply With Quote
  #19  
Old 28-09-2006, 10:06
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Hij was vanochtend op 538 en beschuldigde jan lammers van die salaris ophoud
Reply With Quote
  #20  
Old 28-09-2006, 10:26
MartinGT's Avatar
MartinGT MartinGT is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,034
Default

Quote:
Rothengatter: "De bottomline is dat de A1 onze inkomsten zijnde salaris en eventueel prijzengeld voor komend seizoen niet keihard wil garanderen. Omdat we vorig seizoen veel problemen hebben gehad met het ontvangen van salaris wilden we dat voor komend seizoen beter geregeld hebben. Dat is ruim vantevoren medegedeeld en uitvoerig besproken tussen de partijen. Deze week bleek dat die garantie, ondanks allerlei vage beloften, er niet kwam, ook niet na herhaaldelijk aandringen van onze kant. Ik vind het vervelend voor al diegenen die de Nederlandse autosport een warm hart toedragen, maar we zijn net zo teleurgesteld in de gang van zaken als alle fans."

Jos Verstappen is op zijn zachtst gezegd zwaar teleurgesteld. "Je moet weten dat we niet een herhaling willen van vorig seizoen: rijden, de hele wereld over reizen en wachten op je salaris. Ik heb echt maandenlang moeten wachten op mijn centen. Terwijl ik er alles voor doe om de A1 goed te promoten. Ga maar na, óók de laatste tijd. Ik was op de Masters in Zandvoort, in Assen, in Rotterdam. Allemaal promotie voor de A1, terwijl er nooit op tijd betaald werd. Pas vanmiddag zijn de laatste financiële zaken geregeld die nog met vorig seizoen te maken hadden! Het enige dat we geregeld wilden zien is dat we een garantie kregen voor de tijdige uitbetaling van mijn salaris. En dat wilden ze niet geven. Nou, dan weet ik wel hoe laat het is. Kan ik weer altijd voor ze klaar staan en tegelijkertijd weer maandenlang op mijn centen wachten. De A1 verdient veel geld met de race op Zandvoort, kijk maar naar kaartverkoop aanstaand weekend, en ik krijg mijn salaris niet. Hoe zou jij je voelen als je maandenlang voor je baas werkt en je krijgt je loon niet op tijd uitbetaald? En dat maand na maand? Dan houdt het toch een keer op? Ik ben een man van 'afspraak is afspraak'. Maar zo heb ik er geen enkel vertrouwen meer in."

Jos benadrukt dat hij het heel erg vindt voor zijn fans. "Ik vind het vreselijk dat het zo afloopt. Ik weet ook dat er veel fans naar Zandvoort komen om mij te zien. Ik besef dat ze zwaar teleurgesteld zijn. Daarom vind ik het belangrijk dat ze de ware reden achter mijn besluit nu kennen. Ik hoop dat er nog een oplossing komt."

Bron www.josverstappen.nl


Interview met Verstappen

Ergens kan ik het wel volgen als je constant achter je geld aan moet zou ik het ook voor gezien houden. Maar hij kiest er wel een erg slecht moment voor uit, hij had beter na de race kunnen stoppen.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum