Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 05-06-2010, 17:52
Siem's Avatar
Siem Siem is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,459
Send a message via AIM to Siem
Default Te pakken genomen door iermand van het forum!!!!

Hey mensen,

Wil het toch even op deze manier kwijt, en wil graag de reactie weten van Ronnie (limburger).

Heb afgelopen weekend van hem een auto gekocht, na zijn thread te hebben gelezen wist ik wat voor een auto het was en wat er nog aan moest gebeuren. Dit heb ik natuurlijk voor de koop gelezen.
Bij Ronnie thuis met een vriend van mij de auto goed bekeken en natuurlijk een testrit gemaakt, auto reed werkelijk fijn. Kreeg af en toe wel teveel benzine maar dat was bekend.

Nu heb ik hem bij een vriend in de schuur staan om apk klaar te maken, en werkelijk waar er klopt geen hol van die hele auto! Dat hij zo'n auto op het forum wil verkopen. Auto krijgt niet iets teveel benzine maar alles is gewoon compleet verkeerd afgesteld.
Het abs remsysteem zit er nog onder maar is niet aangesloten, dit is dus voor de apk een probleem en is behoorlijk prijzig om klaar te maken. Natuurlijk had ik zelf misschien ook beter moeten kijken, maar ik ben geen automonteur en had er opzich best vertrouwen in mede omdat de auto op het forum te koop stond.

Deze auto mankeerd al met al redelijk wat, en ben vrij teleurgesteld in de limburger dat hij zo'n auto te koop aanbied op het forum.

Natuurlijk zorg ik er voor dat de auto weer goed wordt afgesteld en dat er weer een apk op komt, maar had dit echt niet verwacht van iemand van het forum.

Ronnie bedankt he!!!!!

Gr Siem
__________________
VAGH

Audi a4 Avant 1.8T '03
?
  #2  
Old 05-06-2010, 17:57
patjetta patjetta is offline
Forum junkie
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,938
Default

Je kan tog met hem overleggen over wat er precies niet klopt en misschien wil hij je wel er mee helpen te maken o.i.d.
__________________
Jetta mk2
  #3  
Old 05-06-2010, 17:58
Siem's Avatar
Siem Siem is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,459
Send a message via AIM to Siem
Default

Het zou mooi zijn als hij mij kan helpen bij het afstellen van deze auto.
__________________
VAGH

Audi a4 Avant 1.8T '03
?
  #4  
Old 05-06-2010, 18:03
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 12,484
Send a message via MSN to Alberto
Default

Quote:
Originally Posted by vwpolo_siem
Hey mensen,

Wil het toch even op deze manier kwijt, en wil graag de reactie weten van Ronnie (limburger).

Heb afgelopen weekend van hem een auto gekocht, na zijn thread te hebben gelezen wist ik wat voor een auto het was en wat er nog aan moest gebeuren. Dit heb ik natuurlijk voor de koop gelezen.
Bij Ronnie thuis met een vriend van mij de auto goed bekeken en natuurlijk een testrit gemaakt, auto reed werkelijk fijn. Kreeg af en toe wel teveel benzine maar dat was bekend.

Nu heb ik hem bij een vriend in de schuur staan om apk klaar te maken, en werkelijk waar er klopt geen hol van die hele auto! Dat hij zo'n auto op het forum wil verkopen. Auto krijgt niet iets teveel benzine maar alles is gewoon compleet verkeerd afgesteld.
Het abs remsysteem zit er nog onder maar is niet aangesloten, dit is dus voor de apk een probleem en is behoorlijk prijzig om klaar te maken. Natuurlijk had ik zelf misschien ook beter moeten kijken, maar ik ben geen automonteur en had er opzich best vertrouwen in mede omdat de auto op het forum te koop stond.

Deze auto mankeerd al met al redelijk wat, en ben vrij teleurgesteld in de limburger dat hij zo'n auto te koop aanbied op het forum.

Natuurlijk zorg ik er voor dat de auto weer goed wordt afgesteld en dat er weer een apk op komt, maar had dit echt niet verwacht van iemand van het forum.

Ronnie bedankt he!!!!!

Gr Siem



als oud eigenaar van deze auto wil ik ff wat kwijt

ABS kan je testen , bij die test rit die je hebt gemaakt
vrij simpel , door goed de rem in te trappen

volgende keer toch ff iemand mee nemen die er ff onder door gaat
en advies geeft ....

soms heb je geluk , soms pech
vind dit zwart maken van Ronnie niet echt nodig
volgens mij was je niet verplicht om de auto te kopen ..
  #5  
Old 05-06-2010, 18:07
Siem's Avatar
Siem Siem is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,459
Send a message via AIM to Siem
Default

Nee dat klopt was niks verplicht, maar als hij zweert dat het een goede auto is en geen slechte auto zal verkopen op het forum. Ben ik wel een beetje teleurgesteld. De abs werkt inderdaad niet, omdat het helemaal niet is aangesloten!
__________________
VAGH

Audi a4 Avant 1.8T '03
?
  #6  
Old 05-06-2010, 18:10
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 12,484
Send a message via MSN to Alberto
Default

Quote:
Originally Posted by vwpolo_siem
Nee dat klopt was niks verplicht, maar als hij zweert dat het een goede auto is en geen slechte auto zal verkopen op het forum. Ben ik wel een beetje teleurgesteld. De abs werkt inderdaad niet, omdat het helemaal niet is aangesloten!

heb wel auto's gekocht waar meer niet van klopte
vind het beetje overderven eerlijk gezegt

ik ken Ronnie , een liefhebber 1e rang
denk dat het wel goed komt als je hem even zou bellen
denk dat dit niet de oplossing is ....
  #7  
Old 05-06-2010, 18:32
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Spreek Ronnie er gewoon effe op aan, misschien (waarschijnlijk) kan ie je wel verder helpen.

Hij heeft aardig wat problemen gehad met de auto, en dat is uiteindelijk ook een beetje de druppel geweest voor hem, die hem heeft doen besluiten de auto te verkopen. Dan weet je dus dat je iets koopt dat niet helemaal 100% in orde is.

Maar de problemen die jij beschrijft vallen m.i. best wel mee. En als je hem er nog niet eens op aangesproken hebt privé, vind ik dit zeker een beetje overdreven en onnodige actie.

Ronnie is echt zo'n moeilijke kerel niet, praat gewoon effe met 'm.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
  #8  
Old 05-06-2010, 18:34
meinderturk91 meinderturk91 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 195
Default

Quote:
Originally Posted by Alberto
als oud eigenaar van deze auto wil ik ff wat kwijt

ABS kan je testen , bij die test rit die je hebt gemaakt
vrij simpel , door goed de rem in te trappen

volgende keer toch ff iemand mee nemen die er ff onder door gaat
en advies geeft ....

soms heb je geluk , soms pech
vind dit zwart maken van Ronnie niet echt nodig
volgens mij was je niet verplicht om de auto te kopen ..


__________________
golf 1 cabrio!!! (´89)
golf 1 gti pirelli w65 (´83)
  #9  
Old 05-06-2010, 18:58
tiefflieger tiefflieger is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 3,296
Default

Ik vind dat je redelijk ver gaat om alles zo met naam en toenaam op het forum te zetten voordat je Ronnie er op aangesproken hebt.

Als je wat research had gedaan dan had je gezien dat de vorige eigenaren ook een bak ellende met de auto hebben gehad, en gezien het dure blok wat er nu in ligt en de vrij lage prijs (vond ik) kun je ook geen nieuwe verwachten.

Trouwens hier op het forum word je net zo goed gefopt as ergens anders hoor dus gewoon goed oppassen wat ze ook zeggen...
Heb ook al een keer of 4 wat gehad en dat ging dan over het niet of heeeel laat krijgen van betaalde spullen, en het niet betalen van spullen die ik in goed vertrouwen al wel meegegeven had.
Ging ook over bedragen tussen de 100 en de 550 euro en steeds met mensen die hier toch wel tot de top posters behoren (kwa aantallen dan).

Maar zelfs diegenen waar ik het nu over heb die heb ik nog nooit met naam hier neergezet dus je bent een beetje aan de vroege kant, beter had je de verkoper eerst ff de gelegenheid gegeven om het te bespreken met je.
__________________
www.subdubbers.nl

Subdubbers ook op facebook !
  #10  
Old 05-06-2010, 19:06
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Ik vind dat je redelijk ver gaat om alles zo met naam en toenaam op het forum te zetten voordat je Ronnie er op aangesproken hebt.

Als je wat research had gedaan dan had je gezien dat de vorige eigenaren ook een bak ellende met de auto hebben gehad, en gezien het dure blok wat er nu in ligt en de vrij lage prijs (vond ik) kun je ook geen nieuwe verwachten.

Trouwens hier op het forum word je net zo goed gefopt as ergens anders hoor dus gewoon goed oppassen wat ze ook zeggen...
Heb ook al een keer of 4 wat gehad en dat ging dan over het niet of heeeel laat krijgen van betaalde spullen, en het niet betalen van spullen die ik in goed vertrouwen al wel meegegeven had.
Ging ook over bedragen tussen de 100 en de 550 euro en steeds met mensen die hier toch wel tot de top posters behoren (kwa aantallen dan).

Maar zelfs diegenen waar ik het nu over heb die heb ik nog nooit met naam hier neergezet dus je bent een beetje aan de vroege kant, beter had je de verkoper eerst ff de gelegenheid gegeven om het te bespreken met je.

__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
  #11  
Old 05-06-2010, 19:20
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,024
Default

Siem, zoals boven al eens vermeld,neem even contact met de Limburger op
om e.a. Kort te sluiten.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum