Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 30-07-2013, 19:31
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default vw golf mk1 1.8/vr6/2.0 dohc project!

hoi,

ik ben 16 jaar, ben n project begonnen aan een golf mk1 1.1 uit 1977, mijn eerste bedoeling van deze auto was om hem op te gaan knappen, maar toen ik hem eenmaal had ontdekte ik dat er best veel werk aan zat en voor mij, financieel makkelijker zou zijn een kale carrosserie te kopen, deze gaat er binnenkort ook een komen.

het was dus verstandiger om deze golf als donor auto te gebruiken.. mijn plannen met de golf is om er gewoon een nette golf van te maken niet overdreven

ik ben eigenlijk van plan er of een 1.8 kr blok of een 2.0 dohc blok ofzo erin te leggen, (in eerste instantie was mijn idee een vr6 maar omdat dit nogal moeilijk is heb ik dat maar weg gelaten haha)

ook komen er bbs velgen enz. op.. gewoon clean niet teveel van die rotzooi erop. ben ook van plan er veel dingen zoals, navigatie, elektrische ramen, elektronische deurvergrendeling alarm etc. op te bouwen.

mocht iemand nog tips hebben voor mij laat het maar weten, de ervaring heb ik nog niet om alles zelf te doen

gr wessel

Last edited by wessel97 : 31-07-2013 at 12:32.
Reply With Quote
  #2  
Old 30-07-2013, 19:32
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

zie hier de golf: het is een link van marktplaats maar dat is hem, heb je nog iets nodig van die dingen op de foto's laat het maar weten, 1.1 motortje is ook te koop, loopt goed nieuwe dynamo, en bougies.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...Page=mympSeller
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum