Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-06-2010, 21:35
pedro pedro is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 106
Default Chiptuning met kortingsmogelijkheid tot wel 40%!!

Beste forummers,

Omdat ik mijn 'nieuwe' auto graag wil laten chippen heb ik informatie ingewonnen bij Hartog Tuning in Alkmaar en gevraagd naar de mogelijkheden voor een 2e groupbuy specifiek voor 'chiptunen' (herschrijven software). 2e, omdat ik in 2008 de 1e groupbuy voor chiptuning georganiseerd heb.

In het verleden heb ik een Golf IV met 110pk door JD laten chippen en een A4 avant TDI met 130pk door Hartog. Over beiden ben ik zeer te spreken, echter is het aanbod van Hartog Tuning een stuk scherper dan dat van JD.

Ik post dit hier als particuliere initiatiefnemer van deze actie. Mochten er serieus geinteressseerden zijn kun je terecht op onderstaande link. Voor evt vragen mbt de mogelijkheden voor jouw auto en de daarmee samenhangende kosten kun je in het topic zien hoe je Hartog Tuning kunt bereiken.

Inschrijven kan tot 18 juli!

Gr. Peter

http://www.audiforum.nl/forum/group...tog-tuning.html

edit: mocht je via de link niet direct in het betreffende topic terecht komen ga dan via het forum eerst naar shop.audiwereld.nl en daarna naar het subforum groupbuys

Last edited by pedro : 18-06-2010 at 21:54.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum