Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Restauratie, plaat- en laswerk
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 28-08-2013, 13:20
job-jan job-jan is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 103
Default plaatwerk golf 2.

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar de binnen kant van de achterste wielkast recht. en de steun die daar zit. Kan deze niet vinden op internet iemand tips?




De rood omcircelde delen om exact te zijn.


En de parafaan en gedeelte van de ruit moet ik vervangen echter het gaat om een golf 2 g60 en als ik hier kijk staat er dat het niet voor g60 is. wat zijn hier de verschillen in?
http://www.typ-17.de/product_info.p...uf-Golf-II.html
Groeten Job-Jan

Last edited by job-jan : 28-08-2013 at 13:23.
Reply With Quote
  #2  
Old 29-08-2013, 07:08
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by job-jan
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar de binnen kant van de achterste wielkast recht. en de steun die daar zit. Kan deze niet vinden op internet iemand tips?




De rood omcircelde delen om exact te zijn.


En de parafaan en gedeelte van de ruit moet ik vervangen echter het gaat om een golf 2 g60 en als ik hier kijk staat er dat het niet voor g60 is. wat zijn hier de verschillen in?
http://www.typ-17.de/product_info.p...uf-Golf-II.html
Groeten Job-Jan


Deze genoemde plaatdelen zijn gelijk van een normale Golf en een G60.
Ik zou eerst proberen om originele plaatdelen te kunnen kopen want de imitatie plaatdelen voor de mk2 zitten niet helemaal lekker.

Je zou ook hier even kunnen kijken. Even op het bovenste linkje drukken en dan kan je hier de onderdeelnummers invoeren. Zij hebben ook een web-winkel, maar daar staat minder in dan hier.

http://www.volkswagen-classic-parts.de/bestand/
Reply With Quote
  #3  
Old 29-08-2013, 07:47
Bontje's Avatar
Bontje Bontje is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 458
Default

De parafan zou ik zo niet weten. Zelf heb ik ook deze 2 punten gehad en alsvolgt opgelost:
Parafan: Ben ik voor naar de sloop gegaan, straaljager door de stijlen gedrukt en het hele stuk meegenomen. Thuis alle laspunten los geboort gestraald en in de epoxy primer geknald. Na dit wist ik hoe het precies in elkaar zat en ben ik op een wat nettere manier bij me eigen project bezig geweest en zo 1 op 1 kunnen overzetten.
Tankhals: Bekend probleem, door de drek die tussen de tankhals en het plaatwerk blijft zitten word het plaatwerk slecht/rot. Door dat er bij mij een blaar aan de binnenkant in de auto zichtbaar was op de wielkas heb ik deze ook laten stralen. Toen ik hem terug kreeg zat er een gat in en was er weinig van over haha. Alsvolgt tewerk gegaan, beugels aan de binnenzijde de proplassen doorboord, beugel eraf en aftekenen wat slecht is. Met straaljager aan m'n zij dit stuk eruit geslepen en netjes een groot gat als resultaat. Omdat ik dit stuk ook niet kon vinden heb ik me een stuk plaatwerk gehaald en het compleet nagemaakt. Dit nieuwe er weer in gelast en klaar was ik, en het past allemaal netjes.

weet niet of je er wat aan hebt, maar zo heb ik dit opgelost.
__________________
Who Am I: klik

Ik rij niet hard, maar wel voor je!
Reply With Quote
  #4  
Old 29-08-2013, 18:43
job-jan job-jan is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 103
Default

Bedankt voor de reacties

Morgen maar langs de dealer kijken of ze wat kunnen betekenen voor de parafaan en de rest gewoon netjes zelfmaken.

moet goedkomen
Reply With Quote
  #5  
Old 03-09-2013, 11:22
job-jan job-jan is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 103
Default

de paravaan uit een andere golf geslepen en de rest ga ik ook op die manier doen. geen andere optie aangezien helaas niet leverbaar is volgens mijn lokale dealer en de duitste site geeft ook geen onderdeel meer aan.





Reply With Quote
  #6  
Old 03-09-2013, 11:41
Bontje's Avatar
Bontje Bontje is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 458
Default

__________________
Who Am I: klik

Ik rij niet hard, maar wel voor je!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum