Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-09-2014, 19:03
Etino's Avatar
Etino Etino is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 90
Default Etino

Aangezien ik hier al een vraag heb gesteld en daar min of meer heb voorgesteld, lijkt het mij wel zo netjes om het ook algemeen te doen.

Mijn naam is Ferry, 22 jaar oud, kom uit Blerick(Noord-Limburg), en heb twee VW's.
Namelijk een 1993 Golf 3 GL, 1.6 met aardig wat opties en volledig origineel, zelfs de wielen waarmee ie de dealer heeft verlaten 21 jaar terug zitten er nog onder.
En een Corrado G60 uit 1991, Amerikaanse import, zo goed als full option oa. elektrisch schuifkantel dak, airco, cruise control, leder en meer.

Heb nog geen echte foto's samen, Corrado staat momenteel geschorst omdat er nog het een en ander aan gedaan moet worden, ook is de motorkap qua lak niet netjes netzoals de deuren.

Mogelijk gaat ie binnenkort de stalling in, of ik moet hem van te voren APK klaar krijgen, maar dat is even afwachten van wat er allemaal komt.

Echte plannen met de Golf heb ik niet, als ik meer ervaring heb zou ik wel graag de airco, cruise control en Nokia DSP met de bijhorende radio willen retrofitten.
Verlaging of dergelijken gaat hem niet worden, hij heeft 21 jaar origineel rond gereden dus vind het jammer om dit nu te gaan doorbreken, heb hiervoor immers de Corrado.

Corrado, daar zijn wel wat meer plannen voor, eerste instantie alles werkend en netjes krijgen.
Wil oranje knipperlichten voor, mooie wielen eronder, mooi verlagen, en alles in de oude stijl houden/maken.
Er zat een embleemloze nieuw type grill in, inmiddels vervangen voor een oud type grill met embleem en G60 badge.
Uiteindelijk zou ik het liefste een 16VG60 erin willen hebben, icm. een Recaro interieur en vers gespoten carrosserie, maar voordat het zover is maar eerst sparen en hopelijk plezier hebben met de Corrado.

Kleine teaser van de wagens:



Gr, Ferry
Reply With Quote
  #2  
Old 21-09-2014, 19:33
Polo1w Polo1w is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,077
Default

Leuk duo!
Wel tof ook om de golf volledig origi te laten.
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor
E30 320i cabrio '90 😎
Twingo 1.2 '01 extra daily
Twingo 1.2 '08 voor de vrouw
Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back!
Reply With Quote
  #3  
Old 24-09-2014, 01:26
Etino's Avatar
Etino Etino is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 90
Default

Quote:
Originally Posted by Polo1w
Leuk duo!
Wel tof ook om de golf volledig origi te laten.

Danku!

Ja, het is een keuze en ik vind het hoge eigenlijk wel lekker net zoals de 14" banden en zachte schokbrekers icm. de super deluxe opa stoelen, behoorlijk comfortabel.
Meeste hier zullen het niks vinden of aangezien als vloeken in de kerk, maar ik vind zijn duffe look eigenlijk wel handig want hij valt totaal niet op of iets.
Laatst aan nog een Mede-VW rijder gespot in de wasstraat met de Golf en ik stond voor zijn neus, maar hij heeft mij niet gezien of ik viel iig niet goed genoeg op, zo stealthy is ie.

Corrado is de bedoeling dat ie wat meer opvalt, maar aangezien het al een US versie is, heeft ie al wat dikkere opties vanaf fabriek zoals kniebalken, derde remlicht en SML's.
Voorlopig zal ie op Sebrings rijden, en als ie verder af is wil ik kijken om mijn ander setje Sebrings om te laten bouwen naar 3-delig of iets.

Tevens gaat ie op korte termijn voor APK, dus hopelijk kost het mij geen klauwen vol geld, dan kan ik er nog effe van genieten voor de winter er echt aan komt
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum