Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 03-12-2013, 14:42
Wicky25 Wicky25 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 32
Default vw corrado g60, gereviceerde g lader

hallo,

ik bied mijn corrado G60 aan. er zit net een gereviceerde G-lader op. 06-11-2013 koste 1000 euro. ook is de distributieriem net vervangen 21-09-2013 bij 240.795. De corrado is uitgevoerd met: -Lederen Recaro interieur -elektrisch verstelbare koplampen -elektrische spoiler, gaat bij bepaalde snelheid omhoog -4 zgan vredestein quatrac 3 195-50-15 -elektrisch schuif/kanteldak -eibach verlaginsset -rvs spagetti spruitstuk/voorpijp -auto is gechiptuned -kleinere pully op de G-lader

Opties en accessoires ABS Airconditioning Elektrische ramen Elektrische stoelverstelling Lederen bekleding Lichtmetalen velgen 15'' Mistlampen Open dak Sportonderstel Sportstoelen Stoelverwarming Stuurbekrachtiging

de ebleemloze grill op de foto zit er los bij, ik heb de orginele grill MET G60 logo erin gezet. velgen op foto 8 zijn eventueel ook bij de auto te koop. hier zitten 4 goede 17 inch zomerbanden onder. verder is het een nette auto, neemt geen olie. natuurlijk hier en daar wel wat gebruikerssporen maar de autois dan ook al bijna 22 jaar oud ik doe de auto weg omdat hij voor mij overbodig is.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=241112422

€2350 euro of een goed bod!
Auto staat in hallum,friesland
Inruil is mogelijk! voor vragen kan er altijdgebeld/gemaild worden naar: 0657841694 of feike-popma@hotmail.com

Last edited by Wicky25 : 09-12-2013 at 19:49.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum