Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 26-12-2011, 00:34
Bhuddymahn Bhuddymahn is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 98
Default Volkswagen Jetta 1.3 CL Wit 5-bak - APK 21/11/12!

Aangeboden:

Volkswagen Jetta 1.3 CL in het wit met maar 153000 km op de teller met APK tot 21-11-2012! Auto sinds 10-12-2009 in bezit, 10 dagen na het behalen van mijn rijbewijs. Wist niet wat ik kocht, maar heb er achteraf 2 jaar met ontzettend veel plezier in gereden. Heb de auto compleet opgepoetst (staat er nu niet zo glimmend meer bij als op de foto's, maar is zo gedaan). De onderdelen die tijdens mijn bezit zijn vervangen zijn de volgende:

- Bougies (2011)
- Radiateur (2011) door ANWB gedaan
- Benzinefilter (2011)
- Wiellagers achter (2010)
- Banden voor + achter (2010)
- Voorstoel bestuurder vervangen (2011), andere bekleding dan de rest van het interieur maar wel in hoogte verstelbaar!
- Homokineethoes RV
- Einddemper (2010)
- Olie + oliefilter (2009)

Ik heb van alle dingen haast geen bon (vervangen bij Universele garage Dino Delft), wel van de factuur van winparts/mijnautoonderdelen/autobandenmarkt.nl/ebay voor respectievelijk het benzinefilter, homokineethoes, banden (Marangoni) en einddemper.

Verder wilde ik de remblokken voor nog vervangen, deze had ik al besteld dus die krijg je erbij.

Ik heb de auto met 120000 gekocht en heb er zelf 30000 km bijgereden. Een ontzettend fijne, praktische (grotere bagageruimte dan een BMW 5 serie!!) en betrouwbare auto die echt heel goedkoop is in onderhoud vanwege de simpele techniek. Het blok met katalysator verbruikt compleet GEEN olie. Wil benadrukken dat ik de auto met veel respect heb behandeld. Het is een oude auto die met beleid bereden moet worden, maar eenmaal gewend is het een heerlijke auto.

Enige luxe is absoluut niet aan boord, je krijgt er wel een Radio/CD/MP3 speler bij van me. Zitten zowel speakers voorin het dashboard als achterin op de hoedenplank. Eventueel is de actieve subwoofer onder de bijrijdersstoel ook erbij te koop (50 euro).

Optisch ziet 'ie er nog goed uit. De B-stijlen heb ik opnieuw zwart gespoten zoals origineel, maar is weer deels gaan afbladeren dus bij verkoop zal ik dat opnieuw doen. Verder zal ik hem ook poetsen tot 'ie glimt zoals op de foto's ;-) Het interieur is opzich OK, geen scheuren maar de bekleding is niet heel schoon meer (de vlek op de laatste foto is al schoongemaakt, is alleen om de afwijkende stoel te laten zien).

Vraagprijs: 600 euro
Vraagprijs Volksforum: 500 euro ;-)
Hij wordt dus ook aangeboden op Marktplaats, hoogste bod aan het einde van de vakantie (of degene die direct een acceptabele prijs biedt) krijgt 'm!
Overigens incl. Volksforum sticker

























Auto te bezichtigen in Den Hoorn Z-H (naast Delft). Eventueel, bij hele erge interesse ook in Amsterdam
__________________
Jetta still going strong!

Last edited by Bhuddymahn : 27-12-2011 at 11:21.
  #2  
Old 27-01-2012, 03:02
kaantjee kaantjee is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 117
Default

ffffffuuuuuuuuuuuuuuu......

Kon je auto niet 4 jaartjes ouder zijn..? Dan had ik niet je vraagprijs maar het dubbele ervoor gegeven, damn wat een mooi ding..!!

Gratis upje..!
  #3  
Old 27-01-2012, 03:07
joostvw's Avatar
joostvw joostvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,779
Default

Quote:
Originally Posted by kaantjee
ffffffuuuuuuuuuuuuuuu......

Kon je auto niet 4 jaartjes ouder zijn..? Dan had ik niet je vraagprijs maar het dubbele ervoor gegeven, damn wat een mooi ding..!!

Gratis upje..!


Jezus, voor die 18 euries in de maand?
Wat een gejank.
__________________
Scratch the surface!

-Golf 2 '841.9TDI
  #4  
Old 27-01-2012, 10:26
silbergti silbergti is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 381
Default

Geen geld voor zo'n Jetta! 2 deurs zie je ook nog eens weinig.
Zuinig, 5 bak en leuke wielen erbij...Mooie aanbieding.
  #5  
Old 27-01-2012, 11:22
DHeitkonig DHeitkonig is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 302
Send a message via MSN to DHeitkonig
Default

Quote:
Originally Posted by kaantjee
ffffffuuuuuuuuuuuuuuu......

Kon je auto niet 4 jaartjes ouder zijn..? Dan had ik niet je vraagprijs maar het dubbele ervoor gegeven, damn wat een mooi ding..!!

Gratis upje..!



Der staat nog een oldtimer voor het dubbele hier op VF

Maar het lijkt mij een nette auto zo opt oog

ff gratis

UP!!
  #6  
Old 27-01-2012, 20:17
Bhuddymahn Bhuddymahn is offline
Forum regular
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 98
Default

Jongens, hij is al verkocht. Bedankt voor de interesse, vond het ook een leuke auto maar had geen zin meer geld er aan uit te geven. Had hem bovendien ook gekocht voor een spotprijs dus hij mocht ook voor een spotprijs weg En voor de geruststelling: hij is terechtgekomen bij een VW liefhebber met een andere Golf II (opknapper), dit wordt de daily. Heeft direct de koppeling, distri en waterpomp vervangen dus het zit wel goed denk ik. Heb hem direct hier naartoe verwezen en de Volksforum sticker zit er nog op
__________________
Jetta still going strong!



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum