Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Ideeen en opmerkingen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-09-2007, 08:12
PeterZ's Avatar
PeterZ PeterZ is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 494
Default Besprekingen aangeboden auto's

Zo af en toe gaan we allemaal wel eens naar een auto kijken die achteraf niet de juiste blijkt te zijn. Dat is zonde van je tijd, zeker als je een eind hebt moeten reizen. Wellicht is er al een mede-Volksforummer wezen kijken die informatie over die auto heeft waar je wat aan hebt.

Voorbeeldje : Bespreking Golf I JX-37-DH . Dus gewoon dingetjes melden die niet in de advertentie staan.

Ik kan me voorstellen dat iemand het plan heeft naar bovenstaande auto te gaan kijken maar aan de hand van deze informatie besluit dat dat geen zin heeft.

Is het een idee om "aangeboden auto besprekingen" in een aparte sectie te vermelden?
__________________
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead?
Reply With Quote
  #2  
Old 08-09-2007, 08:19
jetta mk1 '82 jetta mk1 '82 is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 7,428
Default

dit lijkt me een goed idee !!

het kan een mede forumer een hoop tijd schelen !

gr. Martijn

p.s. misschien sticky maken ????
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project )
Golf 4 variant (tzt on air )
Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... )
Reply With Quote
  #3  
Old 08-09-2007, 10:42
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Wat voor de een een project lijkt te worden, is voor de ander een zondagklusje. Wat de een een roestbak vindt, vindt de ander een harde wagen, netjes voor zijn leeftijd.

Ik vind het geen goed idee! Ik zou het zeker niet waarderen als men een topic ging wijden aan mijn auto om er meningen over uit te wisselen... Als je interesse hebt ga je kijken, als je nieuwsgierig bent, dan ga je of kijken, of je eigen auto even wassen ofzo als afleiding. Maar ik vind dit echt geen strak plan.


Ik denk dat je een erg vertekent beeld gaat krijgen. En het valt altijd negatief uit... (menselijke eigenschap gevolg)
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #4  
Old 08-09-2007, 10:50
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Het idee is goed, maar ik vind het ook een beetje twijfelachtig. Nu gaat het over zomaar een auto op MP, voor je het weet gaat het over koopwaar van iemand hier.
Je zou dus ontzettend objectief moeten blijven, en dat valt niet mee. Iedereen heeft andere opvattingen en ideeen over wat goed is en wat niet, en dan ga je eigenlijk al snel je eigen mening erin verwerken.

Kortom: nogmaals goede bedoeling en idee, maar ik ben bang dat het snel een drama wordt (getrapte tenen etc).
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #5  
Old 08-09-2007, 10:59
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Ben het helemaal met Tommy eens, wat voor de een afgetrapt hok is, is voor de ander superinteressant.
Zoals jouw verhaal, erg negatief, maar ik zie een goedkoop hard golfje 1.

Net als verhalen over garagebedrijven blijft het altijd een subjectief verhaal wat erg negatief uitvalt. Als het niet negatief is koop je hem namelijk zelf
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum