Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Computers en electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 26-09-2005, 12:07
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default Files recovery

Eind vorige week is mijn pc gecrashed. Nu had ik een voorgeinstalleerde versie van XP draaien die het dmv een bijgeleverde recovery cd weer naar behoren zou moeten doen: FEHLER!

Maw.:het recoveren werkte niet met als gevolg dat ik een andere XP moest installeren En das lekker als je je bedenkt dat er nog meer bestanden op dezelfde drive stonden (de fabrikant heeft helaas geen verschillende partities gemaakt)

Nu probeer ik de bestanden te recoveren wat op zich geen probleem moet zijn, maar wie weet daar een goed programma voor? Het liefst natuurlijk shareware/freeware. PC inspector werkt niet naar behoren en voor virtual lab van binarybiz moet je dokken :frown:
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
Reply With Quote
  #2  
Old 26-09-2005, 12:51
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

recover4all
Reply With Quote
  #3  
Old 28-09-2005, 18:14
Gui's Avatar
Gui Gui is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 55
Default

http://www.winappslist.com/utilitie...y_utilities.htm

nog nooit gebruikt .. maar probeer maar!
Het recoveren van je windows werkt alleen als je regelmatig een system restore point aangeeft! dan die ie de recovery vanaf die laatste punt! Windows maakt zelf nooit partities.. dat meot je zelf doen tijdens het instaleren! zou ik wel doen als ik jou was! Bij normale gebruik... + aantal programas of spelen... +- 2.5GB voor de c:\ partitie! doe ik tenmistens

g-luck
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum