Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-10-2011, 16:40
Michizzel Michizzel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 125
Default Beige VW Passat 35i B3 1.8 Sedan: Prijsaanpassing.

Hallo mede forumers.

Ik zet bij deze mijn passat te koop omdat ik een aanbod heb gekregen om per 1 November in Belgie te gaan werken / wonen.

Dit is plotseling op mijn pad gekomen vandaar dat de auto weer snel nadat deze in mijn bezit is te koop staat.

Ik heb de auto gekocht ongeveer 4 maanden geleden. Toen zag de auto eruit zoals op onderstaande fotos. Was een leuke auto om mee te rijden. Maar het uiterlijk vond ik toch toe aan verandering. Vandaar dat deze er nu totaal anders uit ziet.

Het is een 1.8 sedan uit 1991. De auto heeft nu ongeveer 26X.XXX gelopen. Maar loopt nog perfect. Er is een hoop aan vervangen en hoeft ook weinig aan te gebeuren.

Er zit een GT interieur in. Deze is niet helemaal netjes meer bij de bestuurdersstoel, ik heb me er zelf niet zo aan gestoord. Het hemeltje is eruit omdat deze totaal niet netjes meer was. Had plannen deze te gaan bekleden, maar vanwege de verhuizing zal dit er niet van komen. Leuk id om deze eventueel te stickerbomben oid. Hemeltje kan wel gewoon meegeleverd worden.

Op het moment zitten er schmidt revolutions onder. 8J breed rondom. Lopen voor soms wat aan bij het insturen, maar dit is niet zo heel erg. Heb er nog een setje sebring velgen bij, deze zijn nu mat groen gespoten ipv rood op onderstaande fotos. Er zitten gele pitten in, en US runniing lights.

De auto is mat beige gerold. Heb er nog 2.5 liter verf bij dus als je het echt nog een keer goed wilt hebben kan je dit gewoon doen. Ik had aan 2 liter meer dan genoeg voor de buitenkant. Tijdens het rollen hebben we veel roest van de auto weggehaald en behandeld. Er is ook nog een aantal dingen gelast die niet helemaal netjes meer waren.

Er zit een nieuwe voorbumper op + nieuwe zijlijsten. Heb er ook nog GT bogen bij, deze zitten er op het moment nog niet op.

Er zit nu een lupo 3L stuur in met originele airbag. De toeter moet nog even aangesloten worden voor het handige. Heb het originele stuur erbij zitten. Ook zit er een geluidsinstallatie in van nog geen 3 maanden oud. Er zit een radio van pioneer in; is ongeveer een jaar oud. 2 alpine boxen, 2 hoedenplankspeakers in kistjes achter de voorstoelen, en een subwoofer met versterker.

Helaas is er wel een minpunt aan de auto. De koeling loopt warm en verliest ergens zijn water. Ik heb nog niet gevonden waar dit zit. Moet nu om de 2 dagen koelvloeistof bijvullen. Ik denk dat het bij de radiateur zit aangezien er wel een aantal radjes uit elkaar staan.



































































De passat kan in verschillende setups weg;

Passat kaal, zonder 3L stuur, zonder schmidt, zonder sebring, zonder geluidsinstallatie, dus met eigen velgen meenemen voor: 400 euro

3L stuur voor meerprijs van 250
Sebrings voor meerprijs van 150
Geluidsinstall voor meerprijs van 350

Meerdere mogelijkheden dus voor de liefhebber.

Evt interesse PB of vagowners @ hotmail . com

Last edited by Michizzel : 30-10-2011 at 13:48.
  #2  
Old 24-10-2011, 18:45
Michizzel Michizzel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 125
Default

Up! Eventueel inruil van een jetta oid is bespreekbaar.
  #3  
Old 26-10-2011, 07:38
Michizzel Michizzel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 125
Default

Schop omhoog!
  #4  
Old 27-10-2011, 09:14
Michizzel Michizzel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 125
Default

Up voor de donderdag.
  #5  
Old 30-10-2011, 13:48
Michizzel Michizzel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 125
Default

Upje. Vandaag voor 400 euro op eigen banden.
  #6  
Old 31-10-2011, 18:25
T5_TDI T5_TDI is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 200
Default

Waar is de auto te bezichtigen?
__________________
Golf mk1 1983 Te koop!!
  #7  
Old 31-10-2011, 19:00
joostvw's Avatar
joostvw joostvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,779
Default

PB verstuurd
__________________
Scratch the surface!

-Golf 2 '841.9TDI
  #8  
Old 31-10-2011, 22:00
Michizzel Michizzel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 125
Default

Sorry mensen, vanwege het snel moeten verhuizen naar Belgie vandaag, heb ik de auto vanmorgen naar de sloop gebracht. Hij staat bij het vertrouwen in Utrecht, dus mocht je er nog snel bij zijn kan je misschien iets met hun regelen.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum