Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-06-2012, 11:37
Joris_MK1's Avatar
Joris_MK1 Joris_MK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 774
Default Dellorto DHLA40H carburateurs

Zeer coole carburateurs! Verkeren in een ‘plaatsen, afstellen en rijden’ conditie, nergens speling e.d.

Zijn helemaal uit elkaar geweest en ultrasoon gereinigd. Hierna zijn alle pakkingen en dichtringen vervangen, ook de vlotternaalden zijn nieuw en opnieuw afgesteld op het juiste niveau. Ook zitten er nieuwe acceleratiepompmembranen in. Enige pakking die mist is de pakking tussen luchtfilter box en carburateur, met dank aan www.carburateurwinkel.nl

Ik wou ze eerst op mijn Golf1 zetten, maar uiteindelijk lijkt me dit toch niet zo heel handig. De sproeiers die er nu in zitten zijn direct toepasbaar op een Alfa Romeo Giulietta met een 2000cc motor. Wil ik de huidige chokes (venturi's) en meeste sproeiers zo houden, dan moet ik ongeveer mijn hele kop gaan aanpassen, heb nu een 1500cc. Omdat dit als student niet echt haalbaar is, bied ik ze dus te koop aan. Ze zijn zonder meer geschikt om direct op een Giulietta te plaatsen, maar ik denk dat er hier geen mensen met een Alfa zijn...
Ze zijn natuurlijk oneindig aan te passen op elke motor, mits je een beetje geld in de knip hebt! Venturi's die er nu in zitten moeten prima gaan werken met een 1800-2000cc motor. Dit zijn eigenlijk de duurste delen, de sproeiers vallen allemaal wel mee.

Als je ze nou wilt hebben, dan heb ik er ook nog een boek bij speciaal voor het afstellen van deze carburateurs!

Vraagprijs 250 euro
Voor een totaalprijs van 400 euro heb ik er ook een spruitstuk van HTN voor een 8v bigblock VW motor bij. (1500-2000cc)
Locatie Hoorn Noord-Holland












  #2  
Old 28-06-2012, 07:13
Joris_MK1's Avatar
Joris_MK1 Joris_MK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 774
Default

Erg cool mensen!
Voorbeeldje: www.youtube.com/watch?v=5W_wLKQs_6k
  #3  
Old 29-06-2012, 10:52
Joris_MK1's Avatar
Joris_MK1 Joris_MK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 774
Default

De italianen konden goed voetballen, carburateurs maken kunnen ze dan ook wel denk ik



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum