Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Old 06-02-2010, 10:02
No personal life

Iemand die Autoinkoop Punt kent?
Had geboden op mn auto dus ik mailtje sturen dat hij hem voor dat geld wel op mag komen halen krijg ik dit terug.

Hallo

U had een email gestuurd daar ik de hoogste bieder was

Neemt u met ons contact op 020-2621253

met vriendelijke groet

Autoverkoop Punt

Dus ik mail terug met het vriendelijke verzoek om mij terug te bellen als hij interesse heeft.

Krijg ik dit terug

Geachte heer/mevrouw

Vriendelijk verzoek ik om uw auto aan te bieden op 020-2621253 voor de prijs die is geboden.

wenst u hier niet op in te gaan dan kunt u ons bod verwijderen

met vriendelijke groet

Autoinkoop Punt.

Beetje vaag dus ik ff googlen en gevonden natuurlijk op speurders was hij al bekent

http://forum.speurders.nl/showthrea...90540#post90540

Dus word er geboden door deze meneer/bedrijf niet reageren op het bod kost je alleen maar geld,
Old 25-02-2010, 12:46
VW Addict

Als iemand wil weten waar meneer Venrooy woont dan kan ik aan het adres helpen.

Stuur maar een PB en dan krijg je ook verdere uitleg van me.
Polo 6n 1.3 1995 SOLD
MKIII 1.9d 1996 SOLD
Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD
MK III 1.4 1994 SOLD
MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold
Polo 6n 1.6 1996 Sold
Old 25-02-2010, 14:55
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Erwin G60
Iemand die Autoinkoop Punt kent?
Had geboden op mn auto dus ik mailtje sturen dat hij hem voor dat geld wel op mag komen halen krijg ik dit terug.

Hallo

U had een email gestuurd daar ik de hoogste bieder was

Neemt u met ons contact op 020-2621253

met vriendelijke groet

Autoverkoop Punt

Dus ik mail terug met het vriendelijke verzoek om mij terug te bellen als hij interesse heeft.

Krijg ik dit terug

Geachte heer/mevrouw

Vriendelijk verzoek ik om uw auto aan te bieden op 020-2621253 voor de prijs die is geboden.

wenst u hier niet op in te gaan dan kunt u ons bod verwijderen

met vriendelijke groet

Autoinkoop Punt.

Beetje vaag dus ik ff googlen en gevonden natuurlijk op speurders was hij al bekent

http://forum.speurders.nl/showthrea...90540#post90540

Dus word er geboden door deze meneer/bedrijf niet reageren op het bod kost je alleen maar geld,

Klopt idd.
Als je dat 020-nummer belt dan wordt je doorverwezen naar een 0900-nummer, dan moet je de auto bij hun 'inschrijven', dan gaan hun een verkoper voor je karretje zoeken. duurt 6 minuten á een boel euries per minuut.
Old 25-02-2010, 15:24
Forum Regular

daar heb ik ook een mail van gehad
Old 24-03-2010, 17:09
Forum regular

Send a message via MSN to LangeJan

Jah hoor, ze hebben mij ook geprobeerd te laten bellen, na 4 mailtjes een klacht ingedient bij de OPTA SPAMKLACHT . Ik weet dat het topic al wat ouder is maar wil de mensen toch even laten weten wat er tegen dit soort mensen te doen is.

Ik weet uit ervaring dat dit kan helpen nl

JFG Customs
Old 26-03-2010, 21:24
Married to PC

er stond weer eens een golf5 tekoop voor 3200 euro op marktplaats dus ff gereageerd, en ja hoor kreeg weer engelse mail terug, deze adverteerder was nog maar weer 4 dagen aktief op marktplaats. zijn deze lui niet te stoppen voordat ze nog meer slachtoffers maken!

Ik heb niet schrijf U in de Nederlandse taal, omdat ik niet goed spreken en het is beter te schrijven in het Engels. Als u problemen ondervindt begrip mijn boodschap in het Engels hebben, aarzel dan niet om contact met mij in het Nederlands en ik zal mijn best doen om u de antwoorden op al uw vragen. Ik ben geboren in Nederland, maar sinds 2 jaar oud Ik ben woonachtig in het Verenigd Koninkrijk (ik ben een Brits staatsburger en hier woon ik).

Allereerst zal ik proberen om u meer details over de auto en hoe ik de voorkeur aan de deal te sluiten.
The car is in great working condition, has no scratches or dents, never been involved in any serious accidents just only one minor unlucky situation that was fixed ( It were just a few little scratches in the front but were immediately repaired ). The car interior is impeccable ( I do not smoke ). The engine works perfectly, all the services were done to at an authorised service ( The service manual book history is available ). I can ensure You that the car is full operational. You can also see in the photos I have posted that the car is in perfect condition. I am selling the car with winter and also summer tires. The APK is still available.

Personally I've really enjoyed this car. I have decided to sell the car to a Dutch person because the car is still registered in The Netherlands and has Dutch papers. It has Dutch registration plate number and also Dutch certificate which means in case we will close the deal, You won't have to pay any import taxes. The car has all the Dutch taxes paid. If You are interested buying the car, the total price including the transport taxes to The Netherlands country and also the transfer of the propriety documents onto Your name is EUR 3.200 . So the price that I said before will include the transport taxes to Your address and also the transfer of the propriety documents that You need to register the car onto Your name ( The registration tax is included in the price ). As I am very busy with my new job ( I work as a construction engineer ) I can not come to The Netherlands to sell the car there at this time for the real market price, I prefer to sell the car at a lower price then the market price and close the deal in one of the following ways:

-The first option would be through a transport company ( they will transport the car and also handle the money / a company that ensures safety for buyer and seller at the same time ). After consulting with some friends, it seems that this is the best way to complete an Internet transaction. The transport company that I prefer to use is one of the largest transport companies in Europe and they deliver the product directly to buyer's address. The services that they are providing are very safe for both of us. Using this type of company will give You the chance to inspect the car before I receive the payment for it. Through this company it will take maximum 5 business days to have the car delivered to The Netherlands and the car will come with 10 Days Return policy ( In case the car won't meet Your conditions You have the right to return it without paying any taxes and Your money will be refunded to You immediately). If this is a good option for you, just let me know and I will shortly give you more details.
-The second option is for You to come to Bristol, United Kingdom and complete the transaction in person by paying cash. If you would like to use this option, contact me to establish the meeting details.

Now I would like to explain You why I am selling the car under the Dutch market price because of course the car has a bigger value. I had a few persons that asked me about this and I have decide to make the things clear why the car is being sold for this price.
I love to travel and have been doing this whenever I had a chance in The Netherlands, where I held also a holiday house and also owned this car. Due to financial problems I have, I had to sell the vacation house 2 months ago. I could not sell the car too when I sold the house because I did not have a lot of time at my disposal ( I work as a construction engineer ), so I decided to take the car with me in England and trying to sell it here ( just got a new contract very important to me and I had to start my work immediately ).

The car is located in Bristol, United Kingdom the same place where me and my family live into the transport company custody. I left it there because I only have one parking place here and I am keeping on it my British car. I tried to sell the car here, but it is very difficult to sell it in England because the cars are very cheap here and also it is very difficult to sell it due to the fact that it has the steering wheel on the left side ( in England the cars have the steering wheel on the right side ) and the people here are not interested for this type of car. I also tried to sell it to a local dealer, but the price offered is too small for me. In this situation, I decided to sell the car to a Dutch citizen because the car is still registered in The Netherlands. I know that the price of the car is under the market price, but it is a fair price considering my situation. I also know that if I could come to The Netherlands, I could get a bigger value on the car but due to my job and also my actual financial problems, I am obligated to sell it as soon as possible under the terms mentioned before. That's all I can say for the moment, but if You are interested in having more information about the transaction or the car I would be glad to reply with more information.

Sincerely,
Arjen Janssen
12 Chestnut Road
Bristol Avon BS41 9HR
United Kingdom
Phone: +44 783 662 0268
Old 02-04-2010, 11:29
Volksforum Aandeelhouder

Gisternacht en vannacht ook een mail gehad van Auto Inkoop Punt. Ik trap er niet in, had meteen een vermoeden dat er iets niet goed zat

Mailtjes zijn al verwijderd..

Old 02-04-2010, 13:10
Postwhore

krijg ik ook continu ook al een klacht ingedient en het nummer en mail adres laten natrekken op adres maar nog niks terug gehad.
low t5
golf mk2 1989
Old 28-04-2010, 20:58
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto
Lightbulb

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
Rabobank nr: 128742275
tnv wheels&parts
jac24@aol.nl

http://verkopers.marktplaats.nl/9142671

Gaat dus om deze knakker
Link
Naar t schijnt zit ie niet meer in Hoogeveen maar in Assen! Volgens marktplaats zou hij zitten in hoogeveen aan de lindberghstraat en daar zit ie zeker weten niet! dat weet ik zeker omdat ik in die straat werk en alles en iedereen daar wel ken!

deze menner harrie staat weer op marktplaats onder de naam golf Link uit steenwijk
hij doet nu zijn mail via volwa@aol.nl
ik weet dat hij vanavond bezoek heeft gehad van de politie

Dus meneer wielparts of vwparts of hoe Harrie zich ook wil noemen
is tegen de lamp gelopen

Last edited by Alberto : 29-04-2010 at 21:38.
Old 29-04-2010, 06:02
Married to PC

Old 29-04-2010, 08:56
Married to PC

Heb die dude van wheels&parts via MP een mailtje gestuurt dat ik nog een aantal dingen van m krijg, binnen 10min een mailtje terug dat het er nog steeds ligt en of ik bij m langs wou komen om het op te komen halen en dan kon hij uitleggen hoe en waarom ik nog niks gekregen had met tig aantal keren excuses erbij

Die kans krijgt ie van mij aangezien alle keren dat ik zaken met m deed ik geen enkele keer problemen met m had tot die laatse keer helaas.... Maar hij moet niet denken alsnog de boel te kunnen bedonderen of dat ie stampij kan gaan schoppen want dan heeft ie echt problemen en dat heb ik m ook al duidelijk gemaakt!
Old 29-04-2010, 21:35
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
Heb die dude van wheels&parts via MP een mailtje gestuurt dat ik nog een aantal dingen van m krijg,

kan je hem ff bellen

kan hij het ff uitleggen waarom hij nu in eens in steenwijk zit
en in assen te vinden is , en in duitsland nog een zomerhuisje heeft
Old 14-05-2010, 02:20
Married to PC

Quote:
Hallo Arjan, 30 Euro is ok. Het opsturen is mij het liefst, ik heb een nederlands postadres waarheen het verstuurd worden kan. Geef me je bankgegevens maar dan maar ik die 31.50 direkt over. Vriendelijke groeten,

tja heb je wat te koop staan krijg je zulke mailtjes.....
Old 30-08-2010, 12:09
Forum Newbee

jongens "patrick" uit Assen(drenthe) van spiekerlanden 16 (adres toenmalige vriendin) is na waarschijnlij keen poosje in de bak weer volop actief op markplaats.
hij gebruikt de naam VW TEAM en bied bijvoorbeeld weer RSL velgen aan

gouvink goudvink ( kleinegoudvink@hotmail.com)
dit nummer staat eer nu bij: 06-34104410
verder had hij een jaar terug:0619445633
thuis mogelijk van vriendin:0592751314 (door hem opgenomen toen)

voor mij is het 250 km ..heb het al die tijd maar laten gaan..al het bewijsmateriaal hier opgestapeld..wel mooi 500 euro kwijt

TRAP er aub niet in.

Last edited by Christiaan : 20-02-2013 at 10:48.
Old 30-08-2010, 16:45
Volksforum Aandeelhouder

voor 500 euro reed ik die 250 km wel mooi ff heen en weer
Old 30-08-2010, 17:19
Postwhore

Quote:
Originally Posted by TomTom
jongens "patrick" uit Assen(drenthe) van spiekerlanden 16 (adres toenmalige vriendin) is na waarschijnlij keen poosje in de bak weer volop actief op markplaats.
hij gebruikt de naam VW TEAM en bied bijvoorbeeld weer RSL velgen aan

gouvink goudvink ( kleinegoudvink@hotmail.com)
dit nummer staat eer nu bij: 06-34104410
verder had hij een jaar terug:0619445633
thuis mogelijk van vriendin:0592751314 (door hem opgenomen toen)

voor mij is het 250 km ..heb het al die tijd maar laten gaan..al het bewijsmateriaal hier opgestapeld..wel mooi 500 euro kwijt

TRAP er aub niet in.

hey die knaker wilde mijn rallye stoelen en achterbank kopen voor 150euri paste het hem ik terug gemaild:

voor 150euro past het mij ook .......dus laat maar weten wanneer je 2 stoelen en een achterbank voor me heb

T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm

Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+
Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild
Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk
Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold

Last edited by Christiaan : 20-02-2013 at 10:48.
Old 30-08-2010, 18:56
Forum Regular

Ja als je dat geld over gemaakt hebt, via MP via Paypal. Dan zou ik toch is ff naar de bank gaan. Weet het preciese er niet van. Maar ik weet wel dat je met Paypal betalingen minder snel geflest word, en als je word geflest doet de bank minder lastig met een paypal gevalletje. En daarbij inderdaad, wat houd je tegen om die knakker op te zoeken? Als zo'n schooier er met je centen vandoor gaat, zocht ik hem op, al moest ik naar Ameland afreizen!
Old 31-08-2010, 15:06
Forum Newbee

ja dat zegt 9 van de 10 gelijk meteen als E-HERO. raar dat ik meerdere gedupeerden spreek en ze geen van allen echt wat gedaan hebben en zijn heus niet allemaal lieverdjes. Als ik daar ooit in de buurt dan wel maar mijn tijd en mijn benzinetank 2x vol is mij te kostbaar en dan nog al dat gedoe.
+ dat die persoon lang niet altijd op dezelfde plek is natuurlijk.
zal wel een klein mafkeesje zijn..ken er zo nog wel wat met lange lijsten met stoute dingetjes maar die lopen niemand te bedonderen. deze persoon doet nix anders als oplichterij..niet alleen particulieren
Old 31-08-2010, 18:29
VW Fanatic

als een beetje benzine al te duur is... je hebt je VW voor je hobby en je doet er dan ook het liefst in rijden ofniet dan?
dus tank je auto en rij er dan naar toe :S
sommige mensen..

EX:
Golf 7 GTI USA ‘14
Golf 2 VR6 '91
Golf 2 G60 '91
Golf 2 G60 ‘91
R.I.P. Golf 2 GTI 16V KR Edition One '91
Old 07-09-2010, 07:02
Forum junkie

robbbensteve:

Quote:
Thanks how much do you want to sell it to me?I will also want to know if the engine is still in good condition and i will want you to send me picture if possible,i want you to know that i will pay you the full price for it and i will be paying you by PayPal after the payment has been made i will contact my shipper to come for it at your home i am doing that because i am on sea now(I am a marine Engineer (Heerema Marine Contractors)so i can not come for the pick up myself.

Ik:
Quote:
Thanks for your email.
I will happily sell the car to you. The shipper that picks the car up can pay me in cash. No other payments are accepted from overseas bidders.

bye

Robbensteve:
Quote:
Thanks for your response.

So i will be paying directly into your PayPal account without any delay, and i hope you have a paypal account.If you have one already, just send me the address to send it to, which is the email address you use for it or you can send me a paypal money request, so once i receive the details i will go ahead with the payment through PayPal and then i will contact my shipping company after you get the payment.

Have a nice day.

Ik neem aan dat ik deze meneer niet al te serieus ga nemen. Als hij betaalt met paypal, kan hij dan het geld zo weer terugboeken ofzo? Hij betaalt er graag mee zo te zien...