Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #81  
Old 12-10-2008, 21:12
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 5,083
Send a message via MSN to Mister Cool
Default

Quote:
Originally Posted by CustomBug
Maar nu de kleur.... Zwart wordt niks, dus toch maar een créme hart denk ik Goud is zooo afgezaagd...

Grz Niels


Ik ging zeker voor creme/beige, of de kleur van de auto . Gaat wel leuk staan denk ik Leuk goflje ook, blijf de kleur toppie vinden
__________________

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote
  #82  
Old 12-10-2008, 22:16
Neill_s's Avatar
Neill_s Neill_s is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,745
Default

@sanderz: Ik zal morgen even in de garage kijken, ik weet het zo uit m'n hoofd niet.

@mister Cool: Kleur van de auto heb ik vrijdag "besloten" toen ik ze er onder heb gezet, in het zwart ziet het er echt niet uit... Lekker 80's ook Al denk ik wel dat ik na de grondlak ff kijk hoe het onder de auto staat...

Grz Niels
__________________
Mijn garage:
Reply With Quote
  #83  
Old 02-04-2009, 21:40
Neill_s's Avatar
Neill_s Neill_s is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,745
Default

Na vele trouwe kilometers wordt deze golf daily af voor mij..... Had net een set BBS design 5000 gekocht om hier onder te zetten maar die bewaar ik nu maar ff. Hij blijft nog wel 'in de buurt" zodat ik hem eventueel nog terug kan kopen mocht ik de verzameling uit willen breiden, maar heb voor mezelf een "nieuwe" aangeschaft in de vorm van een '86 er GTI 16v Zodra ik de auto heb zal ik hem wel voorstellen in een nieuw topic.
De 1600 krijgt het onderstel van de GTI en de GTI krijgt dit schroefset of evt een nieuw, ff kijken hoe het uitkomt.
Ergens vind ik het wel jammer, was hier eigenlijk nog niet klaar mee, maar ja, kan nu eenmaal niet alles bewaren...
Nog even ter afscheid dan:


__________________
Mijn garage:
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum