Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-06-2009, 21:44
BartO's Avatar
BartO BartO is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 73
Default GTI 16v PL Help!

Hee,

Ik heb egt hulp nodig van iemand die veel verstand heeft van 16v gti's motorcode PL..

Ik heb samen met me maat de motor kompleet gereviseerd/gerestaureerd, maar nu hij eindelijk in elkaar zit slaat hij niet aan hij vonkt maar krijgt geen brandstof! op alle leidingen van de spinnekop staat druk alleen niet op de injector leidingen er staat spanning op de spinnekop stekkers weet alleen niet wat de waardes horen de zijn.. ook heb ik al gecontroleerd of de aanvoer en retour niet om zijn gedraait..

Heeft iemand ideeen??? AUB ik kom er niet uit en ben al 3 weken aan t kloten (hij vonkte namenlijk ook niet) de spinnekop is niet open geweest maar heeft wel 2 maanden droog gelegen in een doos... en er zitten KR leidingen op, met de injectors van de PL...

Groeten Bart




__________________
"Use your imagination"
Reply With Quote
  #2  
Old 19-06-2009, 18:24
kb2's Avatar
kb2 kb2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 737
Default

Ik zou redbull ook hier van het forum ff en pb sturen.Hij rijdt ook een pl en is er en heeft deze ook zelf in onderhoud.Misschien dat hij wat antwoorden heeft voor je.
Reply With Quote
  #3  
Old 19-06-2009, 18:29
Mitta's Avatar
Mitta Mitta is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,473
Send a message via MSN to Mitta
Default

Quote:
Originally Posted by BartO
Hee,

Ik heb egt hulp nodig van iemand die veel verstand heeft van 16v gti's motorcode PL..

Ik heb samen met me maat de motor kompleet gereviseerd/gerestaureerd, maar nu hij eindelijk in elkaar zit slaat hij niet aan hij vonkt maar krijgt geen brandstof! op alle leidingen van de spinnekop staat druk alleen niet op de injector leidingen er staat spanning op de spinnekop stekkers weet alleen niet wat de waardes horen de zijn.. ook heb ik al gecontroleerd of de aanvoer en retour niet om zijn gedraait..

Heeft iemand ideeen??? AUB ik kom er niet uit en ben al 3 weken aan t kloten (hij vonkte namenlijk ook niet) de spinnekop is niet open geweest maar heeft wel 2 maanden droog gelegen in een doos... en er zitten KR leidingen op, met de injectors van de PL...

Groeten Bart



Wat is het nou


Blok/bak zien er trouwens wel erg goed uit
__________________
VWCulture.nl
Reply With Quote
  #4  
Old 19-06-2009, 18:37
kb2's Avatar
kb2 kb2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 737
Default

Quote:
Originally Posted by Mitta
Wat is het nou


Blok/bak zien er trouwens wel erg goed uit


De ene zin is in tegenwoordige tijd en de andere zin is in verleden tijd.

Dus hij vonkt nu wel,maar eerst nog niet vandaar dat hij al 3 weken aan het kloten is.
Reply With Quote
  #5  
Old 19-06-2009, 20:57
MORREN
Guest
 
Posts: n/a
Default

En als je het test met de originele leidingen?

Met dit soort dingen is het gewoon nalopen tot het punt waar het fout gaat, in dit geval de leidingen of de injectoren omdat je zegt dat er wel druk/brandstof uit de spinnekop komt.
Reply With Quote
  #6  
Old 21-06-2009, 15:47
BartO's Avatar
BartO BartO is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 73
Default

Hee

Ja sorry voor de wazige tekst, voor jullie taal deskundige
ik was er gewoon niet helemaal bij tijdens t typen

geen goed nieuws nog... hij doet nog steeds nix... ik ben bang dat de spinnekop overleden is, omdat ie zolang heeft gelegen zonder dat ie "afgesloten" was...

Ik ga morgen avond weer verder en woensdag avond komt er een ''Die hard'' Golf 2 liefhebber/kenner/monteur dus als ie t doet geef ik een feestje!!

Laters Bart
__________________
"Use your imagination"
Reply With Quote
  #7  
Old 22-06-2009, 11:21
Freestylejurgen Freestylejurgen is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2009
Posts: 17
Default

Meestal zit zo'n probleem in een erg klein hoekje. Ik had zelf vorige week aan mn blok liggen kloten...wilde starten en toen sloeg hij ook niet aan. GODVER!!! Na veel zoeken, schelden, sigaretjes en wat bier...er was een draadje los gegaan van de bobine....
Misschien is het een kleine tip?
Succes ermee!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum