Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-08-2004, 15:50
lowrider2025 lowrider2025 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 8
Default xenon: hoe verbinden ?

Hallo,

Ben m'n xenon aant steken ipv de grootlichten, zijn er met h1-fitting, vind de handleiding nie meer en weet dus nie meer welke kabeltjes ik moet verbinden, van dat xenon-bakje zelf af komen 2 kabeltjes: een dikkere rode en een smallere blauwe, de xenon-lamp heeft een zwarte en een bruine draad.Ik gok op rood aan zwart en blauw op bruin, maar ben het niet zeker,iemand hier al eens xenon gestoken met h1-fitting(let's hope so :o ).

groeten,

Tim
Reply With Quote
  #2  
Old 19-08-2004, 16:26
wouter76's Avatar
wouter76 wouter76 is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 534
Send a message via MSN to wouter76
Default

rood = meestal plus en zwart = meestal massa.... Ik zou eerder zwart op bruin (bruin wordt ook meestal voor massa gebruikt) aansluiten. Maar ervaring met Xenon heb ik niet dus pin me er niet vast.
Reply With Quote
  #3  
Old 19-08-2004, 18:19
Cabby 82 TDi's Avatar
Cabby 82 TDi Cabby 82 TDi is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2004
Posts: 573
Send a message via MSN to Cabby 82 TDi
Default

Quote:
zwart = meestal massa


Pardon ? Heb je wel eens naar je electriciteit thuis gekeken ?
Reply With Quote
  #4  
Old 19-08-2004, 19:43
lowrider2025 lowrider2025 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 8
Default

Elektriciteit thuis is wisselspanning,dus daar heb je geen min of plus.Maar tis opgelost,heb voor alle zekerheid nog eens gemaild naar die gast vanwie ik het gekocht heb.Dus tis rood aan bruin en blauw aan zwart.

groeten,

Tim

Last edited by lowrider2025 : 19-08-2004 at 20:07.
Reply With Quote
  #5  
Old 20-08-2004, 07:59
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

we krijgen natuurlijk wel een foto te zien waarop we je xenon kunnen aanschouwen
Reply With Quote
  #6  
Old 20-08-2004, 09:36
lowrider2025 lowrider2025 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 8
Default

Ok,dat zal wel gebeuren, zit wel nie op de plaats van de dimlichten met de rallye DE-lenzen, want daarvoor benk op zoek naar xenon-lenzen die in de rallye-behuizing passen en dat zouden er uit een bmw 7(oud model) of een audi A8(oud model) moeten zijn. Maar voorlopig geen foto's, want ik zou moeten weten wanneer een bepaalde draad pas stroom krijgt wanneer ik de grootlichten opzet,zou het ook kunnen meten met de voltmeter natuurlijk, maar dacht dat er hier ook mensen zaten met een rallye golf of tenminste rallye lichten.Nuja, mocht er toch iemand kunnen helpen, laat maar horen aub.

groeten,

Tim

PS: pic komt er dan gegarandeerd op.En dan nog eens alsk ooit aan gepaste xenon-lenzen geraak voor het dimlicht,dan wordt het een bi-xenon foto .
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum