Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-08-2004, 19:47
lowrider2025 lowrider2025 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 8
Default rallye golf lichten ?

Heb dus die xenon op de h1 plaats gestoken en als me niet vergis zijn dat toch de grootlichten é, aan de H2-lamp(dimlicht) komen 2 draden toe, een bruine en een gele, bij de h1 komen die bruine en gele ook toe + er zit nog eens een wit kabeltje op de h1 lamp zelf.Die xenon wordt aangestuurd via een relais en dacht die witte kabel van de h1-lamp te gebruiken als sturing,maar blijkbaar klopt et niet .Weet iemand welke draad ik moet gebruiken ?

groeten,

Tim
Reply With Quote
  #2  
Old 20-08-2004, 20:49
lowrider2025 lowrider2025 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 8
Default

Moet dus concluderen dat er geen echte mensen zijn hier met een beetje kennis van auto-elektriciteit. Jammer :frown: .Ik ben zo dicht en heb maar één klein iets nodig om het eindelijk tot een goed einde te brengen,als ik 1 kant aansluit, gaat et, steek ik ook het 2de lichtblok erin,ben ik de klos.Kleine opsomming van wat er met mekaar verbonden is:

+ van batterij naar relais
+ van relais naar beide xenon-voorschakelapparaten
- van batterij naar relais
- van relais naar beide xenon-voorschakelapparaten
+(sturing) van witte kabel H3 naar relais

Probleem is ook dat wanneer maar aan 1 kant die witte kabel verbonden is met de sturing van de relais alleen het dimlicht nog aan die kant brand.Een overbrugging van de witte kabel van het ander lichtblok naar de sturing helpt ook niks.
Reply With Quote
  #3  
Old 20-08-2004, 21:52
lowrider2025 lowrider2025 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 8
Default












Had voorlopig gewoon eens de sturing van de relais aangesloten op de pluspool van de batterij om eens te laten zien van hoe het er ongeveer zou moeten gaan uitzien.

Groeten,

Tim
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum