![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop
Volkswagen Kever 1300 bouwjaar 1970 56 000 echte km volledig gerestaureerd in 2004-2005 tal van nieuwe onderdelen enz exterieur zilvergrijs métallique perle carosserie gecleaned (bagetten zijkant, klink kofferklep enz) rode achterlichten verlaagd 17 duims velgen speciale zijtreden in kleur van wagen nieuwe rubbers (deuren, ramen) interieur bordeaux interieur billet style interieuraccesoires gecleaned dashboard sportstuur ophanging regelbare verlaagde puma vooras nieuwe fusseekogels nieuw remsysteem (remblokken, leidingen, pompen,...) motor 1300 luchtgekoelde motor gereviseerd nieuwe sigmenten enz dubbele inlaat nieuwe batterij enz enz enz Wagen in prachtige staat!! van liefhebber te koop wegens ander project en plaatsgebrek VASTE PRIJS : 3500 euro ... (moet weg, geen inruil mogelijk ! ) ![]() ![]() ![]() (dit is niet mijn wagen , telefoonnr eigenaar : 0032 479 82 72 45 ) |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() nice!
Suc6 met de verkoop ![]() ff offtopic: vertel eens wat meer over de ovaal op de 1ste foto? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ovaal interesseert me ook meer ![]() (deze 1300 kever, en die ovaal zijn dus niet van mij, maar van n kennis) Dacht dat die ovaal van 54 was ofzo .. volledig opgelast .. en n snelle motor erin ... (maar volgend jaar komt ie mooi in de lak te staan, met alle originele onderdelen normaal)) (IS NIET TE KOOP !!! ) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (sorry voor de off topic :p ) |
|
||||
|
||||
![]() Leuj ratje, thnx voor de off-topic
![]() Ben benieuwd hoe die gaat worden!!