Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-03-2013, 13:15
glopje glopje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 115
Default Golf 3 GT TDI

Bij deze laat ik ook maar eens me auto posten. Allereerst zal ik me even netjes voorstellen.

Ik ben Nigel momenteel nog student Petrochemie en hou me voornamelijk bezig met sleutelen aan auto's hele jaar rond omdat alles kapot gaat en af en toe wat mountainbike's reparen enz.

Vorige auto tevens eerste auto was een prachtige golf 2 gti wolfsburg. Heel veel aan vervangen ook heel veel kapot gegaan helaas maar zo gaat dat. Jammer genoeg moeten verkopen ivm studie(200km per dag heen en weer rijden is niet goedkoop met een gti op benzine).
Foto:



Dus nu het volgende, kwam een super mooie golf 3 tdi tegen op het forum en heb meteen een deal gesloten met Tjeerd die hem weer van Marijn ook van dit forum had. Gaat goed vooruit de std 110pk is gechipped richting 140pk 310Nm. Helaas ging de eerste dag al een plastic blokje kapot van de schakel kabels dus kon alleen maar 3 en 4 gebruiken maar gelukkig was dit zo verholpen.

Heb de afgelopen 2 weken tijd dat ik hem heb toch al zo'n 1400km's mee gemaakt. Alleen nu is de pech nog groter geworden want het klinkt alsof er knikkers in heb blok zijn gegooid zins woensdag een enorm probleem dus. Waarschijnlijk drijfstang lager . Dus dit gaat een aardig project worden mocht dat het geval zijn. Ik kan moeilijk de vorige eigenaar aankijken natuurlijk. Er mag na 330 000km wel wat kapot gaan uiteraard maar dit is zo zuur momenteen ben er doodziek van want iedereen weet als student heb je alles behalve geld.

Toekomst plannen.
- Motor momenteel opfrissen of vervangen, misschien in de toekomst meer pktjes winnen op een of andere manier.
- 17" BBS LM replica's waarschijnlijk of iets anders leuks
- Andere schroefset deze klapperd me tanden eruit
- Andere koplampen
- Heel veel kilometers maken want het rijd heerlijk rustig vooral met cruise control, ben niet zo'n enrome racer en een diesel nodigd gelukkig niet echt uit.
Foto's(helaas niet gewassen excuses)







Zal proberen regelmatig wat te updaten van de vooruitgang met de motor.
Reply With Quote
  #2  
Old 23-03-2013, 18:08
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,183
Default

Voor een ongewassen auto ziet die er toch erg goed uit! Altijd balen als zoiets gebeurd vlak na een koop. Het voelt dan als een miskoop, maar zo als je zelf al aan geeft, na 330.000 mag er wel eens wat stuk gaan.. Succes!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum