Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-03-2013, 13:15
glopje glopje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 115
Default Golf 3 GT TDI

Bij deze laat ik ook maar eens me auto posten. Allereerst zal ik me even netjes voorstellen.

Ik ben Nigel momenteel nog student Petrochemie en hou me voornamelijk bezig met sleutelen aan auto's hele jaar rond omdat alles kapot gaat en af en toe wat mountainbike's reparen enz.

Vorige auto tevens eerste auto was een prachtige golf 2 gti wolfsburg. Heel veel aan vervangen ook heel veel kapot gegaan helaas maar zo gaat dat. Jammer genoeg moeten verkopen ivm studie(200km per dag heen en weer rijden is niet goedkoop met een gti op benzine).
Foto:



Dus nu het volgende, kwam een super mooie golf 3 tdi tegen op het forum en heb meteen een deal gesloten met Tjeerd die hem weer van Marijn ook van dit forum had. Gaat goed vooruit de std 110pk is gechipped richting 140pk 310Nm. Helaas ging de eerste dag al een plastic blokje kapot van de schakel kabels dus kon alleen maar 3 en 4 gebruiken maar gelukkig was dit zo verholpen.

Heb de afgelopen 2 weken tijd dat ik hem heb toch al zo'n 1400km's mee gemaakt. Alleen nu is de pech nog groter geworden want het klinkt alsof er knikkers in heb blok zijn gegooid zins woensdag een enorm probleem dus. Waarschijnlijk drijfstang lager . Dus dit gaat een aardig project worden mocht dat het geval zijn. Ik kan moeilijk de vorige eigenaar aankijken natuurlijk. Er mag na 330 000km wel wat kapot gaan uiteraard maar dit is zo zuur momenteen ben er doodziek van want iedereen weet als student heb je alles behalve geld.

Toekomst plannen.
- Motor momenteel opfrissen of vervangen, misschien in de toekomst meer pktjes winnen op een of andere manier.
- 17" BBS LM replica's waarschijnlijk of iets anders leuks