Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Velgen / banden te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 23-05-2014, 12:31
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default BBS - CrossPolo - RW017 17 x 7J ET35 5x100

Te koop aangeboden;

Set originele BBS RW017 velgen, zoals origineel geleverd onder de VW Cross Polo. Passen qua afmetingen ook perfect onder bv een Golf mk4, Bora, Audi A3, S3, TT, Seat Leon, Ibiza, etc!

Afmetingen zijn:
17 inch
7,5 J
ET35
5x100

Bandenmaat zie foto's, 2 zijn er aan vervanging toe, maar daar is de prijs ook naar. Nette wielen, met enkel krassen in de coating (niet in het metaal!), her en der wat oxidatie. Mijn idee was om ze te ontlakken, en van een nieuw laagje coating te voorzien. Helaas te veel wielen op dit moment en moet er dus geruimd worden.




[img]
[/img]




De 'ergste', zoals je ziet enkel in de coating, geen happen uit het metaal/materiaal.
















Op te halen in Doorn of Bilthoven. Vraagprijs € 375,-
Vragen of een bod uitbrengen? Email me gerust even op jarno {apenstaartje} vwpolo [punt ] nl
Beperkte inruil mogelijk, wil je een inruilvoorstel doen, email me dan aub even je voorstel met wat foto's en info over de in te ruilen velgen.
__________________
Join the VW Polo-madness on Facebook! -> https://www.facebook.com/VWPoloClubHolland
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum