Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 19-02-2015, 00:58
Kevert's Avatar
Kevert Kevert is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 397
Default

Waarom koop je een goedkoop setje helemaal daar vandaan pfff zijn hier in nederland genoeg winkels die ze ook voor rond de 6 tientjes verkoopt.
Als er dan wat mee is kun je ook nog een beetje makkelijker communiceren met de verkoper en hoef je geen btw extra te betalen.
Zelf heb ik eens een setje gekocht bij carnjoy.nl en die set werkt na 6 jaar nog steeds maar die gebruik ik nu niet meer.
Ik heb nu 3 jaar een set bi xenon die inclusief lenzen in een doos zat (60 euro) die ik in me koplampen heb gemaakt , heb al 3 jaar geen enkel probleem gehad. Enkel 1 maal een lamp moeten vervangen omdat ik per ongeluk een kabeltje van de fitting kapot trok.
Reply With Quote
  #42  
Old 19-02-2015, 10:23
Bontje's Avatar
Bontje Bontje is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 458
Default

Totaal had ik een 3 xenonsets bestelt met een waarde van totaal 130 euro, kwam nog een 30 euro aan belasting en administratie bij. Had er voor gekozen om hier te bestellen gezien de prijs, deze was goedkoop tot aan het punt van de balasting waar ik niet aan gedacht had. (wat ik moet met 3 setjes? ouders en broer wouden ook ineens wat vandaar de keuze)
__________________
Who Am I: klik

Ik rij niet hard, maar wel voor je!
Reply With Quote
  #43  
Old 19-02-2015, 10:42
VAGKonzept VAGKonzept is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 331
Default

Ik heb ooit voor 40 euro een (merkloos) setje gekocht op Essen Motor Show en heb toen een kaartje van de verkoper meegekregen... Ik mocht hem altijd contacteren in geval van problemen en had "garantie", maar z'n naamkaartje was het enige dat ik had, dus ik moest hun gewoon maar vertrouwen. en eerlijk gezegd deed ik dat niet... Ik had het idee dat als ik ooit problemen had ik gewoon 40 euro lichter was en nooit wat van de man zou horen...

Half jaar later ging echter een ballast kapot, en mailde ik naar die persoon...
Ballast opgestuurd en ik kreeg zonder meer een nieuwe thuis in de bus. Weer een half jaar later begaf de andere ballast het en kreeg ik wederom zonder gedoe een nieuwe thuisgestuurd.

Daarna zijn ze altijd perfect blijven functioneren tot ik ze er gewoon heb uitgehaald omdat de auto buiten gebruik was... Ik had het eerlijk gezegd zelf niet verwacht, maar soms kan een combinatie van bodemprijs en service blijkbaar toch
__________________
***Proud member of VAG_Konzept***

***Bags Are For Groceries !!!***

***People hate mk3's, that's why we love them ***

...als Kind mal in die Ölwanne gefallen...
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum