Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-12-2012, 13:17
roog909's Avatar
roog909 roog909 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 306
Default Golf 2 1986 tizianrot

Hee lui,

mijn golfje moet helaas eruit, ik heb geen tijd en ruimte meer om dr erbij te houden.

Het is een 1.8 met k-jetronic injectie (90 hele pktjes, n net niet gti'tje dus)





Ze is van 1986, originele hollander, km stand ongeveer 269.000.

Originele bak, origineel blok, originele lak. Maar wel een beetje moegestreden allemaal. Dit jaar nog groot onderhoud laten doen, distributie laten doen bij 268.500 oid) Ik heb er dit jaar alleen de nacht van weesp rit mee gereden, 500 km oid. Ze heeft APK tot maart 2013.

Ze heeft behoorlijk last van roest, de dorpels komen eraan, het onderste gedeelte van de achterkant is gewoon slecht. Ook onder bij het voorraam zit een gat. (ja een gat, geen gaatje, gat, 2 vingers op zn minst)

De lak is gewoon slecht, klaar. Ze heeft meer slechte plekken dan de porum van viola holt.

Ze is voorzien van een bruin interieur in redelijke staat (vooral de middenconsole is een beetje vernaggeld, de rest is vrij netjes.

Voorzien van BBS ra's, voor voorzien van goeie vredestein sporttrac3's, achter nangkang's, (waarvan 1 n spijkertje drin heeft)

Er zit een schroefsetje van supersport onder. APK nog nooit n probleem geweest, maar ze staat dan ook niet echt laag.

Ze moet weg omdat ik geen tijd en ruimte kan vinden om dr goed rijdend te houden, en dit is mn enige auto, zeker 's winters heb ik iets nodig wat minder aandacht nodig heeft.

Ik zou dr zelf ophalen met n ambulance, of n setje andere velgen meenemen voor de achterkant, ik vertrouw dat schroeffie in de achterband niet.

Vaste prijs, 500 euro. Dit beessie is het waard om nog ns flink opgelapt te worden, maar niet meer door mij Voor minder gaat ze er niet uit, dan levert het in onderdelen meer op.
__________________
De stickers zitten er al op! Nou de rest nog...
Gemutlich LAUT zie hier



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum