#1
|
||||
|
||||
Zakken met die hap!
Eindelijk :biggrin:
De '72-er van miss G. is vandaag een stukkie gezakt! Eerst..... demonteren: Omdat bij een eerdere poging een van de bouten was afgebroken had ik nieuwe spindels nodig. Deze heb ik eerst wel even opgelapt: Zo staat tie er nu bij! Zes centimeter lagen bij de grond en het staat hem goed! Vandaag ook achter al uit elkaar gehaald.... Die gaat morgen (lager uiteraard) weer in elkaar. Ook de drukgroep, druklager en de koppeling worden vervangen. En zo te zien zijn de seals nodig ook aan de beurt Last edited by keverpech : 06-05-2005 at 21:29. |
#3
|
||||
|
||||
mooi hoor, erg nette wagen
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij is ie op de foto al 6cm verlaagd rico. jij bent niet zo van het verlagen eej?
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#5
|
||||
|
||||
Is het nog gelukt met de rechterkant?
Ben benieuwd naar het geheel morgen.......
__________________
na zonneschijn komt regen..... |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Rechts moet in de veerplaat nog naar voren trekken. Ben er inmiddels wel achter dat een binnentand achter ca. 6 cm is!! Dat zou dus inhouden dat voor en achter 6 cm zakken.. Moet kunnen want hij stond al netjes recht: Ga mischien wel effe vogelen of ik toch niet alleen een buitentand kan pakken... Torsie staaf lijkt vrij los in de ankerplaat te zitten |
#7
|
||||
|
||||
Jawel man gewoon vet laag en buikschuiven !!!!!!!!!!!!
__________________
It can be lower and fasterrrrrrrrrrrrr |
#8
|
||||
|
||||
oud hollands op zijn KUT dat ding, en maar werken in het VA hok.. succes
__________________
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
En dat weet je nou toch wel Jasper, VA is gespecialiseerd in het verlagen van pontons Ziet er goed uit erwin, morgen ff afmaken !!
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
hu, o, nee, dat heb ik niet in de gaten gehad, maar ik ben inderdaan niet van verlagen, laat maar origineel, vind ik veel mooier. dus vandaar...... |
#11
|
||||
|
||||
The job is done!
Vandaag achter verlaagd
Omdat ik irs-draagarm niet los wilde maken was het effe kutten om de veerplaat los te krijgen maar het lukte daarna prima. Een tandje binnen gaf een mooie verlaging dus dat heb ik aan beide kanten gedaan. Voor het monteren nagemeten en het léék goed te gaan. Helaas bleek de auto 2cm scheef te hangen!!! Zooi weer losgehaald en nogmaals gemonteerd. Leon hield zich ondertussen bezig met de koppeling, drukgroep, druklager en de nodige seals Aan het einde van de dag stond tie er supermooi bij! En met de nieuwe koppeling trekt tie gelijk niet meer zo stoterig op |
#12
|
||||
|
||||
Dit was ooit het voorbeeld!
Aardig gelukt dacht ik zo |
#13
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!!!
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Ex-squize me,. maar ik vind 't voorbeeld minder mooi Stunning results!
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#15
|
||||
|
||||
toch mis ik nog een zwart dakje
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha Het voorbeeld is wel een fotosjop! Dus GEEN na-aperij!!!! Snappie? |
#17
|
||||
|
||||
goed bezig geweest, ziet er super uit
__________________
|
#18
|
||||
|
||||
Netjes gedaan! IDD nog beter dan het voorbeeld! Ziet er echt goed uit!
__________________
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER |
#19
|
||||
|
||||
Ziet er heel goed uit zo Erwin en Githa.
Hij kwa looks wel zeker 100% vooruit gegaan. Echt een toppertje, laat de prijzen maar komen.
__________________
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! |
#20
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit, is Githa ook tevreden
__________________
na zonneschijn komt regen..... |