Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 06-03-2006, 18:59
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

-achterruitwisser werkt weer
-oranje knippers weer in de bumper gezet
-3de remlicht verwijderd
-de aansluiting waar pedaalemmer het over had is idd het probleem voor de achterruitverwarming. Nadat ik het rubber hoesje los had gehaald leek het net of de boel van binnen gesmolten was. Hier moet ik dus op korte termijn wel mee bezig! ik kan er alleen niet zo goed bij.
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933

Last edited by Zweiter : 06-03-2006 at 19:01.
Reply With Quote
  #42  
Old 08-03-2006, 12:51
Hansjebeta's Avatar
Hansjebeta Hansjebeta is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 110
Default

Ff je inbox legen...
__________________
Reply With Quote
  #43  
Old 08-03-2006, 14:45
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by Zweiter
henk, perfect! zal vanmiddag meteen even op onderzoek. over die kilometerkabel? het gekke is: de snelheidsaanduiding werkt perfect.


jup bij mij werkte de snelheidaanduiding ook gewoon...maar de dagteller en kmstand telde niks bij..toen deed opgegeven moment de snelheidsaanduiding het ook niet meer..toen ben ik naar denbosch naar de vwdealer gereden en heb daar een nieuwe kmteller gehaald...daarna gelijk in gebouwd en tot nu toe nog geen laast van eht oude probleem gehad.

ander cockpitje vervangen dat was mijn 2de optie had er al eentje aangeschaft maar bleek verkeerde type te zijn. Gelukkig heb ik hem alsnog niet nodig

succes !
Reply With Quote
  #44  
Old 09-03-2006, 13:40
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

oke man, zal er mee bezig! had idd zelf eerder gedacht aan andere cockpit omdat de snelheidsaanduiding wel werkt.

verder heb ik ondanks de vette look op 8j 14 inch toch maar besloten om op 15 inch te gaan rijden. het benzineverbruik (vooral op de snelweg) ben ik toch van geschrokken, ook al viel een stijging te voorspellen. ik moet constant 150/160 rijden om een beetje mee te komen op de snelweg en dat ik niet erg gunstig voor het gebruik. er zullen eerst een tijdje f&i velgen onder komen met 195-45-15 banden. Velgen worden hoogglans zwart met een gepolijst randje (denk ik), dat staat i.m.o. wel mooi onder een witte auto. 15 inch velgen brengen de auto wel weer wat hoger, dus misschien dat ik er nog wel kortere veren onder ga steken. voor achter heb ik al korte dempers en -80 veren liggen en voor voor al korte dempers. hoef dus eigenlijk alleen maar -80 voorveren nodig om hem helemaal -80 te leggen. eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat lijken met de f&i. toekomstplannen zijn bbs rm met zwart hart -die ik HELAAS laatst nog heb verkocht (STOM STOM)- /schmidt th/ronal turbo/etc maar dat kan met de tijd ook wel weer veranderen. ik heb inmiddels kofferbakbekleding er in, dus dat is ook weer netjes. hopelijk dit weekend met droog weer de korte dempers monteren, corradostoelen er in, een trekhaak er af halen. ik hou jullie wel op de hoogte. over hoogte gesproken: mijn golf in vergelijking met een standaard manhattan.


__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933

Last edited by Zweiter : 09-03-2006 at 13:54.
Reply With Quote
  #45  
Old 09-03-2006, 13:57
vwgolf1's Avatar
vwgolf1 vwgolf1 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,398
Default

zwart velgie met gepolijst randje lijkt me een strak plan...( heb je mn ouwe P's nog? )


Reply With Quote
  #46  
Old 09-03-2006, 14:00
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

hee bart alles goed? die p's zijn inmiddels al helemaal gepolijst weg gegaan, was ook wel leuk geweest onder deze golf. nu maar ff op zoek naar wat anders maar dat gaat wel goed komen!
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote
  #47  
Old 09-03-2006, 14:18
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Ronal turbo`s kopen :P haha
Reply With Quote
  #48  
Old 09-03-2006, 14:32
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote
  #49  
Old 09-03-2006, 17:19
Benji's Avatar
Benji Benji is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,327
Send a message via MSN to Benji
Default

Quote:
Originally Posted by Zweiter
er zullen eerst een tijdje f&i velgen onder komen met 195-45-15 banden.


Mag dat wel van je moeder?
__________________
T4 1.9TD(i)
Arosa 1.4MPI
Reply With Quote
  #50  
Old 09-03-2006, 17:43
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

zolang de velgen niet in de schuur komen, maar onder de auto, dan mag het van memmie
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote
  #51  
Old 09-03-2006, 18:14
Fabian_GTI's Avatar
Fabian_GTI Fabian_GTI is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 484
Send a message via MSN to Fabian_GTI
Default

Lekkere golf (H)
Leuk plaatje die 2 witte naast elkaar.
__________________
Reply With Quote
  #52  
Old 09-03-2006, 19:33
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

Quote:
Originally Posted by Fabian_GTI
Lekkere golf (H)
Leuk plaatje die 2 witte naast elkaar.


dank je!

deze bedoel je?




__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote
  #53  
Old 09-03-2006, 19:40
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Is die CC's niks voor jouw? staat ook wel goed bij je wagen denk ik...

je mag wel eens passen als je zou willen.(heb alleen de banden momenteel nog even om men winterwielen...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
  #54  
Old 10-03-2006, 15:36
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

dat zou wel verdomd chique staan, maar dan moet ik eerst maar eens goed gaan sparen vrees ik. pm me maar eens een prijs (incl banden en adapters) dan weet ik waar ik ongeveer rekening mee moet gaan houden.
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote
  #55  
Old 10-03-2006, 16:49
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

ALs je de stalen wegdoet wil ik ze wel overnemen
Reply With Quote
  #56  
Old 10-03-2006, 16:50
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

die heb me broertje alweer onder de jetta
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote
  #57  
Old 12-03-2006, 00:27
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

update: vandaag de korte voor schokdempers gepast die ik samen met de auto heb overgenomen. Wat blijkt: deze korte schokdempers zijn ook niet kort genoeg zodat mn veren er alsnog tussen liggen (circa 3cm speling) en de auto dus in principe apk afkeur is. nogal een tegenvaller. verder wilde ik de auto nog wat lager zetten dmv de nutenverstellung op de schokdemper. ik wilde dit doen terwijl de schokdemper nog gemonteerd zat, maar ik kon de veerklemmen zo niet goed bevestigen. de auto is inmiddels achter wel lager door de vrijdag gemonteerde korte veren en dempers, maar ik wil hem op den duur achter toch nog wat lager hebben. Het grootste probleem ligt nu eerst even voor. ik had al gedacht aan een circa 3 cm dikke ring te plaatsen boven of onder de veer zodat de veer er wel klem tussen zit. Probleem is alleen dat ik hiermee de auto in principe ook verhoog en dat wil ik juist niet. over de hoogte voor ben ik namelijk erg tevreden. ik zal wel op zoek moeten naar nog kortere dempers... heb in dat geval dus een set splinternieuwe korte (merkloos, tot ong 4 cm verlaging schat ik) dempers over. of doe ik nu iets verkeerd en is het wel passend te maken. vanmiddag ook de nieuwe corrado voorstoelen geplaatst: stukken beter!! verder nog een nieuwe mattenset geplaatst en het 'golf' plaatje er weer opgezet. morgen foto's van de nieuwe stand van de auto..
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote
  #58  
Old 12-03-2006, 10:56
|| RS ||'s Avatar
|| RS || || RS || is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 412
Default

Misschien wel een leuke ideetje ... Waarom haal je je rechterbuitenspiegel er niet vanaf, en maak je een mooi strak afdek-plaatje hiervoor. Toch weer een apart detail en zal wel bij de look passen denk ik.

Of ben je teveel gehecht aan dit spiegeltje?

Gave wagen man!
Reply With Quote
  #59  
Old 12-03-2006, 12:56
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,209
Default

dank je, dat zijn inderdaad wel leuke ideeen, maar wel voor op de langere termijn. ik wil eigenlijk eerst even een aantal 'kinderziektes' aanpakken en in grote lijnen de auto zo schaven als ik hem wil hebben. Inmiddels is de trekhaak er ook af. Nu wil ik op korte termijn de manhattan stickers verwijderen en een oplossing vinden voor de (te lange) voorschokbrekers. Achterruitverwarming repareren en de kachel weer goed laten functioneren. Hij reageert nu alleen in de hoogste stand. Verder de fire & ice velgen moeten er nog onder. Ik ben erg tevreden over de 'diepte' aan de voorkant, achter wil ik hem op den duur nog wat lager, maar dan moet ik de achterschokdempers er weer af halen en de nutenverstellung lager zetten. dat is een klusje voor de zomer bij wat mooier weer. op de foto's de stand van de auto zoals hij er nu voor staat, maar zoals gezegd, achter gaat hij nog meer op zn gat. ik zoek nog iemand die een leuk setje velgen tijdelijk beschikbaar wil stellen voor de volksforum meet de 26ste. liefst 15 inch, of 16 als dat gaat passen

Quote:
Of ben je teveel gehecht aan dit spiegeltje?

beetje wel, vooral zolang mijn achterruitverwarming het niet doet en ik dus geen f*ck zie in mijn achteruitkijk spiegel.





__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933
Reply With Quote
  #60  
Old 14-03-2006, 21:52
Benji's Avatar
Benji Benji is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,327
Send a message via MSN to Benji
Default

Volgens mij heb ik je vanmiddag gespot! Rond half 6 op het Europaplein in Lwd. Klopt dat? Was een knap golfje, en redelijk laag
__________________
T4 1.9TD(i)
Arosa 1.4MPI
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum