Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Autosport
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 10-09-2006, 16:15
flat4_85's Avatar
flat4_85 flat4_85 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 186
Default Schumacher stopt aan einde 2006 seizoen.

Persoonlijk vindt ik het een goede keuze om op je hoogtepunt te stoppen,kijk maar naar Damon Hill,Jaques Villenueve en Mika Hakkinen,die bleven doorgaan met racen maar waren niet echt meer ze snel als toen ze kampioen werden,niet meer zo scherp.Hij heeft bewezen dat hij het nog steeds kan en als je dan stopt met opgeheven hoofd lijkt me dat beter als met de staart tussen je benen weg te moeten gaan omdat je door de rest van het veld om je oren gereden wordt.Toch is het zonde,de F1 zal niet meer hetzelfde zijn zonder hem,laten we vooral genieten van de laatste drie wedstrijden die het seizoen nog te resten heeft,zeker nu het puntenverschil zo klein geworden is.
Reply With Quote
  #2  
Old 10-09-2006, 16:24
airy's Avatar
airy airy is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 504
Send a message via AIM to airy
Default

Hij heeft wel bewezen een hele goede rijder te zijn dat moet ik hem nageven, maar mijn favoriet is het niet vind hem een arrogante bal, maar dat is mijn persoonlijke mening.
__________________
Het kan nooit laag genoeg zijn
Reply With Quote
  #3  
Old 10-09-2006, 16:59
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Ieder zijn mening, zelf vind ik dat er van elke coureur wel wat valt te zeggen..

Vanaf het begin van zijn carriere was eigenlijk al bekend dat het niet zomaar een formule 1 coureur was, maar 1 van een ongekend hoog niveau, tot op het laatste moment. Vind het erg jammer dat ie gaat stoppen, maar op deze leeftijd maak je denk ik (min of meer gedwongen) een verstandige keuze.

Er is wat mij betreft geen enkele andere coureur die met zoveel glorie kan terug kijken op zijn F1 historie. Helaas voor Ayrton Senna zullen we nooit weten hoever hij het geschopt zou hebben.

Ik kan maar 1 ding zeggen over schumacher... HULDE !!
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
Reply With Quote
  #4  
Old 10-09-2006, 19:01
flat4_85's Avatar
flat4_85 flat4_85 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 186
Default

Schumacher's eerste rit in een F1 wagen,silverstone 1991.


Reply With Quote
  #5  
Old 10-09-2006, 19:10
airy's Avatar
airy airy is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 504
Send a message via AIM to airy
Default

hij is ook de beste, maar vind bijv. wel dat nederlandse coureurs maar weinig kans krijgen om het hogerop te schoppen, kijk verstappen deed het ook goed bij benetton toen zat hij meen ik bij schumacher in de renstal. Het is ook vaak een geldkwestie, hoeveel geld je meeneemt dat is belangrijk.
__________________
Het kan nooit laag genoeg zijn
Reply With Quote
  #6  
Old 10-09-2006, 19:25
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Jammer dat hij stopt maar mooi dat hij vandaag gewonnen heeft!
Reply With Quote
  #7  
Old 10-09-2006, 22:18
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Default

Quote:
Originally Posted by Marco
Ieder zijn mening, zelf vind ik dat er van elke coureur wel wat valt te zeggen..

Vanaf het begin van zijn carriere was eigenlijk al bekend dat het niet zomaar een formule 1 coureur was, maar 1 van een ongekend hoog niveau, tot op het laatste moment. Vind het erg jammer dat ie gaat stoppen, maar op deze leeftijd maak je denk ik (min of meer gedwongen) een verstandige keuze.

Er is wat mij betreft geen enkele andere coureur die met zoveel glorie kan terug kijken op zijn F1 historie. Helaas voor Ayrton Senna zullen we nooit weten hoever hij het geschopt zou hebben.

Ik kan maar 1 ding zeggen over schumacher... HULDE !!


Schumacher was al een talent vér voodat ie in de F1 terecht kwam, hij reed de sterren al van de hemel in het junior team van Mercedes samen met Karl Wendlinger en ene H.H. Frentzen.....

Senna was van een andere categorie, die was heel anders. Ik heb hem ooit eens de hand mogen drukken...dat was een mens...geen Duitser ;-))
Reply With Quote
  #8  
Old 11-09-2006, 15:14
Brazen's Avatar
Brazen Brazen is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,132
Send a message via MSN to Brazen
Default

Och....het is een goede rijder, maar steekt niet boven alles en iedereen uit. Hij heeft veel support gehad van z'n team, waarbij z'n (collega's) maatjes hem zelfs voorbij moesten laten gaan.

Af en toe even een concurrent in de titelstrijd eraf beuken is ook niet raar voor hem.


__________________
Brazen

;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden
Reply With Quote
  #9  
Old 21-10-2006, 12:42
DutchRebel DutchRebel is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 380
Default

en denk dat als het er op aan komt deze laatste race, dat ie ook zoiets wel weer klaar krijgt..

hij laat zich die laatste titel echt niet zomaar afnemen als ie er nog een kans voor krijgt!!
Reply With Quote
  #10  
Old 21-10-2006, 12:53
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

Quote:
Originally Posted by DutchRebel
en denk dat als het er op aan komt deze laatste race, dat ie ook zoiets wel weer klaar krijgt..

hij laat zich die laatste titel echt niet zomaar afnemen als ie er nog een kans voor krijgt!!


Waarom zou die dat ook moeten laten als het is toegestaan?
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
  #11  
Old 21-10-2006, 16:30
PJVL_G60's Avatar
PJVL_G60 PJVL_G60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,049
Send a message via AIM to PJVL_G60
Default

Vind het erg jammer dat die stopt, maar hij heeft zeker bewezen dat het toch de allerbeste is naar mijn mening. Kampioen zie ik hem nu niet meer worden, of hij moet weer rare fratsen gaan uithalen zoals die actie hierboven met Damon Hill

Ik ga hem zeker missen in de F1, vond het altijd een mooie coureur, en heb ook idd het idee dat zonder HEM de Formule 1 er toch een stukje minder op wordt..
Reply With Quote
  #12  
Old 21-10-2006, 16:59
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by PJVL_G60
Vind het erg jammer dat die stopt, maar hij heeft zeker bewezen dat het toch de allerbeste is naar mijn mening. Kampioen zie ik hem nu niet meer worden, of hij moet weer rare fratsen gaan uithalen zoals die actie hierboven met Damon Hill

Ik ga hem zeker missen in de F1, vond het altijd een mooie coureur, en heb ook idd het idee dat zonder HEM de Formule 1 er toch een stukje minder op wordt..


En er zijn meer mensen die hem gaan missen.
Voor een paar van zijn fans was het zelfs zo'n shock dat ze hem hebben aangevallen en geprobeerd hebben hem te wurgen omdat ie zou stoppen met racen!!!
Neej, als ie dood is zal ie zich wel bedenken en er nog effe tien jaar aan vast plakken.

Arrogant issie eigenlijk niet vind ik. Die man heeft alles op eigen houtje bereikt, al heeft ie wel geluk met de rennstal waar ie nu zit.
Bij Benneton heeft ie de zelfde kansen gehad als Verstappen, en hij heeft het waargemaakt en Verstappen heeft het verprutst.

En dat Schumacher nou stopt, zonde, maar wel te begrijpen. Hij wordt er ook niet jonger op, en komt bij dat ie al lang financieel binnen is.
En thuis zit zijn gezin maar te hopen dat ie weer levend over de finish komt. Dat zal ook wel hebben meegelspeeld in zijn besluit te stoppen.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #13  
Old 22-10-2006, 20:24
flat4_85's Avatar
flat4_85 flat4_85 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 186
Default

Dat was het dan,net de laatste race van Schumacher en 2006 gekeken,voor wie er nog twijfelde of ie de beste was,lijkt me duidelijk.Gracie Michael!!!!
Reply With Quote
  #14  
Old 22-10-2006, 20:32
vw dennis's Avatar
vw dennis vw dennis is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,313
Default

Ik had graag gezien dat die nog wereldkampioen werd, maar helaas is dat niet gebeurt, Hulde Micheal
__________________
Your Signature
Reply With Quote
  #15  
Old 22-10-2006, 20:35
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

Ik heb het niet gezien, maar hij is op de vierde plaats (Alonso dus tweede) geeindigd heb ik net op teletekst gelezen, dus Schumi is geen wereldkampioen, maar het was ook voor hem bijna een onmogelijke opgave om dat nog te worden.
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
  #16  
Old 23-10-2006, 08:30
hajee's Avatar
hajee hajee is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,884
Send a message via MSN to hajee
Default

tijdens de persconferentie zei Alonso dat het kampioenschap mer waarde voor hem had, omdat Schumacher nog meegestreden had, kijk dat zijn nog eens sportieve woorden!
Supercoureur vind ik persoonlijk, heeft ferrari weer aan de top gebracht.
Reply With Quote
  #17  
Old 23-10-2006, 08:48
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Qua cijfers wel maar voor de rest vond ik het geen supercoureur
Reply With Quote
  #18  
Old 23-10-2006, 09:29
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Quote:
Originally Posted by PJVL_G60
Vind het erg jammer dat die stopt, maar hij heeft zeker bewezen dat het toch de allerbeste is naar mijn mening. Kampioen zie ik hem nu niet meer worden, of hij moet weer rare fratsen gaan uithalen zoals die actie hierboven met Damon Hill


Was het niet bij Villeneuve ? die kan ik me nog herinneren, was toen het laatste jaar van Williams-Renault maar gelukkig is Renault weer terug
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
  #19  
Old 23-10-2006, 09:38
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,006
Default

Quote:
Originally Posted by hajee
tijdens de persconferentie zei Alonso dat het kampioenschap mer waarde voor hem had, omdat Schumacher nog meegestreden had, kijk dat zijn nog eens sportieve woorden!


Ja, dat is inderdaad sportief ja.

Maar Schumacher had gewoon pech dat zijn band lek was.
Reply With Quote
  #20  
Old 23-10-2006, 10:37
ploon's Avatar
ploon ploon is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,633
Default

Schummi kreeg gister een beker uit handen van Pele.
de meeste rijders waren aanwezig, maar Kimi ontbrak.
een engelse pitreporter vroeg zich af waar hij dan wel was, check het clipje voor het antwoord
http://youtube.com/watch?v=rJ9btlNQW20
__________________
Pim van Loon
1960 single cab (pickup) - www.ploon.nl
VW show dates & pics - www.vwshows.com
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum