![]() |
|
||||
|
||||
![]() En daarvoor krijgen jullie van die speciale cursussen over het optimaal laden van de vrachtwaggel? Om d'r één trekker op te krijgen?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hier was ik op de zaak Chris ....toen waren er al 3 klantjes af ![]() trouwens ding liep niet , en dan nog even 2 caddy's en een toyota avensis lossen .... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() paar Nissan GT/R in Amsterdam ![]() ![]() Last edited by Alberto : 13-09-2009 at 12:46. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jij hebt echt een vervelende baan Alberto...
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik moet ook maar zo'n topic starten. De ene keer paprika's dan weer tomaten en komkommers. Ik maak wat mee.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tja , vond het wel leuk al die GT/R's op een rij als het niet leuk is hoor ik het graag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik bedoelde het juist andersom. Als chauffeur en autofan. Kan je geen mooiere baan hebben.
|
||||
|
||||
![]() Ïk heb een "kennis" die heeft wel eens spulletjes die van de vrachtwagen gevallen zijn. Gebeurd dat bij jullie ook wel eens?
![]()
|
||||
|
||||
![]() bij ons wel... Pssst tomaatje kopuh..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan je wel ff binnen praten ![]() Met je Mercedes-benz ervaring ben al een heel stuk op weg ![]() Quote:
zeker gebeurd dat , maar dan wil jij het niet meer hebben denk ik ![]() Last edited by Alberto : 13-09-2009 at 21:05. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad... En dan ook nog eens omdat ik na járen mijn vroegere achterbuurjongen ineens op TV zie (Jeroen Pécasse) ![]() Quote:
Mijn eerste Volvo Amazon ooit goedkoop kunnen kopen omdat-ie bij repatriëring van de vrachtwagen afgevallen was (en een andere auto vanaf het bovendek op zijn dak had gehad! ![]()
|
||||
|
||||
![]() He wat vervelend om die te laden zeg, leuke bakke alberto.
|
|
|||
|
|||
![]() gaat ook wel eens mis
sorry voor de slechte kwaliteit ![]() duitse collega iets te hoog het was een Toyota prius |
|
|||
|
|||
![]() ![]() winter in Denmark .. ![]() oeps ![]() en die vrachtauto's rijden gewoon 90 km/h ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat de meeste automobilisten niet kunnen rijden was al bekend, toch?
![]()
|
||||
|
||||
![]() nou ik gister niet hoor...
voor het eerst mn riem maar om gedaan.. vond het helemaal niks.. ![]() eenmaal in frankrijk lossen in 25cm sneeuw, maar die was vers dus grip zat ![]() ![]() mn collega aan het spelen..... ![]() en toen maar naar Hazeldonk terug gereden... ja Hazeldonk... al lijkt het siberië met al dat ijs.. ![]() Maar bij daglicht is het heerlijk rijden in de polder.. mooie plaatjes... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat kan een collega van jou(alberto) wel over meepraten, dikkie ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stelletje mafkezen... ![]() ![]() ![]()