Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 01-11-2008, 13:00
Ronin's Avatar
Ronin Ronin is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2006
Posts: 817
Send a message via MSN to Ronin
Default

De Wilwoods zullen het worden
Weet nog niet welke remschijven, maar dat zie ik dan wel weer
Reply With Quote
  #42  
Old 22-06-2012, 08:11
dubster.be's Avatar
dubster.be dubster.be is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,206
Default

Quote:
Originally Posted by Ronin
De Wilwoods zullen het worden
Weet nog niet welke remschijven, maar dat zie ik dan wel weer


even deze oude topic van onder het stof halen. Ik ben ook geïnteresseerd in deze remmen voor vanvoor. Deze moeten gemonteerd worden op golf 1 met 8" et12 wielen in 15".

Ik zou er toch zeker van willen zijn dat ze in deze set-up passen en niet aanlopen tegen de boutjes van de wielen (wat nu voorlopig met 16V klauwen van golf 2 wel zo is).

misschien ondertussen ervaring hiermee? of iemand anders?
http://www.momentummotorparts.com/store/braking.asp
Reply With Quote
  #43  
Old 22-06-2012, 10:16
M1974 M1974 is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 548
Default

Op de site van willwood zelf, kun je dit type remklauw opzoeken en een pdf file met de maatvoering downloaden.
Met deze maatvoering kun je een schets schaal 1:1 maken op karton van je remsetup. Even uitknippen en passen in je wiel.

Ik heb nu zelf een set van Hi-spec besteld. Op deze site staat een goed voorbeeld van een schets zoals ik die bedoel.
De set is inmiddels binnen gekomen, maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te monteren. In het slechtste geval moet ik toch een paar mm spacer steken, ook ivm de boutjes van mijn meerdelige velgen.
http://www.hispecbrake.co.uk/G1280B4.html
Reply With Quote
  #44  
Old 22-06-2012, 10:20
dubster.be's Avatar
dubster.be dubster.be is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,206
Default

Quote:
Originally Posted by M1974
Op de site van willwood zelf, kun je dit type remklauw opzoeken en een pdf file met de maatvoering downloaden.
Met deze maatvoering kun je een schets schaal 1:1 maken op karton van je remsetup. Even uitknippen en passen in je wiel.

Ik heb nu zelf een set van Hi-spec besteld. Op deze site staat een goed voorbeeld van een schets zoals ik die bedoel.
De set is inmiddels binnen gekomen, maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te monteren. In het slechtste geval moet ik toch een paar mm spacer steken, ook ivm de boutjes van mijn meerdelige velgen.
http://www.hispecbrake.co.uk/G1280B4.html


super tip!!
Reply With Quote
  #45  
Old 22-06-2012, 10:23
dubster.be's Avatar
dubster.be dubster.be is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,206
Default

Quote:
Originally Posted by dubster.be
super tip!!


is voor mij vooral belangrijk als de wilwoods dichter richting binnenkant (met andere woorden niet zo ver uitsteken) zitten als de 256 16v en/of 280mm G60 remmerij.
Reply With Quote
  #46  
Old 22-06-2012, 10:52
M1974 M1974 is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 548
Default

Ik verwacht niet dat ze dichter naar de binnenkant komen. Er moeten tenslotte nog wel twee remzuigers in die daar bij je 16v of G60 remmen niet zitten.

Ik weet dat Kevin met zijn chocolade bruime MK1 20VT cabrio ook de set van Monumentum uit Canada heeft. Hij reed met orgineel 15 inch Golf 2 G60 staal zonder spacers. Daar past deze set dus zeker weten in.

Is jou velg dan zo krap omdat je huidige remmerij er nu niet in past?



Last edited by M1974 : 22-06-2012 at 10:57.
Reply With Quote
  #47  
Old 22-06-2012, 12:44
dubster.be's Avatar
dubster.be dubster.be is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,206
Default

Quote:
Originally Posted by M1974
Ik verwacht niet dat ze dichter naar de binnenkant komen. Er moeten tenslotte nog wel twee remzuigers in die daar bij je 16v of G60 remmen niet zitten.

Ik weet dat Kevin met zijn chocolade bruime MK1 20VT cabrio ook de set van Monumentum uit Canada heeft. Hij reed met orgineel 15 inch Golf 2 G60 staal zonder spacers. Daar past deze set dus zeker weten in.

Is jou velg dan zo krap omdat je huidige remmerij er nu niet in past?




is behoorlijk krap. ik pas dit weekend even g60 zuigers, bekijk het even en post hier een pic
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum