Henk_Pigo
20-05-2005, 16:02
Vanmiddag heb ik voor t eerst sinds een maand de GTi weer eens aan loop geslingerd.
De afgelopen tijd heb ik niet stil gezeten ;)
- 40/40 verlaging
- Gereviseerde klauwen
- Nieuwe wiellagers voor
- Geboorde schijven (geen nieuwe maar wel goed, ze zijn afgedraaid) met de oude blokken (nog geen 6000 mee gereden)
Nu kom ik vanmiddag terug en ik schrik ervan zo heet als dat mn voorwielen zijn! :eek:
Vooral die aan de bestuurderskant, ik kon mn hand er geen sec. ophouden, het andere wiel was ook warm maar niet zo heet.
Kan het iets te maken hebben met de glijrubbers? Voor de 'korte' glijbouten waren geen originele glijrubbers meer te krijgen, hiervoor waren echter wel vervangende. Nu viel me al op dat zelfs met vet, de bout er vrij moeilijk in ging.... Kan het hier aan liggen?
Of heeft t misschien te maken met het inlopen van de schijven en blokken oid.
De afgelopen tijd heb ik niet stil gezeten ;)
- 40/40 verlaging
- Gereviseerde klauwen
- Nieuwe wiellagers voor
- Geboorde schijven (geen nieuwe maar wel goed, ze zijn afgedraaid) met de oude blokken (nog geen 6000 mee gereden)
Nu kom ik vanmiddag terug en ik schrik ervan zo heet als dat mn voorwielen zijn! :eek:
Vooral die aan de bestuurderskant, ik kon mn hand er geen sec. ophouden, het andere wiel was ook warm maar niet zo heet.
Kan het iets te maken hebben met de glijrubbers? Voor de 'korte' glijbouten waren geen originele glijrubbers meer te krijgen, hiervoor waren echter wel vervangende. Nu viel me al op dat zelfs met vet, de bout er vrij moeilijk in ging.... Kan het hier aan liggen?
Of heeft t misschien te maken met het inlopen van de schijven en blokken oid.