The Green
12-01-2013, 19:56
286.6 degrees
Timing 31/74 74/ 36
Valve clearance 0.010" on both inlet and exhaust
Lift 0.462"
Misschien heeft iemand hier een mening of een suggestie over:
Ik zoek vr mn 8 klepper turbo een beter geschikte nokkenas.
x flow kop met grotere kleppen, mechanisch
obx itb's als runners (wel met 1 gasklep)
compressie 8.5:1
kop stop met flowen op 7000 toeren, dus begrenst ergens 7300 ofzo
nokkenas die er nu op zit staat bovenaan het topic (ik kan opmn android blijkbaar alleen bovenaan plakken)
Aangezien de turbo een .48 is, denk ik dat het late spoelen te wijten is aan de nokkenas..
turbo:
CT 35562 BR
Comp inlet 3” outlet 2”
Comp Wheel 55mm inducer 76mm exducer
Turbine 62mm exducer
Turbine inlet T3 undivided inlet with V-band 3”
uitdraai:
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/36518_10151421079580482_1038866416_n.jpg
Timing 31/74 74/ 36
Valve clearance 0.010" on both inlet and exhaust
Lift 0.462"
Misschien heeft iemand hier een mening of een suggestie over:
Ik zoek vr mn 8 klepper turbo een beter geschikte nokkenas.
x flow kop met grotere kleppen, mechanisch
obx itb's als runners (wel met 1 gasklep)
compressie 8.5:1
kop stop met flowen op 7000 toeren, dus begrenst ergens 7300 ofzo
nokkenas die er nu op zit staat bovenaan het topic (ik kan opmn android blijkbaar alleen bovenaan plakken)
Aangezien de turbo een .48 is, denk ik dat het late spoelen te wijten is aan de nokkenas..
turbo:
CT 35562 BR
Comp inlet 3” outlet 2”
Comp Wheel 55mm inducer 76mm exducer
Turbine 62mm exducer
Turbine inlet T3 undivided inlet with V-band 3”
uitdraai:
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/36518_10151421079580482_1038866416_n.jpg