View Full Version : Golf 2 GTD 1.6 TD JR verhoogd zelf toeren na MOD
GOLF2GTD
08-09-2013, 12:06
Hallo,
Na het uitvoeren van de Gov. Mod. en het op de juiste manier (hoop ik) weer in elkaar zetten blijft de auto zelf toeren verhogen als ik boven de 3500 toeren kom.
Kan dit te maken hebben met het verkeerd in elkaar van de pomp? Of is er iets anders loos
StefTurboDiesel
08-09-2013, 12:17
Misschien je timing van de pomp?
:thumbup:
GOLF2GTD
08-09-2013, 12:19
Misschien je timing van de pomp?
:thumbup:
Die moet je veranderen als je dis -riem eraf is toch?
StefTurboDiesel
08-09-2013, 15:58
Die moet je veranderen als je dis -riem eraf is toch?
Ohja sorry zit helemaal verkeerd denk ik, deze moet aangepast worden als je de distriebutie vervangen hebt, klopt :thumbup:
jettaracing
08-09-2013, 20:25
dan zit je gashendel niet weer op dezelfde plek op de as van de pomp , dus is ie waarschijnlijk een paar tandjes verzet . Ditkomt heel precies nameljk .
dan zit je gashendel niet weer op dezelfde plek op de as van de pomp , dus is ie waarschijnlijk een paar tandjes verzet . Ditkomt heel precies nameljk .
Het zou kunnen, maar dan zou je dit al hebben zodra je een klein beetje gas geeft.
Ik denk dat de as van de govenor niet goed terug is gezet na het demonteren in de gashendel, of dat de govenor te strak gespannen is.
Maak eens een foto van de losse delen en van de pompdeksel van bovenaf.
GOLF2GTD
09-09-2013, 18:45
Het zou kunnen, maar dan zou je dit al hebben zodra je een klein beetje gas geeft.
Ik denk dat de as van de govenor niet goed terug is gezet na het demonteren in de gashendel, of dat de govenor te strak gespannen is.
Maak eens een foto van de losse delen en van de pompdeksel van bovenaf.
Dit zou het nog wel eens kunnen zijn.... Het opvulringetje past net(met een beetje moeite) :wow:
Ik ga het vanavond met kleine ringen proberen. Thanks!! :thumbup: :D
Dan ga ik direct kijken hoe de gashevel gemonteerd moet worden, ik denk dat hij goed zat maar je weet maar nooit.... :eek:
GOLF2GTD
09-09-2013, 18:50
Dan zou die ook niet meer goed rijden toch? :confused:
GOLF2GTD
09-09-2013, 18:51
Jullie horen hoe dit vanavond af gaat lopen... :D
GOLF2GTD
10-09-2013, 09:47
Hij is weer klaar! Heb het geheel minder start in elkaar gezet met smalle ringen.. :D Ook de gashevel die de vorige keer blijkbaar niet helemaal op de juiste plaats terecht is gekomen staat weer goed :D :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.