![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Na het uitvoeren van de Gov. Mod. en het op de juiste manier (hoop ik) weer in elkaar zetten blijft de auto zelf toeren verhogen als ik boven de 3500 toeren kom. Kan dit te maken hebben met het verkeerd in elkaar van de pomp? Of is er iets anders loos |
#2
|
|||
|
|||
![]() Misschien je timing van de pomp?
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die moet je veranderen als je dis -riem eraf is toch? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ohja sorry zit helemaal verkeerd denk ik, deze moet aangepast worden als je de distriebutie vervangen hebt, klopt ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() dan zit je gashendel niet weer op dezelfde plek op de as van de pomp , dus is ie waarschijnlijk een paar tandjes verzet . Ditkomt heel precies nameljk .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het zou kunnen, maar dan zou je dit al hebben zodra je een klein beetje gas geeft. Ik denk dat de as van de govenor niet goed terug is gezet na het demonteren in de gashendel, of dat de govenor te strak gespannen is. Maak eens een foto van de losse delen en van de pompdeksel van bovenaf.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit zou het nog wel eens kunnen zijn.... Het opvulringetje past net(met een beetje moeite) ![]() Ik ga het vanavond met kleine ringen proberen. Thanks!! ![]() ![]() Dan ga ik direct kijken hoe de gashevel gemonteerd moet worden, ik denk dat hij goed zat maar je weet maar nooit.... ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan zou die ook niet meer goed rijden toch? ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Jullie horen hoe dit vanavond af gaat lopen...
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Hij is weer klaar! Heb het geheel minder start in elkaar gezet met smalle ringen..
![]() ![]() ![]() |