GeeX
14-09-2014, 17:49
Hallo :)
Ik heb nog steeds het probleem dat mijn auto tussen de 2900 en 3200 toeren inhoud. EGR klep is afgedopt en de stekker van de LMM is met een diode doorverbonden.
Probleem is dus wanneer ik tussen de 2900 en 3200 toeren rijd hij inhoud, wanneer ik dan van het gas afgaat en deze weer indruk pakt hij weer.
Helaas heb ik niemand om een rijdende log te maken, echter heb ik wel de turbodruk kunnen meten, ook met inhouden blijft deze op de 1.7 bar zitten.
Gaat hier om een MK3, 1.9 TDI 1Z blok met 437k op de teller.
Wie o wie kan me helpen hiermee? Kan zo niets bedenken, en helaas ook niemand in de buurt die hem rijdend of gewoon kan uitlezen.
Met vriendelijke groet,
Jeremay. :D
Ik heb nog steeds het probleem dat mijn auto tussen de 2900 en 3200 toeren inhoud. EGR klep is afgedopt en de stekker van de LMM is met een diode doorverbonden.
Probleem is dus wanneer ik tussen de 2900 en 3200 toeren rijd hij inhoud, wanneer ik dan van het gas afgaat en deze weer indruk pakt hij weer.
Helaas heb ik niemand om een rijdende log te maken, echter heb ik wel de turbodruk kunnen meten, ook met inhouden blijft deze op de 1.7 bar zitten.
Gaat hier om een MK3, 1.9 TDI 1Z blok met 437k op de teller.
Wie o wie kan me helpen hiermee? Kan zo niets bedenken, en helaas ook niemand in de buurt die hem rijdend of gewoon kan uitlezen.
Met vriendelijke groet,
Jeremay. :D