![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo
![]() Ik heb nog steeds het probleem dat mijn auto tussen de 2900 en 3200 toeren inhoud. EGR klep is afgedopt en de stekker van de LMM is met een diode doorverbonden. Probleem is dus wanneer ik tussen de 2900 en 3200 toeren rijd hij inhoud, wanneer ik dan van het gas afgaat en deze weer indruk pakt hij weer. Helaas heb ik niemand om een rijdende log te maken, echter heb ik wel de turbodruk kunnen meten, ook met inhouden blijft deze op de 1.7 bar zitten. Gaat hier om een MK3, 1.9 TDI 1Z blok met 437k op de teller. Wie o wie kan me helpen hiermee? Kan zo niets bedenken, en helaas ook niemand in de buurt die hem rijdend of gewoon kan uitlezen. Met vriendelijke groet, Jeremay. ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() waarom is de stekker van de lmm doorverbonden...heb ook de egr afgedopt bij onze vento maar verder niks gedaan.misschien is die diode het probleeem???
__________________
passat 1.6D cl 1984(my daily) seat arosa 1.4 for sale.... passat 1.6 1999 (daily wife) |
#3
|
|||
|
|||
![]() Hey Johan,
De reden dat de stekker van de LMM door is verbonden is omdat ik het vermoeden heb dat de LMM defect is. Vandaar dat ik deze " mod " heb toegepast. Hij blijft dan constant diesel inspuiten waardoor hij ook wat feller is haha. |
#4
|
|||
|
|||
![]() hij blijft niet echt constant inspuiten, want dat kan hij niet.. maar, je spuit iig zo veel in, als je zou doen bij zijn maximaal luchtverbruik. Ik vind het vreemd, btw, dat ie niet echt roet...
|