Log in

View Full Version : Type 3 Variant gezocht


dakloze
22-08-2005, 21:41
Weet iemand een Variant te koop te staan? zoek er 1-tje waar niet te veel aan gerommeld is.
En zo compleet mogelijk.

iemand info? :rolleyes:

the hanz
23-08-2005, 06:11
misschien dat krukab hem wil verkopen, die doet er toch niet zo veel aan :D

Airtime
23-08-2005, 07:53
Numero uno (http://www.marktplaats.nl/markt/autos/oldtimers/86946.htm?ret=http%3A%2F%2Fkopen.marktplaats.nl%2Fsearch.php%3Fxl%3D1%26ds%3Dkw%253Atype%2525203%252520variant%253Bto%253A1%253Blt%253Azip%253Blx%253A%253Bly%253A%253Bosi%253A2%26p%3D1)

Numero due (http://www.marktplaats.nl/markt/autos/oldtimers/83346.htm?ret=http%3A%2F%2Fkopen.marktplaats.nl%2Fsearch.php%3Fxl%3D1%26ds%3Dkw%253Atype%2525203%252520variant%253Bto%253A1%253Blt%253Azip%253Blx%253A%253Bly%253A%253Bosi%253A2%26p%3D1)

:cool:

dakloze
23-08-2005, 17:19
Numero uno (http://www.marktplaats.nl/markt/autos/oldtimers/86946.htm?ret=http%3A%2F%2Fkopen.marktplaats.nl%2Fsearch.php%3Fxl%3D1%26ds%3Dkw%253Atype%2525203%252520variant%253Bto%253A1%253Blt%253Azip%253Blx%253A%253Bly%253A%253Bosi%253A2%26p%3D1)

Numero due (http://www.marktplaats.nl/markt/autos/oldtimers/83346.htm?ret=http%3A%2F%2Fkopen.marktplaats.nl%2Fsearch.php%3Fxl%3D1%26ds%3Dkw%253Atype%2525203%252520variant%253Bto%253A1%253Blt%253Azip%253Blx%253A%253Bly%253A%253Bosi%253A2%26p%3D1)

:cool:

hee thanx, die ene (rooie ) kende ik die andere nie. Waar moet je op letten bij de aanschaf van een variant. Bij kevers weet ik ut. maar bij typ 3 nie

SplitBien
23-08-2005, 17:38
pb jack ff, hij verkoopt zijn variant... variant'69 heet hij hier... Mooi ding met veel leuke onderdelen! (fuchsen en heel vet interieur!)
Klikkerdeklik (http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=5514&stc=1)

dakloze
23-08-2005, 17:52
en zo moet ie dan worden. dit is echt vet :cool:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=5560&stc=1

Don
23-08-2005, 18:11
Dit is wel een oud model hee homeless. das wel een wereld van verschil met de dingen die nu op marktplaats staan.

dakloze
23-08-2005, 23:07
Dit is wel een oud model hee homeless. das wel een wereld van verschil met de dingen die nu op marktplaats staan.

vertel eens in hoofdlijnen wat de verschillen zijn? ben nieuw met type 3.
Maar altijd een liefhebber geweest.

ps tanx voor je mail

vwfreaks.nl
23-08-2005, 23:21
Vergelijk de neuzen van de beide types maar eens.. ;)

the hanz
24-08-2005, 06:11
de neuzen (voorkleppen) zijn inderdaad anders, de nieuwe modellen als de twee op marktplaats hebben veel grotere knipperlichten, ander model bumpers en grote achterlichten (zelfde als laatste model ghia) in een note dop de grootste verschillen..

Fahrvergnugen
24-08-2005, 08:15
De Boxer (www.deboxer.nl)

Kijk eens op deze site, bij boxerrijder-Ron staat een groene variant.

Ik denk als je het juiste bedrag noemt dat hij ook wel te koop is.

Peppie
24-08-2005, 21:44
vertel eens in hoofdlijnen wat de verschillen zijn? ben nieuw met type 3.
Maar altijd een liefhebber geweest.

ps tanx voor je mail

De ouwe zijn mooi... :D

dakloze
24-08-2005, 22:35
Een oud model is veel mooier inderdaad
Maar hoe rijd nou een oud model? het zou voor mij een daily driver worden, waarschijnlijk op LPG.
Rij ongeveer 70 km per dag.
En net als de kachel hoe werkt da? goed?

dakloze
24-08-2005, 22:38
de neuzen (voorkleppen) zijn inderdaad anders, de nieuwe modellen als de twee op marktplaats hebben veel grotere knipperlichten, ander model bumpers en grote achterlichten (zelfde als laatste model ghia) in een note dop de grootste verschillen..

In welk jaar zijn er dan veel veranderingen gekomen?
Net als bij de kever voor of na '67

Don
24-08-2005, 23:29
69 eind 69

the hanz
25-08-2005, 06:19
Een oud model is veel mooier inderdaad
Maar hoe rijd nou een oud model? het zou voor mij een daily driver worden, waarschijnlijk op LPG.
Rij ongeveer 70 km per dag.
En net als de kachel hoe werkt da? goed?

de mijne rijd prima ook al is tie verlaagd en de kachel word gewoon warm, net als in een kever werkt hij prima indien alles natuurlijk gewoon goed is en aangesloten, stookt hij je de auto uit, als je op de acn komt ofzo kan je altijd een proefritje maken....dan ben je zeker verslaafd aan het typ 3 virus :biggrin:

Henny
25-08-2005, 06:24
is een TL van 1968 nix voor je zwerver ??

user-x
25-08-2005, 07:20
Numero UNO:
"...trekhaak.slechts twee geregistreerd in nederland...."

Lijkt me toch sterk... misschien 2 in NL met die kleur, KM-stand én trekhaak?? :D

krukab
25-08-2005, 11:25
Bussie komt zo (http://www.volksforum.com/forum/member.php?u=437) gaat volgens mij z'n project (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8347) verkopen ...

evilnyntje
25-08-2005, 13:26
Numero UNO:
"...trekhaak.slechts twee geregistreerd in nederland...."

Lijkt me toch sterk... misschien 2 in NL met die kleur, KM-stand én trekhaak?? :D

Idd, want dan ben ik nummer 2 :) en de mijne is zwart en zonder trekhaak

dakloze
25-08-2005, 21:00
Bussie komt zo (http://www.volksforum.com/forum/member.php?u=437) gaat volgens mij z'n project (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8347) verkopen ...

is ie al klaar zijn project? ziet er rigoreus uit. Heb ik al gedaan bij mijn dakloze ben ik voorlopig niet meer van plan

dakloze
25-08-2005, 21:04
de mijne rijd prima ook al is tie verlaagd en de kachel word gewoon warm, net als in een kever werkt hij prima indien alles natuurlijk gewoon goed is en aangesloten, stookt hij je de auto uit, als je op de acn komt ofzo kan je altijd een proefritje maken....dan ben je zeker verslaafd aan het typ 3 virus :biggrin:

Was jij er de vorige acn ook? is misschien een goed idee om eens in een typ 3 te rijden nog nooit gedaan. Zou mooi zijn.
Ga proberen te komen.

dakloze
25-08-2005, 21:09
is een TL van 1968 nix voor je zwerver ??

nou moet eerlijk zeggen dat ik twijfel tussen een variant of een fastback.
Zoals ik hem op spa gezien heb (zie foto) was love at first sight.
Maar wat heb je in de aanbieding :biggrin:

dakloze
25-08-2005, 21:11
Numero UNO:
"...trekhaak.slechts twee geregistreerd in nederland...."

Lijkt me toch sterk... misschien 2 in NL met die kleur, KM-stand én trekhaak?? :D

ja ja ik stond echt in de verleiding was echt een unicum :biggrin:

Gert
25-08-2005, 21:40
Dakloze .. geen idee waar je vandaan komt maar er is een type 3 meeting door een paar van hier opgezet op 4 september vlakbij Tilburg
Kijk hier voor de info : http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12306
Kan je alle types bekijken en zeker weten met een paar verschillende meerijden ;)

the hanz
26-08-2005, 06:25
Was jij er de vorige acn ook? is misschien een goed idee om eens in een typ 3 te rijden nog nooit gedaan. Zou mooi zijn.
Ga proberen te komen.


jep was er de vorige keer ook bij...

dakloze
26-08-2005, 23:50
net naar een aantal type 3's wezen kijken. helemaal te gek.
Maar nou weet ik het helemaal niet meer :confused:
wat is wijsheid???

the hanz
27-08-2005, 14:28
ff laten bezinken en kijken wat je er mee wilt, dan de goeie uitzoeken :wink:
en beginnen :D

Bussie komt zo
27-08-2005, 20:33
is ie al klaar zijn project? ziet er rigoreus uit. Heb ik al gedaan bij mijn dakloze ben ik voorlopig niet meer van plan

Gelijk heb je!!!

dakloze
28-08-2005, 19:51
keuze uit een notch 73 (rijdend) notch 68 (wat werk en op kenteken zetten) variant oud model (wat werk en ook op kenteken zetten)
Op de laatste ben ik verliefd moet ik zetten :D

the hanz
29-08-2005, 06:19
keuze zou voor mij beperkt blijven tot de laatste twee....zijn de oude modellen en zijn toch mooier...en dan vind ik de variant toch het leukste model van de twee....succes met de keuze :tongue:

dakloze
29-08-2005, 12:14
keuze zou voor mij beperkt blijven tot de laatste twee....zijn de oude modellen en zijn toch mooier...en dan vind ik de variant toch het leukste model van de twee....succes met de keuze :tongue:

Die variant heeft ook mijn voorkeur, maar ik twijfel nog even omdat ik er LPG in wil leggen en ik rij er 70-80 km per dag mee.
Of zou dat geen probleem moeten zijn denk je :confused:

Beetspeed
29-08-2005, 12:51
Die variant heeft ook mijn voorkeur, maar ik twijfel nog even omdat ik er LPG in wil leggen en ik rij er 70-80 km per dag mee.
Of zou dat geen probleem moeten zijn denk je :confused:
Ik rij er ook 70-80km per dag mee op LPG (op werkdagen) en meestal een paar honderd in het weekend ;)
Als je alles erop aanpast is er geen enkel probleem, maar in dat eerste, daar zit hem nou net de kneep :tongue:

dakloze
29-08-2005, 15:54
Ik rij er ook 70-80km per dag mee op LPG (op werkdagen) en meestal een paar honderd in het weekend ;)
Als je alles erop aanpast is er geen enkel probleem, maar in dat eerste, daar zit hem nou net de kneep :tongue:

de kneep zit hem dus in het: alles op elkaar aanpassen.

Dat moet je eens uitleggen.
En weet je hoeveel het kost om LPG in te laten bouwen? Als je het zelf doe krijg je hem niet door de keuring toch?

kammetje
29-08-2005, 20:39
1200 euro kost lpg leggen in een type 3, ik vind dat meevallen.

tuurlijk is een type 3 met gas kopen beter maar die vindt je gewoonweg niet (lees heel slecht)

Beetspeed
30-08-2005, 08:02
de kneep zit hem dus in het: alles op elkaar aanpassen.

Dat moet je eens uitleggen.

Niet alleen op elkaar aanpassen maar gewoon veel oude techniek aanpassen aan dagelijks gebruik. Tenminste ik vind dat als je alles volkomen origineel laat het niet echt prettig/betrouwbaar/veilig rijdt, nog afgezien van de conservering om ook echt wat langer dan 1 jaar dagelijks te kunenn rijden...
En dat hoeft de originaliteit uiterlijk gezien vaak niet of nauwelijks te beinvloeden als je dat zo wil. Of je nu een Duplo of een H4 unit in je koplamp hebt zitten, ziet vrijwel niemand bijvoorbeeld.
Denk verder aan 3-punts rolgordels, stoelen met kopsteun, minimaal 5,5J velgen met moderne banden, betere remmen (alhoewel een type 3 met schijven voor al erg goed standaard remt) maar je moet wel de abs remmende auto's in de file eruit kunnen remmen vind ik; liefst betere schokbrekers (gasdempers), blower voor goede voorruitontwaseming, event. achterruitverwarming, verwarming moet goed werken; verder een goede lak -en holle ruimten conservering.
Verder rij ik het liefst met een wat prettiger in de hand liggend stuur (Big Bug uitvoering) en een schakelweg verkorting (ben zelf altijd zeer content met de Empi trigger shifter pook).
De laatste zaken zijn natuurlijk meer persoonlijk gebonden dan de eerste die vooral de veiligheid betreffen. Op nog een type 3 met neusschade zit niemand te wachten tenslotte ;)

Je moet er dus in het algemeen wel wat extra moeite voor doen om dagelijks in een oldtimer te rijden, maar dat geldt natuurlijk voor elk merk (open deur).

Groeten,
Walter

dakloze
30-08-2005, 11:44
Nog alleen op elkaar aanpassen maar gewoon veel oude techniek aanpassen aan dagelijks gebruik. Tenminste ik vind dat als je alles volkomen origineel laat het niet echt prettig/betrouwbaar/veilig rijdt, nog afgezien van de conservering om ook echt wat langer dan 1 jaar dagelijks te kunenn rijden...
En dat hoeft de originaliteit uiterlijk gezien vaak niet of nauwelijks te beinvloeden als je dat zo wil. Of je nu een Duplo of een H4 unit in je koplamp hebt zitten, ziet vrijwel niemand bijvoorbeeld.
Denk verder aan 3-punts rolgordels, stoelen met kopsteun, minimaal 5,5J velgen met moderne banden, betere remmen (alhoewel een type 3 met schijven voor al erg goed standaard remt) maar je moet wel de abs remmende auto's in de file eruit kunnen remmen vind ik; liefst betere schokbrekers (gasdempers), blower voor goede voorruitontwaseming, event. achterruitverwarming, verwarming moet goed werken; verder een goed lak en holleruimten conservering.
Verder rij ik het liefst met een wat prettiger in de hand liggens stuur (Big Bug uitvoering) en een schakelweg verkorting (ben zelf altijd zeer content met de Empi trigger shifter pook).
De laatste zaken zijn natuurlijk meer persoonlijk gebonden dan de eerste die vooral de veiligheid betreffen. Nog een type 3 met neusschade zit niemand op te wachten tenslotte ;)

Je moet er dus in het algemeen wel wat extra moeite voor doen om dagelijks in een oldtimer te rijden, maar dat geldt natuurlijk voor elk merk (open deur).

Groeten,
Walter

thanx beetspeed hier heb ik een heleboel aan.

Peppie
30-08-2005, 22:08
keuze zou voor mij beperkt blijven tot de laatste twee....zijn de oude modellen en zijn toch mooier...en dan vind ik de variant toch het leukste model van de twee....succes met de keuze :tongue:

Ruilen :biggrin:

dakloze
31-08-2005, 13:26
Ruilen :biggrin:
voor mijn 62 cabrio kever? uhm daar kom ik op terug :biggrin:

dakloze
31-08-2005, 13:28
Ga binnenkort nog eens kijken voor die variant, en met een beetje geluk ben ik de nieuwe eigenaar van een '64 variant dit is de max.

Gert
31-08-2005, 13:36
Kom je er zondag mee naar de type 3 meet dan ? :D

dakloze
31-08-2005, 13:40
Kom je er zondag mee naar de type 3 meet dan ? :D
zou echt willen (ga ik echt een x doen dan) maar hij moet nog worden ingevoerd en technisch nog nalopen (remmen etc)

Beetspeed
31-08-2005, 13:42
Ga binnenkort nog eens kijken voor die variant, en met een beetje geluk ben ik de nieuwe eigenaar van een '64 variant dit is de max.
Wellicht qua looks maar niet qua 'dagelijks gebruik Vari'...in mijn ogen dan: 5x205 steek velgen met trommels rondom en pendelas achteras.
Vooral de remmen verbeteren bij dit modeljaar is redelijk wat werk en ik geloof dat je schreef daar niet zo op te zitten wachten.
Nog ervan afgezien dat het eigenlijk leuker staat met 5x205 dan 4 x 130. Maar schijfremmen met 5x205 begint met 1000 euro...
Alles kan aangepast worden, maar wat wil je dan eigenlijk? Of maakt het niet uit wat we schrijven: je gaat toch voor de looks?

Remember: looks can kill...

dakloze
31-08-2005, 15:07
Wellicht qua looks maar niet qua 'dagelijks gebruik Vari'...in mijn ogen dan: 5x205 steek velgen met trommels rondom en pendelas achteras.
Vooral de remmen verbeteren bij dit modeljaar is redelijk wat werk en ik geloof dat je schreef daar niet zo op te zitten wachten.
Nog ervan afgezien dat het eigenlijk leuker staat met 5x205 dan 4 x 130. Maar schijfremmen met 5x205 begint met 1000 euro...
Alles kan aangepast worden, maar wat wil je dan eigenlijk? Of maakt het niet uit wat we schrijven: je gaat toch voor de looks?

Remember: looks can kill...

dat is nog het geen waar ik over twijfel.
Hoop niet dat ie echt heel erg sprtaans rijd, heb een kever van 65 gehad en dat ging wel vond ik. Maar ja toen moest ik er ook niet zo veel mij rijden als ik nu moet doen.
dilemma dilemma. of schoonheid of karakter.
thanx voor je opmerking

Gert
31-08-2005, 15:11
Ik zou voor karakter gaan .
Schoonheid die je irriteert wordt nooit wat

Bruders
31-08-2005, 15:16
zag er op marktplaats nog een staan die net verkocht was...een variant ook...goed laag brede wielen eronder voor 2500 euri!!!! geen geld dacht ik zo...was er nog mee naar de See gereden dit jaar...bekende auto van hier...
nog 1 waterkoeler dr uit en dan komt er bij mij ook een!!!!!
na jaren gti's golf 1 etc gereden te hebben wordt het tijd voor een luchtkoeler!!!!
en voor mij dan toch als 2e auto...
suc6 met de verdere zoektocht!!!
en pica's zodra je er een hebt he!!
greetz..Vic..

dakloze
31-08-2005, 21:55
zag er op marktplaats nog een staan die net verkocht was...een variant ook...goed laag brede wielen eronder voor 2500 euri!!!! geen geld dacht ik zo...was er nog mee naar de See gereden dit jaar...bekende auto van hier...
nog 1 waterkoeler dr uit en dan komt er bij mij ook een!!!!!
na jaren gti's golf 1 etc gereden te hebben wordt het tijd voor een luchtkoeler!!!!
en voor mij dan toch als 2e auto...
suc6 met de verdere zoektocht!!!
en pica's zodra je er een hebt he!!
greetz..Vic..

Thanx, ik zal zeker pics er op zetten, suc6 met het zoeken naar een luchtkoeler

Djoek
31-08-2005, 23:30
gefeliciteerd dakloze met uwen verjaardag...... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

mag wel ff tussen door he! :o

the hanz
01-09-2005, 06:35
Ga binnenkort nog eens kijken voor die variant, en met een beetje geluk ben ik de nieuwe eigenaar van een '64 variant dit is de max.


als het wat word goeie keuze, als die technisch in orde is is er prima dagelijks mee te rijden, zijn ze ook voor gemaakt vroeger.....misschien beetje beter anticiperen maar verder nog steeds een prima auto en mooiiiiii :cool:

the hanz
01-09-2005, 06:37
Ik zou voor karakter gaan .
Schoonheid die je irriteert wordt nooit wat


64'er vari is toch een schoonheid met karakter... :confused: :D

Beetspeed
01-09-2005, 06:52
als het wat word goeie keuze, als die technisch in orde is is er prima dagelijks mee te rijden, zijn ze ook voor gemaakt vroeger.....misschien beetje beter anticiperen maar verder nog steeds een prima auto en mooiiiiii :cool:
Is ook zo natuurlijk. Het is ook zo'n persoonlijke zaak: ik rij bijvoorbeeld met de Vari zoals ik met een moderne auto ook zou doen en zit dus ook gewoon ook vaak op de linkerweghelft met 120 mee te douwen :tongue: en dan zijn betere remmen dan destijds gemaakt zijn bijna een 'must'.
Als je inderdaad rustig op de rechterweghelft mee hobbelt en idd goed anticipeert, moet dat ongetwijfeld ook prima dagelijks gaan.

Hoe dan ook: go for it! :D

dakloze
01-09-2005, 12:13
Thanx bro,

mee hobbelen aan de rechterkant is voor mij goed hoor.
Volgende week even een second opinion vragen maar ik denk dat het hem wel word.
Ik zal dan snel wat pics neer zetten

dakloze
01-09-2005, 12:41
Waar moet ik op letten bij een type 3?
bij de kever weet ik het zoals de dorpels en de binnen spatborden.
Maar waar bij een type 3 (variant).
En welke onderdelen zijn duur in aanschaf? :confused:

Beetspeed
01-09-2005, 13:26
Min of meer dezelfde plekken: binnenschermen, bumpersteunen voor en achteraan, dorpels, vooral waar het uitstroomrooster zit aan de binnenkant naast je voeten, regengoten, deuronderkanten
Bij de voorschermen: hoog in de uithoeken tegen de deurstijl aan en aan de andere kant van het scherm (voorkant) rond de koplamp inzet.

Laat model type 3 hebben nog een paar andere specifieke plekken, maar is nu niet relevant begrijp ik :frown:

Vooral het plaatwerk (waaronder de bumpers, vooral bij oud model) is duurder, maar eigenlijk ook weer omdat het dan vaak wel origineel VW (al dan niet NOS) is en dat is bij een '60'er kever ook duur (als je het al kan vinden) verder is de meeste techniek type 1 ;)

the hanz
01-09-2005, 14:44
Thanx bro,

mee hobbelen aan de rechterkant is voor mij goed hoor.
Volgende week even een second opinion vragen maar ik denk dat het hem wel word.
Ik zal dan snel wat pics neer zetten


ACN ff testrijden en overal kijken zullen we wat plekken aanwijzen dan weet je ook weer wat meer...

dakloze
04-09-2005, 20:20
ACN ff testrijden en overal kijken zullen we wat plekken aanwijzen dan weet je ook weer wat meer...

thanx voor de uitnodiging hanz, we komen elkaar vast nog tegen op acn

dakloze
04-09-2005, 20:26
HEE GASTEN! ik ben sinds het afgelopen weekend de trotse bezitter van een variant uit 1964, het is een schoonheid. ik zal de pics er zo snel mogelijk op zetten.

Peppie
04-09-2005, 20:49
Gefeliciteerd :biggrin: Weer een erbij. Kom maar op met die foto's. Waar heb je hem vandaan, Marktplaats of zo?

dakloze
04-09-2005, 21:24
Gefeliciteerd :biggrin: Weer een erbij. Kom maar op met die foto's. Waar heb je hem vandaan, Marktplaats of zo?

Nope van Don (thevwbarn.com) met pijn aan zijn hart heeft ie hem aan mij verkocht

the hanz
05-09-2005, 06:05
:biggrin: nu nog een kwestie van tijd en de cabrio gaat weer weg....
(wel eerst mij ff bellen hoor )

dakloze
05-09-2005, 07:51
:biggrin: nu nog een kwestie van tijd en de cabrio gaat weer weg....
(wel eerst mij ff bellen hoor )

:biggrin: :biggrin: :biggrin: ik zeg nooit nooit, maar ik zal mijn aandacht wel even moeten verdelen over 2.
Maar de dakloze blijft nr. 1 (dus je zal nog wel even moeten wachten hoor) :biggrin: :biggrin:

tjoep
05-09-2005, 09:16
gefeliciteerd met de aankoop Ernie, ik ben benieuwd naar de foto's

dakloze
08-09-2005, 20:56
ben net terug om het $$$$ af te handelen, heb nog geheel rode achterlichtjes (origineel hella) op de koop toe gekregen. Van het weekend heb ik hem thuis staan. Zal dan wat pics er op zetten, bij topic luchtgekoelde projecten (want da wordt het)

stufenheckfahrer
08-09-2005, 21:04
:biggrin: nu nog een kwestie van tijd en de cabrio gaat weer weg....
(wel eerst mij ff bellen hoor )

Ho ff Hanz,

Een typ3 en een kever cabrio gaan toevallig hééééél goed samen ;)

Greetz Ron

dakloze
08-09-2005, 22:22
Ho ff Hanz,

Een typ3 en een kever cabrio gaan toevallig hééééél goed samen ;)

Greetz Ron

Werkt aanstekelijk zie ik die comby hee Stuf , is dat alleen in zeeland? of is die comby ook elders? :confused: :biggrin:

Djoek
08-09-2005, 22:39
Werkt aanstekelijk zie ik die comby hee Stuf , is dat alleen in zeeland? of is die comby ook elders? :confused: :biggrin:


nee hoor geen last van ! :biggrin:

Bussie komt zo
09-09-2005, 07:52
nee hoor geen last van ! :biggrin:

Nope hier ook niet.. ;)

dakloze
11-09-2005, 21:48
Ik Hem Um!!!!! Pics Op Luchtgekoelde Projecten

stufenheckfahrer
11-09-2005, 21:56
nee hoor geen last van ! :biggrin:

Dat komt nog wel, geloof me ;)

Djoek
12-09-2005, 08:38
mijn cabrio is gelukkig net de deur uit...okay was een speedster maar heb het geprobeerd he :biggrin: