![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet iemand een Variant te koop te staan? zoek er 1-tje waar niet te veel aan gerommeld is.
En zo compleet mogelijk. iemand info? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() misschien dat krukab hem wil verkopen, die doet er toch niet zo veel aan
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hee thanx, die ene (rooie ) kende ik die andere nie. Waar moet je op letten bij de aanschaf van een variant. Bij kevers weet ik ut. maar bij typ 3 nie |
|
||||
|
||||
![]() pb jack ff, hij verkoopt zijn variant... variant'69 heet hij hier... Mooi ding met veel leuke onderdelen! (fuchsen en heel vet interieur!)
Klikkerdeklik Last edited by Sabine_Bug : 23-08-2005 at 17:41. |
|
||||
|
||||
![]() en zo moet ie dan worden. dit is echt vet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is wel een oud model hee homeless. das wel een wereld van verschil met de dingen die nu op marktplaats staan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vertel eens in hoofdlijnen wat de verschillen zijn? ben nieuw met type 3. Maar altijd een liefhebber geweest. ps tanx voor je mail |
|
||||
|
||||
![]() Vergelijk de neuzen van de beide types maar eens..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de neuzen (voorkleppen) zijn inderdaad anders, de nieuwe modellen als de twee op marktplaats hebben veel grotere knipperlichten, ander model bumpers en grote achterlichten (zelfde als laatste model ghia) in een note dop de grootste verschillen..
|
||||
|
||||
![]() De Boxer
Kijk eens op deze site, bij boxerrijder-Ron staat een groene variant. Ik denk als je het juiste bedrag noemt dat hij ook wel te koop is.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De ouwe zijn mooi... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een oud model is veel mooier inderdaad
Maar hoe rijd nou een oud model? het zou voor mij een daily driver worden, waarschijnlijk op LPG. Rij ongeveer 70 km per dag. En net als de kachel hoe werkt da? goed? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In welk jaar zijn er dan veel veranderingen gekomen? Net als bij de kever voor of na '67 |
|
||||
|
||||
![]() 69 eind 69
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de mijne rijd prima ook al is tie verlaagd en de kachel word gewoon warm, net als in een kever werkt hij prima indien alles natuurlijk gewoon goed is en aangesloten, stookt hij je de auto uit, als je op de acn komt ofzo kan je altijd een proefritje maken....dan ben je zeker verslaafd aan het typ 3 virus :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() is een TL van 1968 nix voor je zwerver ??
|
||||
|
||||
![]() Numero UNO:
"...trekhaak.slechts twee geregistreerd in nederland...." Lijkt me toch sterk... misschien 2 in NL met die kleur, KM-stand én trekhaak?? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Bussie komt zo gaat volgens mij z'n project verkopen ...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, want dan ben ik nummer 2 ![]() |