View Full Version : volkswagen golf 1
Hallo ik ben jorn 18 jaar en heb een volkswagen golf 1 1,5 automaat uit 1983 maar ik zit met het volgende probleem als het geregend heeft ligt er rechts achter een beste plas water waar komt dit weg de auto staat gewoon stil op dit moment en heb de kofferbak rubber vervangen maar dat helpt niks ik weet niet wat het kan zijn weten jullie mischien iets bedankt
Misschien moet je de achterlicht rubbers een keer vernieuwen.
KLIK (http://www.vw-wobshop.nl/index.php?item=achterlicht-rubber-1974---1984&action=article&group_id=20000006&aid=10259&lang=NL)
Van Limburg
10-02-2015, 08:02
Je kan ook proberen met een rookmachine.
Of in de auto zitten en iemand met een waterslag er water over laten lopen - dan kun je waarschijnlijk zien waar het binnenloopt.
Of in de auto zitten en iemand met een waterslag er water over laten lopen - dan kun je waarschijnlijk zien waar het binnenloopt.
Heb ik geprobeerd het komt van boven de achterlamp dus ik weet het niet
Klinkt als het rubber van het achterlicht, zoals Theo opperde.
Tenzij het nog hoger komt.
Open de achterklep eens. Komt hier water uit, ligt er water op de slotplaat? (horizontale deel van de auto, waar de klep op rust) Als dit zo is, zou het je raamrubber kunnen zijn van je achterklep. (kan roest/gaatje onder zitten)
Of de 2 doorvoer rubbers bovenaan de achterklep.
Oke bedankt ik zal kijken wat ik er aan kan doen
ReinoutMK1
12-02-2015, 22:13
Klinkt heel stom hoor maar heb je gekeken of er een nat spoor loopt? Vond bij de schoonmaak water in de ruimte van het reservewiel. Bleek een klein spoortje vanaf het achterlicht te lopen. Heel toevallig ook rechts.
Ja er loopt een spoortje maar ik kan niet zien waar die begint ergens bij het rechter zij scherm denk ik want als ik kijk dan zit er een soort van roest aan de rechter kant. Waar de plaatdelen op elkaar komen
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.