BKp
11-02-2016, 18:47
Dag, ik ben nieuw op dit forum en heb gelijk een vraag.
Ik bezit een Caddy-3, 1.9TDI, DSG(6versn.) 77 Kw Bj.nov 2007
Het is een bedrijfswagen, maar ik mag er als partikulier door medische omstandigheden (invalide) in rijden.
Er wordt weinig mee gereden, in de ruim 8 jaar die ik hem nu heb , ca.22500 km.
Maar nu mijn probleem:
Een jaar geleden een startprobleem, bij het sleutel omdraaien gaf de motor geen kick, alle verlichting (dashboad en binnenverlichting) gaan dan uit.
Na diverse keren de sleutel erin/eruit, startte hij weer perfect.
Bij de VW garage geen bijzonderheden gevonden, accu is goed !!
Een half jaar geleden weer precies het zelfde, weer na een aantal keren de sleutel erin en eruit, startte de Caddy weer goed.
Vandaag weer het zelfde geval, vandaag maar voor de zekerheid de reeds nieuw gekochte accu geplaatst.
Bij de éérste startpoging weer het zelfde probleem, de tweede keer startte de Caddy perfect.
Mijn vraag is, heeft iemand een idee wat hier aan de hand is ?
Bv. startmotor, startslot, een relais.
Ik hoor het graag, b.v.d.
Ik bezit een Caddy-3, 1.9TDI, DSG(6versn.) 77 Kw Bj.nov 2007
Het is een bedrijfswagen, maar ik mag er als partikulier door medische omstandigheden (invalide) in rijden.
Er wordt weinig mee gereden, in de ruim 8 jaar die ik hem nu heb , ca.22500 km.
Maar nu mijn probleem:
Een jaar geleden een startprobleem, bij het sleutel omdraaien gaf de motor geen kick, alle verlichting (dashboad en binnenverlichting) gaan dan uit.
Na diverse keren de sleutel erin/eruit, startte hij weer perfect.
Bij de VW garage geen bijzonderheden gevonden, accu is goed !!
Een half jaar geleden weer precies het zelfde, weer na een aantal keren de sleutel erin en eruit, startte de Caddy weer goed.
Vandaag weer het zelfde geval, vandaag maar voor de zekerheid de reeds nieuw gekochte accu geplaatst.
Bij de éérste startpoging weer het zelfde probleem, de tweede keer startte de Caddy perfect.
Mijn vraag is, heeft iemand een idee wat hier aan de hand is ?
Bv. startmotor, startslot, een relais.
Ik hoor het graag, b.v.d.