View Full Version : audi 100 waarde
Franklin
02-10-2005, 20:38
er staat bij ons een audi 100 in de stalling is 5 jaar geleden gerestaureerd maar nu vroeg ik me af wat hij waard is ongeveer. hij is helemaal origineel.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/4/9/0/afbeelding1006.jpg
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
EEEEEEK
Zou em eens laten taxeren voor de gein, zeer coole auto. Tis dat ik al zo'n enorme slee heb...
GEIL!!!
idd eens laten taxeren, dit ,model in deze (naar ik mag aannemen na restauratie) goede staat beginnen zeer zeldzaam te raken, vooral omdat ze flink roesten normaal gesproken.
GEIL!!!
beginnen zeer zeldzaam te raken, vooral omdat ze flink roesten normaal gesproken.
Precies, en HOE !!
elke 100 meter nieuwe menie normaal gesproken.....
TomKraft
03-10-2005, 22:38
De waarde wil ik ook wel eens weten, heb ook zo eentje gekocht namelijk :cool: en ZONDER roest ...
Big_Mac_Mark
03-10-2005, 22:50
Ach, ik gok de waarde op €150,-...Ik kom der aan als je het er mee eens bent! :tongue: ;) :D
In nette staat, gerestaureerd (dus niet ff opgelapt), na taxatie. Ik zeg, deze auto doet met gemak € 10.000 en meer....
chrisjuh
03-10-2005, 23:43
In nette staat, gerestaureerd (dus niet ff opgelapt), na taxatie. Ik zeg, deze auto doet met gemak € 10.000 en meer....
Nou.....ben er bang voor dattie dat niet gaat redden..
Taxatiewaarde misschien wel.... verkoopwaarde bij lange na niet.
Taxatiewaarde moet je ook meer zien als: Herbouw-waarde: hoeveel geld zou je kwijt zijn om bij verlies van de complete auto te komen tot een min of meer vergelijkbare auto. Dus wat kost t je om een Audi 100 aan te schaffen en deze weer from scratch te restaureren...
Taxatiewaarde misschien wel.... verkoopwaarde bij lange na niet.
Taxatiewaarde moet je ook meer zien als: Herbouw-waarde: hoeveel geld zou je kwijt zijn om bij verlies van de complete auto te komen tot een min of meer vergelijkbare auto. Dus wat kost t je om een Audi 100 aan te schaffen en deze weer from scratch te restaureren...
Precies, bedankt voor de uitleg Sjamp. Niet iedereen weet dat :)
Franklin
05-10-2005, 21:49
en dan nu de verkoopwaarde? ben best benieuwd, dan kan ik een leuk gesprek voeren met de beste man haha.
Ik zou zeggen doe hem eens n bod, van bij 3500 - 4000 euro en kijk wat ie daar van zegt.
Zegt ie, ben je nou helemaal van de ratten besnuffeld dan weet je dat hij ong. t dubbele wil.
Zegt ie, ik zal er eens over denken, dan maak je n goeie kans :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.