![]() |
|
||||
|
||||
![]() er staat bij ons een audi 100 in de stalling is 5 jaar geleden gerestaureerd maar nu vroeg ik me af wat hij waard is ongeveer. hij is helemaal origineel.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EEEEEEK Zou em eens laten taxeren voor de gein, zeer coole auto. Tis dat ik al zo'n enorme slee heb...
|
||||
|
||||
![]() GEIL!!!
idd eens laten taxeren, dit ,model in deze (naar ik mag aannemen na restauratie) goede staat beginnen zeer zeldzaam te raken, vooral omdat ze flink roesten normaal gesproken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, en HOE !!
|
||||
|
||||
![]() elke 100 meter nieuwe menie normaal gesproken.....
|
||||
|
||||
![]() De waarde wil ik ook wel eens weten, heb ook zo eentje gekocht namelijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ach, ik gok de waarde op €150,-...Ik kom der aan als je het er mee eens bent!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() In nette staat, gerestaureerd (dus niet ff opgelapt), na taxatie. Ik zeg, deze auto doet met gemak € 10.000 en meer....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou.....ben er bang voor dattie dat niet gaat redden..
|
||||
|
||||
![]() Taxatiewaarde misschien wel.... verkoopwaarde bij lange na niet.
Taxatiewaarde moet je ook meer zien als: Herbouw-waarde: hoeveel geld zou je kwijt zijn om bij verlies van de complete auto te komen tot een min of meer vergelijkbare auto. Dus wat kost t je om een Audi 100 aan te schaffen en deze weer from scratch te restaureren...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, bedankt voor de uitleg Sjamp. Niet iedereen weet dat ![]()
|
||||
|
||||
![]() en dan nu de verkoopwaarde? ben best benieuwd, dan kan ik een leuk gesprek voeren met de beste man haha.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen doe hem eens n bod, van bij 3500 - 4000 euro en kijk wat ie daar van zegt.
Zegt ie, ben je nou helemaal van de ratten besnuffeld dan weet je dat hij ong. t dubbele wil. Zegt ie, ik zal er eens over denken, dan maak je n goeie kans ![]()