Log in

View Full Version : Hemeltje

LRR
25-12-2005, 19:12
He Luitjes,

Ff een snelle vraag:

Is een hemel van een 4 deurs GTI (mk1) net zo groot als die van een 2 deurs ??? En is er überhaupt nog iets anders aan ?

Grtz.............. En Merry Christmas verder

LRR

René
25-12-2005, 19:20
een golf 1 4deurs is toch langer?

chris
25-12-2005, 22:10
een 4 deurs Golf 1 is NIET langer dan een 2 deurs Golf 1...........!!!!!!!!!!!!!

De hemel is even lang en breed,alleen zit de b-stijl bij een 4 deurs meer naar voren,en zal de c-stijl juist weer wat slanker zijn dan bij een 2 deurs.....

Denk niet dat het meevalt om die hemeltjes onderling uit te wisselen ivm de b-stijl dus..

robertjan007
26-12-2005, 10:43
nee helaas LRR dat gaat niet passen je zit met de extra deuren achter en de voor deuren die iets korter zijn...

golf mkII 16v
26-12-2005, 13:43
is mischien met wat naai en knip werk passend te maken maar zal er niet netter op worden zoek je een hemeltje voor een 2 of een 4 deurs

Sponze®
26-12-2005, 16:16
Leek me toch wel logisch LRR? :D

LRR
27-12-2005, 12:33
Leek me toch wel logisch LRR? :D

Ja, eigenlijk wel he !! Ik had er niet zo over nagedacht, en wist het ook niet helemaal zeker.......dus vandaar dat ik het even navroeg !!!

Kan nl een 4 deurs GTI kopen, en moet even kijken of er genoeg bruikbare parts aan zitten, zodat het een beetje uitkan !!

Grtz.......... LRR

Ps: Dit schoot me opeens te binnen onder het gourmetten..........niet het sterkste moment om een topic te starten :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Sponze®
27-12-2005, 12:42
Ja, eigenlijk wel he !! Ik had er niet zo over nagedacht, en wist het ook niet helemaal zeker.......dus vandaar dat ik het even navroeg !!!

Kan nl een 4 deurs GTI kopen, en moet even kijken of er genoeg bruikbare parts aan zitten, zodat het een beetje uitkan !!

Grtz.......... LRR

Ps: Dit schoot me opeens te binnen onder het gourmetten..........niet het sterkste moment om een topic te starten :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Geeft toch niet :D Er zijn hier wel meer mensen
die rare vragen stellen :tongue:

Lekker he? Cola-BB?

LRR
27-12-2005, 12:47
Lekker he? Cola-BB?

Pssssst.........niet verder vertellen.........t'was gewoon sinas-zonder :redface: :redface: :redface: