PDA

View Full Version : VWgolfII1600functionrood heeft geen golf meer :)

vwgolfII1600functionrood
21-02-2006, 04:13
hey mensen.

forumnaam : VWgolfII1600functionrood is eigenlijk nu een beetje ontoepasselijk.
mijn golf is namelijk "dood" .
motor schade :redface:
ik heb dus het blok een beetje te veel plankgas gegeven, en te vaak met koude motor en piepende banden weggereden.
koppakking naar binnen toe lek, en tjah, vastloper :rolleyes:
dus deze golfje, is niet meer op de weg te zien/vinden.
morgen een opkoper, die mijn wagentje voor 100 euro meeneemt....rotding :mad:

dus zeg deze golf vaarwel. :redface:
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3D4VUTEUA8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DZSRE4VOW.jpg

en welkom nieuwe auto :tongue:
mag ik jullie voorstellen, mijn Toyota Celica 1.6(4A motor), ST LIFTBACK van 1989.
met 243.000 op de teller maar starten en lopen, en vraag niet hoe :eek: heerlijk rustig :cool:
met deze zal ik nu dus veel rustiger mee omgaan :D

mijn celica naast de sloper :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DBEUYN6NM.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DBP7ZB8DV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DHU7TP6AH.jpg

Tino
21-02-2006, 04:57
jij bent echt gek voor € 100,- die auto is veel meer waard

vwgolfII1600functionrood
21-02-2006, 05:41
jij bent echt gek voor € 100,- die auto is veel meer waard

tja, hij moet weg, kan geen 2 auto's betalen :rolleyes:

Waldorf
21-02-2006, 09:07
tja, hij moet weg, kan geen 2 auto's betalen :rolleyes:

Dan had je moeten wachten tot de motor op temp. was. Benieuwd hoelang een celica daartegen kan?

GolfII
21-02-2006, 09:09
Golf II met een keurig net interieur en wat zie ik???? Een zacht dashboard?!?!?!?! Embleemloze grill, zijn altijd klanten voor te vinden enz enz. Maar goed, dat is achteraf. Succes met de Celica!

Melvin
21-02-2006, 09:13
in onderdelen had je er misschien meer als 100 aan over gehouden...

maar er gaan genoeg rijdende golfjes 2 weg voor minder als 100 euro hoor, dus nog een nette prijs die je er voor krijgt.

LRR
21-02-2006, 09:19
Voor 100 euro mag je hem ook bij mij brengen !!!

G-eert-40
21-02-2006, 10:40
celica ST was mijn eerste auto. heerlijke bak. 4 punten besturing electrische ramen bij versnellingspook. mega grote asbak. olie-druk meter langs toerenteller. alleen ruimte bij achterbank zuigt. voor grille ruled.

steven16v
21-02-2006, 10:45
mega grote asbak

Das ook inderdaad erg belangrijk. :D :D :D

Zeend
21-02-2006, 10:46
Één troost: Celica's zijn gelukkig een stuk goedkoper te fixen dan Golfs!

:redface:

Jens

Pedaalemmer
21-02-2006, 10:54
naja hijs wel eerlijk over zijn rijstijl :D

fre-golf1-16v
21-02-2006, 22:10
Alleen jammer dat er niet veel imitatie onderdelen voor toyota zijn en een homokeneet voor 360 euro ex wordt je ook niet blij van.
Maar verder mooie auto

Jurgen Santana
21-02-2006, 22:30
Je nieuwe naam is dan dus:

VWgolfII1600functiondood

RubenD
21-02-2006, 22:36
Is tie dan echt dood jaah? Naja je weet hoe het komt....

Maar om even mee te gaan met Jurgen Santana nog een variant op je huidige naam:
VWgolfII1600MALfunctionrood

Maargoed hopelijk leeft de Celica langer in jouw handen!

saus
21-02-2006, 23:36
Ik las eerst dat je koppelingskabel gebroken was :confused:

het zal wel.
Als je zo met een auto omgaat verneuk je het alleen vor jezelf :chair:

Succes met je celica

DeNB3rt
21-02-2006, 23:49
sterkte en veel plezier met de andere

Berserker
22-02-2006, 00:22
Als je zo met een auto omgaat verneuk je het alleen vor jezelf

en ook voor andere die ooit een auto van jou zullen kopen, sorry hoor maar ik vind dit dus echt diep triest :rolleyes:

vwgolfII1600functionrood
22-02-2006, 01:17
A

en ook voor andere die ooit een auto van jou zullen kopen, sorry hoor maar ik vind dit dus echt diep triest :rolleyes:

weet je wat ik diep triest vind?
de verkoper van de golf II, niet ik, maar de autoverkoper.
als je weet hoeveel geld ik erin heb gestoken om hem weer rijdbaar te maken.
en trouwens, hij heeft de golf enkel overgekocht voor de versnellingsbak, portieren, en het interieur.

en anderen zullen nooit van mij een auto kopen waarvan ik zeker weet dat hij NIET meer op de weg komt.

die golf was gewoon zwaar :chair: , en aangezien op een gegeven moment problemen, na problemen zijn gekomen aan die golf, tjah, begin je wel een beetje pissig op te worden.
dus de koppakking was toch al verrot, de blok zelf was al verrot toen ik hem kocht, en dan vind ik dat ik het recht heb, om dat ....golf... af te trappen.
met andere woorden, het intresseert me helemaal niks wat menigen hier denken, of niet kunnen laten, volkswagen laat ik geheel achter mij, zo veel ellende met wat ik aan die auto heb gehad, heb ik in de loop dat ik 3 andere heb nu, nog nooit gehad.
kunnen jullie wel zeggen, ja, maar je hebt hem afgeracht.
JA, maar enkel na de reparatie's, waar eindelijk de golf 100% goed bleek te zijn, toch weer kapot ging.

dus nogmaals, volkswagen laat ik ver achter mij, in een donker steegje, en ga een geheel nieuwe weg volgen.

Roundup
22-02-2006, 10:53
Leuk, maar waarom kom je het dan hier posten?

evilnyntje
22-02-2006, 11:58
en trouwens, hij heeft de golf enkel overgekocht voor de versnellingsbak, portieren, en het interieur.

en anderen zullen nooit van mij een auto kopen waarvan ik zeker weet dat hij NIET meer op de weg komt.

die golf was gewoon zwaar :chair: , en aangezien op een gegeven moment problemen, na problemen zijn gekomen aan die golf, tjah, begin je wel een beetje pissig op te worden.
dus de koppakking was toch al verrot, de blok zelf was al verrot toen ik hem kocht, en dan vind ik dat ik het recht heb, om dat ....golf... af te trappen.
met andere woorden, het intresseert me helemaal niks wat menigen hier denken, of niet kunnen laten, volkswagen laat ik geheel achter mij, zo veel ellende met wat ik aan die auto heb gehad, heb ik in de loop dat ik 3 andere heb nu, nog nooit gehad.
JA, maar enkel na de reparatie's, waar eindelijk de golf 100% goed bleek te zijn, toch weer kapot ging.

dus nogmaals, volkswagen laat ik ver achter mij, in een donker steegje, en ga een geheel nieuwe weg volgen.

Eindelijk, gebruik mijn tip, ga naar het celica forum!

steven16v
22-02-2006, 12:13
Eindelijk, gebruik mijn tip, ga naar het celica forum!

Nou geef ik je inderdaad gelijk.

Oliver®
23-02-2006, 09:27

Beter een zwakzinnige die het zegt dan iemand met z'n volle verstand.

Kevin20v
23-02-2006, 10:12

Als ik die golf was, was ook ik expres weer stuk gegaan.

Als mijn baasje me zo zou verminken met Lelijke velgen, witte letters op de banden, dikke bumpers en een ontzettend lelijke uitlaat, dan zou ik ook zeggen bekijk het maar......

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gijs
23-02-2006, 10:45
Als ik die golf was, was ook ik expres weer stuk gegaan.

Als mijn baasje me zo zou verminken met Lelijke velgen, witte letters op de banden, dikke bumpers en een ontzettend lelijke uitlaat, dan zou ik ook zeggen bekijk het maar......

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Hihi :rolleyes:

Waarschijnlijk ging je auto na die reparaties weer stuk omdat je hem dan weer zo af ging raggen :tongue:

Maargoed, veel plezier met je toyo :D

Bruders
23-02-2006, 21:31
Als je er gewoon een beetje rustiger mee had gereden was ie ook niet stuk gegaan...

Jij bent waarschijnlijk van het type " wegmisbruikers"

Dus.....
Ga je trouwens weer een antenne van 2 mtr. op je voorbumper boren( de kenners weten wat ik bedoel)...

Kevin20v
24-02-2006, 09:23
Als je er gewoon een beetje rustiger mee had gereden was ie ook niet stuk gegaan...

Jij bent waarschijnlijk van het type " wegmisbruikers"

Dus.....
Ga je trouwens weer een antenne van 2 mtr. op je voorbumper boren( de kenners weten wat ik bedoel)...

:iamwithst :woowoo:

Arnaud
24-02-2006, 22:31
Tsja... echte autoliefhebber.... :rolleyes:

Spike
24-02-2006, 22:44
Tja ben het niet eens met dat afkraken van zijn witte letters op zijn banden en zijn bumpers. Smaak is zoiezo persoonlijk.

Maar inderdaad, als je met een koude motor weg blaast, tja dan gaat het gewoon stuk. Dit is gewoon zo, zeker met een iets oudere auto (met dus ook wat meer kilometers op de teller) weet je dat je netjes om moet gaan met de auto om het heel te houden.

Succes met je Celica en veel plezier op het Celica forum.

Ach we kunnen het ook zo zien. Nu hij de VW straat achter zich laat is er weer een plek voor een VW liefhebber :D

Nas
24-02-2006, 23:16
Hey,

Dit soort topics zijn toch zinloos? of zie ik dat verkeerd.

Mijn mening.... laat um lekker links liggen, normaal reageer ik niet op zo'n topics, maja wilde toch ff mijn mening geven over het topic.

Wat mij betreft, kan dit topic ook wel dicht, je krijgt hier nu toch alleen maar 20 dezelfde antwoorden achter elkaar.

Have fun met je celica, en dan zullen wij plezieren hebben met onze vw's....

Marcski
24-02-2006, 23:28
slotje